Gå til innhold

Vanlig å snappe med nabodamene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ville også valgt bort en kone som skulle snappe med masse menn fordi de var «venner» … just sayin. Orker bare ikke holde på sånn.  

Anonymkode: ea1a0...8e7

Forstår det som du ville silt henne vekk før du giftet deg med henne?

Det er i så fall noe helt annet enn å gjøre det slutt uten å en gang ta praten, som var det jeg svarte på.

Helt i orden å ha standarder. Ikke i orden å oppføre seg som et barn når man er en voksen.

Anonymkode: 4bae5...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi snapper med naboene begge to. De er gode venner av oss, vi er en gjeng på 6 familier. Ser ikke problemet. 

Anonymkode: ee05d...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde stusset om min kone hadde snap til nabo mennene. Hadde ikke likt det, eller orket det. Da hadde jeg faktisk gjort det slutt. Jeg bare orker ikke. 

Anonymkode: ed525...974

Er så glad jeg har en mann som er mer sikker på seg selv og forholdet vårt sammenlignet med sånne puslete tapere som ser spøkelser på høylys dag fordi de har mindreverdighetskomplekser og manglende kommunikasjonsevner 🙏🏻

Anonymkode: ee05d...04d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.08):

Nei 🤣 det er flaut, ja

Anonymkode: 4ff2d...b6b

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 19.41):

Snapper deres menn med nabodamene? Min kjæreste har naboene på snap og kan snappe med de og fortelle hva han gjør og sende bilder? Er dette normalt? Reagerer på dette  når han er sammen med meg. Synes det er flaut at de ser at mannen min sender snap til dem, når han nå er sammen med meg nå. Er dette normalt eller overreagerer jeg? Han snapper jo sjeldent til mennene deres?

Gjør deres kjærester dette?

Anonymkode: 57b9f...12f

Altså så lenge det er hverdagslige bilder så hadde ikke jeg brydd meg om det....

Virker han fornøyd ellers i forholdet deres? 

Synes du ikke han kan ha dame venner uten at det må være mistanke om noe? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er så glad jeg har en mann som er mer sikker på seg selv og forholdet vårt sammenlignet med sånne puslete tapere som ser spøkelser på høylys dag fordi de har mindreverdighetskomplekser og manglende kommunikasjonsevner 🙏🏻

Anonymkode: ee05d...04d

Kommunikasjon er alfa og omega 💛.

Det skaper trygghet 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er så glad jeg har en mann som er mer sikker på seg selv og forholdet vårt sammenlignet med sånne puslete tapere som ser spøkelser på høylys dag fordi de har mindreverdighetskomplekser og manglende kommunikasjonsevner 🙏🏻

Anonymkode: ee05d...04d

Godt det var flere som reagerte på denne.

Å gjøre det slutt med en man er gift med, altså skille seg og bryte en familie, uten å i det hele tatt ta praten, det er virkelig helt vanvittig.

Må i tillegg si jeg stusser på hvordan man kan sitte på sin høye moralske hest når man selv skriver innlegg på kvinneguiden. Vet kona om dette? Ville hun også dumpet uten forvarsel, dersom hun ikke likte det?

Er man på kvinneguiden er man til en hver tid omgitt av tusener av kvinner. Det skal kona bare tåle?

Anonymkode: 4bae5...a6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig.

Har alle slag menn og damer på snap. De som sender noe en sjelden gang de har noe spesielt å dele og de som snapper alt mulig. Begge typene forekommer like hyppig hos begge kjønn. Noen av mennene er gift og helt tydelig åpne for flørt, men mange er 100% vennskapelige og bare ekstra sosiale.

Anonymkode: 7a2af...728

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 9.56):

Jeg kan finne på ting med fedre til barnas venner, fordi jeg er aktiv ute med overskudd og energi. Mange av mødrene er sliten, vil på cafe, orker ikke fjelltur eller ut på sjøen. Vi avtaler å møtes via messenger eller sms, men vi snapper ikke.

De mennene jeg snapper med er venner gjennom maaaange år. Og de har alle partner.

Jeg synes det er rart når menn, singel eller opptatt, tar kontakt med meg via snap.

Anonymkode: 47813...c6a

Hvorfor er ikke fedrene slitne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 19.41):

Snapper deres menn med nabodamene? Min kjæreste har naboene på snap og kan snappe med de og fortelle hva han gjør og sende bilder? Er dette normalt? Reagerer på dette  når han er sammen med meg. Synes det er flaut at de ser at mannen min sender snap til dem, når han nå er sammen med meg nå. Er dette normalt eller overreagerer jeg? Han snapper jo sjeldent til mennene deres?

Gjør deres kjærester dette?

Anonymkode: 57b9f...12f

Nei det er ikke normalt. Heller ikke normalt som alle sier at det er greit hvis man er "venner" med naboene...

Anonymkode: a0ef7...2df

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din er opplagt avhengig av sosial bekreftelse på Snap. Er ikke så lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår det som du ville silt henne vekk før du giftet deg med henne?

Det er i så fall noe helt annet enn å gjøre det slutt uten å en gang ta praten, som var det jeg svarte på.

Helt i orden å ha standarder. Ikke i orden å oppføre seg som et barn når man er en voksen.

Anonymkode: 4bae5...a6b

«Ta praten» ? Trenger ikke noe prat når partneren begynner sånn som det der. 

Anonymkode: ea1a0...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

«Ta praten» ? Trenger ikke noe prat når partneren begynner sånn som det der. 

Anonymkode: ea1a0...8e7

Nei jøss, til helvete med ungenes barndom, så lenge foreldrene får holde på med dramaet sitt :ironi:

Anonymkode: 4bae5...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap starter jo gjerne på sosiale medier da. Men jeg er farget av dårlig erfaring etter eks som snappet med naboen om hvor deilig hun var. Veldig flaut! 

Anonymkode: 7120e...a09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 11.41):

Snapper deres menn med nabodamene? Min kjæreste har naboene på snap og kan snappe med de og fortelle hva han gjør og sende bilder? Er dette normalt? Reagerer på dette  når han er sammen med meg. Synes det er flaut at de ser at mannen min sender snap til dem, når han nå er sammen med meg nå. Er dette normalt eller overreagerer jeg? Han snapper jo sjeldent til mennene deres?

Gjør deres kjærester dette?

Anonymkode: 57b9f...12f

Vet ikke hvordan jeg skal tolke den setningen, har mannen din gått på rundgang i nabolaget, og er sammen med deg nå.

Selv finner jeg det ikke naturlig å melde med nabodamene med mindre vi omgåes sosialt, eller har litt mer tilknytning enn at vi bare er naboer.

Ok tekster litt med nabodama, det er når hun klager på at jeg bråker mens jeg jobber i hagen, og diverse andre ting som plager henne og katten.

Anonymkode: 67e8b...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kommer an på,

tviler ikke på at han sitter med en halvstiv en, samt det blir no blaute flekker med precum i trusa hans etter disse samtalene.

Du kan jo sjekke?

Opptil deg om du godtar det eller ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen min ble plutselig ekstremt aktiv på snap, og snappet heftig med nabodamen. Påsto at det kun var vennskap, men viste seg etterhvert å være langvarig og grovt utroskap (digitalt, fysisk og emosjonelt). Folk rundt oss reagerte på kontakten og aktiviteten deres i sosiale medier (flaut og ydmykende). Vi er i dag separert, nabolagets sosiale nettverk er revet i stykker, vennskap mellom barna (som selvfølgelig oppfatter foreldrenes digitale adferd) er satt på prøve og jeg blir fysisk dårlig når jeg hører lyden av snapchat…. 

Anonymkode: 22b51...fc1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...