Gå til innhold

Skal Renholder vaske selv om arbeidsplassen er stengt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner at dette ikke er så lett. Kan du dra sent på søndag? Da får du vel på en måte litt langhelg likevel? Så kan du vaske det du tenker er nødvendig for at det skal se fint ut? 

Tror ingen i bhg vil reagere på at du kommer i helga fremfor i dag, så lenge jobben er gjort. Du kan jo også be med deg noen, så går jobben dobbelt så fort 😊 Min mor og hennes mann jobber ofte sammen, ser på det som kvalitetstid. Og når jeg var ungdom hjalp jeg ofte mamma med å vaske etter skolen (min egen skole). 

Anonymkode: 64b77...917

Man har da ikke lov å ta med seg random folk inn på arbeidsplassen. Ikke slekt engang. 

Anonymkode: c29af...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 12.37):

Man har da ikke lov å ta med seg random folk inn på arbeidsplassen. Ikke slekt engang. 

Anonymkode: c29af...501

Og likevel skjer det hele tiden. Det er vel ikke noen krise, det er en barnehage liksom. 

Anonymkode: 64b77...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på avtalen mellom arbeidsgiver og arbeidssted. Her mente min sjef at jeg skulle på jobb hver dag i romjulen når alle andre var på ferie. For å bone gulv og whatnot. Jeg var innom første dag og tømte søpla på alle bygg. Det tok ca 1 time. Så reiste jeg hjem og kom ikke tilbake før etter nyttår. Ikke pokker om jeg står opp tidlig og vaske mens alle andre har ferie. Det skal sies at jeg hata jobben min og sjefen. Jeg slutta så fort jeg hadde mulighet

Anonymkode: a48af...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 12.04):

Som ansatt i et selskap er det vel de som skal dekke bil til og fra jobb? 

Anonymkode: d43f3...452

Ikke vær så fjern. 

Anonymkode: 3943a...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kommer vel an på avtalen mellom arbeidsgiver og arbeidssted. Her mente min sjef at jeg skulle på jobb hver dag i romjulen når alle andre var på ferie. For å bone gulv og whatnot. Jeg var innom første dag og tømte søpla på alle bygg. Det tok ca 1 time. Så reiste jeg hjem og kom ikke tilbake før etter nyttår. Ikke pokker om jeg står opp tidlig og vaske mens alle andre har ferie. Det skal sies at jeg hata jobben min og sjefen. Jeg slutta så fort jeg hadde mulighet

Anonymkode: a48af...aaa

Jeg hadde blitt på jobb for å ta litt hovedvask når bygget først er helt tomt. Man får jo betalt for det. 

Anonymkode: 069d1...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde blitt på jobb for å ta litt hovedvask når bygget først er helt tomt. Man får jo betalt for det. 

 

Jeg hadde ikke noe behov for å være på jobb 07-15 mens alle andre var hjemme. Det var ille nok at jeg måtte avbryte ferien min. Så jeg sov til jeg våkna, gjorde som jeg ville med dagen min og sende inn timelister som vanlig. Helt nydelig var det 👌 Jeg skal aldri ha en jobb jeg mistrives så sterkt i igjen for å si det sånn 

Anonymkode: a48af...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og likevel skjer det hele tiden. Det er vel ikke noen krise, det er en barnehage liksom. 

Anonymkode: 64b77...917

Skjer det hele tiden? Hos oss står det klart i reglementet at det ikke er tillatt. Det er en grunn til det og dessuten ; skjer det noe og det er random folk inne på arbeidsplassen så blir man jo ansvarlig når det var du som låste vedkommende inn. 

Anonymkode: c29af...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde ikke noe behov for å være på jobb 07-15 mens alle andre var hjemme. Det var ille nok at jeg måtte avbryte ferien min. Så jeg sov til jeg våkna, gjorde som jeg ville med dagen min og sende inn timelister som vanlig. Helt nydelig var det 👌 Jeg skal aldri ha en jobb jeg mistrives så sterkt i igjen for å si det sånn 

Anonymkode: a48af...aaa

Men du hadde jo ikke ferie.

Det å skrive under timelister som vanlig tenderer vel mot underslag.

Med dette kunne bli blitt avskjediget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...