Gå til innhold

Ser du og eksen på fotball kamp hver uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller bare noen ganger iblant? Her er det fotball kamper hver uke. Men holder vel med at bare den ene går da? 

Anonymkode: 20c8f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei.

Anonymkode: 1e792...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vits i det vel? Hver uke🥴🥴

Anonymkode: 20c8f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter eksen hver uke for å se kamp sammen ja. Gjør ikke alle det? 

Anonymkode: a2622...c00

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det «holder at bare den ene går» er da fullt og helt opp til familien det gjelder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuper var vi ofte begge på, men ellers fulgte vi opp ukene barnet var hos den ene eller den andre. 

Anonymkode: 3315d...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvsagt går vi å ser kamp

Anonymkode: edf2d...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller bare noen ganger iblant? Her er det fotball kamper hver uke. Men holder vel med at bare den ene går da? 

Anonymkode: 20c8f...4e7

han jobber stort sett når ungen spiller,men er med ja hvis han ikke jobber

Anonymkode: 0efaa...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller bare noen ganger iblant? Her er det fotball kamper hver uke. Men holder vel med at bare den ene går da? 

Anonymkode: 20c8f...4e7

Vi går ikke begge hver uke, begge går dersom det passer begge. En av oss stiller alltid - uavhengig av hvem som har samvær den gjeldene dagen. 

Anonymkode: 4d137...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjorde vi det. Både det, og andre idretter de drev på med også.  Han var forresten trener også. Vi er sammen igjen da, så han er ikke eks nå lenger.

Anonymkode: f2c49...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Møter eksen hver uke for å se kamp sammen ja. Gjør ikke alle det? 

Anonymkode: a2622...c00

Eh nei…🙄

Anonymkode: 313f8...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vi begge på alt vi rekker, misser når begge spiller samtidig. Vi elsker å følge ungene på kamp, det bar det vi hadde mest felles.

Min og din uke misliker jeg når det kommer til oppfølging. Arrangerte dugnad for datterens lag hvor egentlig begge måtte stille pga lite kull, men så mange skyldte på «ikke min uke» og dropper å stille opp.

Anonymkode: e0a51...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer ofte på kamper i min uke, jeg går så å si aldri på kamper i hans uker. Hender innimellom om ungene spør fordi det er en spesiell kamp. 

Anonymkode: 1a5d4...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er jo forelder 100% av tiden. Om man ikke trives med å omgås eksen, så møter man uansett opp for ungen(e), og holder mer avstand til eksen. Man må jo ikke stå å skravle med eksen fordi om man er på samme fotballkamp. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser gjerne fotball hver dag og iallefall hver uke. Men ikke sammen med eksen,det orker jeg ikke.

Anonymkode: 6f37a...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så dro jeg og mannen for å se på sønnen hans spille kamper hver uke. Men så sa x kona at jeg kunne ikke bli med. Så nå drar min mann alene i hans uker og av og til når gutten er hos mor. Men hun kan ta med de hun er sammen med på alle kampene. 

Men dette er noe vi ikke orker å krangle om. Er veldig synd på gutten da som vil at jeg skal komme å se han spille 

Anonymkode: d0050...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er med i mine uker, han er med i sine uker. Vi stiller selvfølgelig opp i hverandres uker hvis barna ønsker det eller at det er noe spesielt som skjer.

Det yngste barnet mitt liker best at vi voksne holder oss til hver våre uker, for barnet sliter ganske mye med å si hadet/savn hvis jeg dukker opp i pappauker. Prøver å respektere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel drar den som har fotballspilleren vår den uken, men noen ganger bytter vi på. En sjelden gang er vi begge der og det er helt greit det. Vi har et godt samarbeid. Mange som bare har en forelder som ser på kampen, selv om foreldrene er gift. Og ikke alle foreldre er på hver kamp heller. Når det er kamper omtrent hver uke så synes heller ikke ungene det er så voldsomt store greiene, så jeg ser ikke helt poenget med at begge skulle stilt hver eneste kamp. 

Anonymkode: 2bc28...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...