Gå til innhold

Jeg er redd etter bruddet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i 3 år. Han sa han ville tilbringe resten av livet med meg, men han snakket med flere jenter og holdt det hemmelig fra meg. Han sa jeg var sykelig sjalu fordi han ikke kunne ha jente-venninner. Men problemet var at han holdt samtalene hemmelig og kjeftet på meg når jeg spurte om dem. Etter en lang tid uten prat med jenter. Hadde han en veldig flørtete samtale med en kollega som han « ikkje likte». Når jeg sa jeg ville gå fra han fordi han var utro. Då sa han: hva med deg som ….». Det er en stor hemmelighet som ingen vet utenom han. Og nå når jeg ikke stoler på han stoler jeg heller ikke på han med den informasjonen. Og er livredd for hva han skal gjøre med den informasjonen, når han tok det opp når jeg var helt knust. Det kan ødelegge meg helt om det kommer ut. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kommer man over et sånt traume? Jeg sliter veldig pga dette. 

Anonymkode: 99839...92f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du stoler ikke på ham, og nå er det slutt. Gjør ditt for at det skal framstå som et harmoniske brudd. Altså ikke si til folk at han var utro osv. 

Så går du rolig videre med livets ditt. Han virker bissi med alle damene sine, så forhåpentlig har han ikke tid eller motivasjon til å spre dine hemmeligheter.

Anonymkode: 5ae25...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg glad for at du skjønner at du ikke kan la deg presse til å bli i forholdet. Det beste du kan gjøre er å kutte kontakt. Hvis han skjønner at trusselen virker mht til at du begynner å diskutere eller prøve å forhandle med han så får han blod på tann.

For det andre så har vi alle ting som vi virkelig ikke vil skal komme ut. Det er litt vanskelig å hjelpe deg med dette i og med at vi ikke vet hva det er.Men hvis det er ord mot ord så synes jeg du kan nekte for det og si til folk at han er sur fordi du gjorde det slutt. Egentlig kan du fortelle de rundt deg først som sist at det er slutt og at han oppfører seg ubehagelig. Skulle han komme med noe hårreisende så tror de at han finner på det fordi han ikke tåler å bli avvist eller så er sannsnyligheten høy for at de ser det fra din side og synes han oppfører seg dårlig som sprer private opplysninger om deg.

Men jeg tror vel egentlig som personen over at hvis han er så utrolig opptatt av andre damer, så gjør han ikke mer med dette hvis du ikke minner han på at du finnes.

Dette går bra, TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...