Gå til innhold

brudd etter 9 år


sørlands-jenta

Anbefalte innlegg

Vært sammen i en del år og brudd. Va brudd i fjor og. Så flyttet jeg bort 3 timer unna der jeg bodde.han ville vær venner og jeg synes det er veldig vanskeli.fikk sommerfugler i magen når jeg så han og prøvde å kyssa han og han trakk seg vekk.jeg ble helt knust.vi har nok ikke hatt det beste forholdet.jeg ble dårlig av å være med han som venn.jeg hadde mange bekymringer når jeg bodde borte. Som tenk vist han begynner å liker noen andre og jeg enda har følelser hadde blitt knust .vist han så på andre jenter feks så tenkte jeg tenk vist han liker henne.hvordan skal jeg forholde meg til det at han finner seg ny også har jeg fortsatt følelser for han.
Mange slike bekymringer.
Nå er det. Slutt igjen og jeg har de samme tankene. Han vil vær venner. Vet at jeg kommer til å reagere vist han er venlig med andre jenter for nå er han singel og han kan flørte med andre.redd for å ikke klarer å holde meg for å kysse han.forstår ikle hvordan følelsene skal forsvinne når jeg fortsatt er med han.når jeg bodde borte i fjor så fikk jeg veldig sterk trang for å kysse han og det er grusomt å kjenne på når man ikke kan gjør det. Hva bør jeg gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde kutte kontakten med han, da er det mye lettere for deg å gå videre.

Anonymkode: bb8e9...38c

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du burde kutte kontakten med han, da er det mye lettere for deg å gå videre.

Anonymkode: bb8e9...38c

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble det slutt og hvem slo opp?

Anonymkode: 731f8...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt all kontakt. Du gjør det bare verre for deg selv om du fortsetter å være venn med han. Du må nødt til å gå videre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun du har makten til å gå videre, noe du gjør for deg selv. Du kan ikke styre hans følelser, du har ingen rett til å bli elsket av han. Kjærlighet er tøft, et brudd er skikkelig vanskelig. Men man må tvinge seg selv til å gå videre. Bryt kontakten så gjør du den biten lettere for deg selv. Gjør ting du liker, tren, bak, møt venninner, møt familie. Ikke grav deg ned i egen følelser for lenge, unngå bitterhet! Lykke til kjære deg❤️ 

Anonymkode: e42de...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...