Gå til innhold

Ser ut som et troll


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gode damer.

En tenkt tanke:
Hvis en fyr ser ut som et troll, men samtidig er verdens beste fotballspiller.
Lever jetset livet, tjener enorme summer, type 4 millioner pr uke.
Er superkjendis, etc. Er kompis med David Beckham, Tom Cruise og andre slike.
Men fotballspilleren er mindre heldig med utseendet, og er ikke den skarpeste kniven skuffen.

Er det slik at stort sett alle pene damer likevel vil være sammen med han?

(Bakgrunnen for dette spørsmålet er at jeg enda har til gode å se kjende fotballspillere med andre enn fotomodell-aktige utgaver av kvinnekjønnet. Dette er ei heller ment som et spark til dere fantastiske damer. Synst bare at dette er et enormt interessant tema)

Anonymkode: a288c...daa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gode damer.

En tenkt tanke:
Hvis en fyr ser ut som et troll, men samtidig er verdens beste fotballspiller.
Lever jetset livet, tjener enorme summer, type 4 millioner pr uke.
Er superkjendis, etc. Er kompis med David Beckham, Tom Cruise og andre slike.
Men fotballspilleren er mindre heldig med utseendet, og er ikke den skarpeste kniven skuffen.

Er det slik at stort sett alle pene damer likevel vil være sammen med han?

(Bakgrunnen for dette spørsmålet er at jeg enda har til gode å se kjende fotballspillere med andre enn fotomodell-aktige utgaver av kvinnekjønnet. Dette er ei heller ment som et spark til dere fantastiske damer. Synst bare at dette er et enormt interessant tema)

Anonymkode: a288c...daa

Det trenger vel ikke å være _alle_ pene damer? Det er i prinsippet tilstrekkelig at _en_ pen dame vil.

Rikdom, berømmelse, skills har vært satt pris på av damer til alle tider. Hilsen mann som spilte i band på 90-tallet (ble aldri rik eller berømt av det, da).

Anonymkode: 08535...c9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer tiltrekkes av penger og jetsetliv/PR. Da er det ikke så nøye hvordan han ser ut. Dette gjelder ikke bare fotballstjerner, men alle andre menn med penger. Ingen av dem har damer med utseende midt på treet. 

Mange damer er dumme når det gjelder slike ting. 

Anonymkode: bc88b...373

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som mange andre kvinner, liker når menn «får ting til». Fotball og sport er ikke min interesse, men jeg er jo tiltrukket av menn som har engasjement og gjør noe bra. Har datet en forsker som har funnet opp noe som brukes i medisin, advokat som har fått ting til på sitt felt, gründer som har startet og solgt selskaper. Mine 2 ekser er nå suksessrike i sine felt (startet fra 0).

Og jeg merker jo at når jeg er på er faglig arrangement og en mann holder et interessant forelesning osv. finner jeg han mer tiltrekkende enn før han åpnet munnen :). 

Så jeg tror at det handler ikke om fotball, men at for mange (både menn og kvinner) er det at man får ting til i noe attraktiv. Og de mennene da kan velge akkurat damene de vil ha og i ditt eksempel vil de ha modeller :). 

Anonymkode: 68d6f...292

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger betyr ingenting for meg. Kunne aldri falt for noen som jeg ikke var fysisk tiltrukket av. 

Anonymkode: bb5af...70d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det du nevner høres tiltrekkende ut for meg. 

Anonymkode: 1e7d2...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det at han driver med fotball, gjør at jeg aldri hadde vurdert han som noen jeg ville vært sammen med.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaland du tenker på?

Anonymkode: b0b5c...609

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at overfladiske kvinner går etter utseende og/eller rikdom/berømmelse/status. Berømte fotballspillere, hvis de er overfladiske, velger da gjerne de peneste ut i fra disse kvinnene.

Anonymkode: f8603...e7f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haaland du tenker på?

Anonymkode: b0b5c...609

Det var jo en ganske dårlig skjult referanse🤣

Anonymkode: dd246...555

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle pene damer. 

Men ja, en eller annen form for status gjør jo absolutt at man har kjangs på vesentlig flere pene damer.

Du kan jo snu på det også, en superpen dame som ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Er det sånn at alle menn stort sett vil være sammen med henne?

Både utseende og penger gjør deg mer attraktiv på "markedet". I snitt så setter kanskje menn utseende høyere enn kvinner, mens kvinner setter penger høyere enn menn gjør.

Er det ene bedre enn det andre, og isåfall hvorfor?  

Supermodellen ble tent på livsstilen, fotballspilleren ble tent på rumpa hennes.

Anonymkode: fe968...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gode damer.

En tenkt tanke:
Hvis en fyr ser ut som et troll, men samtidig er verdens beste fotballspiller.
Lever jetset livet, tjener enorme summer, type 4 millioner pr uke.
Er superkjendis, etc. Er kompis med David Beckham, Tom Cruise og andre slike.
Men fotballspilleren er mindre heldig med utseendet, og er ikke den skarpeste kniven skuffen.

Er det slik at stort sett alle pene damer likevel vil være sammen med han?

(Bakgrunnen for dette spørsmålet er at jeg enda har til gode å se kjende fotballspillere med andre enn fotomodell-aktige utgaver av kvinnekjønnet. Dette er ei heller ment som et spark til dere fantastiske damer. Synst bare at dette er et enormt interessant tema)

Anonymkode: a288c...daa

Mitt inntrykk er at status er ofte viktigere enn utseende for visse damer....

Kan hende de liker og sole seg i glansen? Komme seg opp og frem? Ofte så kan jo et slikt forhold med et kjent navn gjøre slik at damene blir kjent de også, og da kan de evt dra fordeler av det....

Eller så kan det være kjærlighet som driver dem?

Eller en blanding av begge deler....

Ikke godt å si....

Er så glad og takknemlig for at jeg er en såkalt "grå" mus i denne sammenligningen...

Må være fryktelig slitsomt og passe på hva man sier og gjør hele tiden....Paparazzier og det hele🫣. Er nok ikke for hvem som helst nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er ute etter status i menn. Gjerne for å øke kvaliteten på eget liv. Så de kan være villige til å gå ned i fysisk utseende dersom de kan feks få leve et høystatus liv. Merk at dette kun er noe som veldig attraktiv kvinner vil ha mulighet til. 

Anonymkode: db80b...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaland er mildt sagt mindre pen. Tenk deg han kjøre søppelbil eller sitter i kassa på kiwi. Han hadde blitt evig singel. 

Anonymkode: 60ad4...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 8.29):

(Bakgrunnen for dette spørsmålet er at jeg enda har til gode å se kjende fotballspillere med andre enn fotomodell-aktige utgaver av kvinnekjønnet. Dette er ei heller ment som et spark til dere fantastiske damer. Synst bare at dette er et enormt interessant tema)

Anonymkode: a288c...daa

Vel, det kan jo også være at damer, uavhengig av de er fotomodell-pene eller ikke, er tiltrukket av menn med engasjement som får til ting i livet? 

Jeg stusser mer på at disse rike mennene stort sett alltid har pene unge damer. Hvem er mest overfladisk, damene som velger engasjerte menn, eller mennene som velger pene damer? 

Anonymkode: 87607...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overfladiske mennesker har det med å tenke at de fortjener hverandre. Bra for dem, muligens. Så lenge det varer.

Anonymkode: fe747...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 21.00):

Haaland er mildt sagt mindre pen. Tenk deg han kjøre søppelbil eller sitter i kassa på kiwi. Han hadde blitt evig singel. 

Anonymkode: 60ad4...e2d

Neppe med den kroppen. Og om han er snill i tillegg, så hjelper det på 

Anonymkode: b0b5c...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...