Gå til innhold

Noen som har prøvd tetracyclinserien fra qkoreancosmetics?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å prøve denne serien, men da jeg må ut med 1600kr for noe jeg ikke vet om funker for alle blir jeg litt usikker og trenger tips om noen har prøvd serien. Jeg har slett med akne i 2 år nå og det eneste som har funket for meg er 2 antibiotika kurer, all urenhet kom tilbake. Når jeg så flere som hadde opplevd det samme og de hadde starte på tetracyclin serien som funket kjempebra for dem, ble jeg fristet til å prøve. Når jeg søker på anmeldelse på nettet finner jeg kun personer som har hatt bra erfaringer, ingen som syntes at det ikke funket. Hva gjør jeg? det er 7 produkt for 1600kr som jeg vil si er relativt "billig" og normal pris om du skulle kjøpt 7 enkle produkter. Funker det??? help me..

Anonymkode: 9a385...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke akkurat den serien, men jeg bruker gold serien og aldri har jeg vært så fornøyd med hudpleie serie tidligere. 
Jeg har brukt denne serien i over 2 år nå. 
jeg har et barn som bruker deler av tetraforce serien, og kvisene blir bedre med engang. Hadde barnet brukt hele serien er jeg sikker på at den urene huden vil forsvinne. Verdt ett forsøk tenker jeg

Anonymkode: 27a5c...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...