AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #61 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ligger nøyaktig på grensa eller litt over ,er alltid slik jeg kjører. Kjører aldri over fartsgrensa. Trives best kjøre slik uavhengig. Politiet kunne derimot tatt meg på at jeg en sjelden gang tar tlf og skrur på høyttaler...🙈 Anonymkode: 4d41f...ae2 Eller litt UNDER skulle det stå. Anonymkode: 4d41f...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #62 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 13.42): Ville du ha fått bot, eller kjører du alltid perfekt? Anonymkode: 6a98e...757 Perfekt? Nei. Mistet lappen? Nei. Etter jeg ble voksen så hadde ikke det vært noe problem. Da jeg var 18-19 så hadde nok lappen røket. Anonymkode: 26afa...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #63 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg ville mulig glidd over fartsgrensen her og der, ubevisst, men aldri mye. Ligger for eksempel ofte opp mot 90 i 80 sone, og har nok glidd opp mot 100 om det er nedoverbakke. Husker en gang jeg ikke så et rødt lys, men var helt folketomt og tomt for biler en grytidlig morgen. Forstår fortsatt ikke hvorfor det var rødt, for det er en fotgjengerovergang der du må trykke på knappen, derfor det i hodet mitt var grønt når det ikke var noen der. Og så er jeg nok skyldig i å se/trykke raskt på telefonen, men kun når bilen står helt stille. Har på 20 år som sjåfør aldri fått bot eller prikk. Anonymkode: c6469...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå