Gå til innhold

Smale jeans


Montezuma

Anbefalte innlegg

Er det superoptimistisk å kjøpe seg smale jeans ala disse : http://asos.com/Victoria-Beckham/Kiss-Kate...=65137&cid=1395

når man er en str 42-44 over baken?

Jeg mener; selv om buksene finnes i så store str, så er det ikke nødvendigvis lækkert???? Eller?

Jeg er lang/høy, men har jo litt "mamma-figur" = slækk her og der, men jeg liker så godt smale bukser nedi vinterstøvler/støvletter, og til høyhelt for litt glam!!!

Kan jeg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle passer ikke til alt. Slike bukser passer bare på veldig slanke kvinner etter min mening, det vil se latterlig ut i store størrelser.

Dropp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 38'er, og mener jeg er akkurat "fyldig" nok til at smale bukser ikke kler meg. Ergo mener jeg at det ikke vil se pent ut på noen over min størrelse.

Smaken er som baken, men jeg synes ikke smale jeans er kledelig på andre enn de tynne og langbeinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smale jeans framhever jo hoftene, og det gjelder også for brede hofter. Så har man det, er det kanskje lurt å tenke seg om to ganger først. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på din egen smak, og om du føler deg vel i dem.

Jeg bruker stort sett str 38, har ingen smale jeans, men det er fordi jeg ikke føler meg komfi med dem. Beina mine er ikke så lange, å man vil jo helst se slank ut.

MEn du er jo høy, jeg ser ikke hvorfor du ikke kan bruke de

Prøv de da vel, så ser du jo fort om du kler de å føler deg vel med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp i vei - så lenge du har lyst på slike! Jeg bruker selv str.42 i bukser har fått mye skryt særlig for et par smale jeans med glitterlommer fra Vero Moda. Jeg lar være å bruke korte topper og brede belter til men bruker heller en lengre topp eller jakke til - og ser så fin ut atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv en 42 og har maange smale jeans! så hvis du føler deg vel i dem, så er det bare å kjøre på. (OG jeg føler meg absolutt ikke for bred over baken selv om jeg ikke er en 36, for å si det sånn.. i tillegg høster jeg alltid drøssvis med komplimenter når jeg bruker de!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv 36, men er ikke fin i slike bukser. Stapper heller boot-cuten oppi støvlettene. Ikke noe problem. Ei jeg jobber med som bruker 44-46 derimot er veldig fin i dem. Hun har høyden og bruker en litt lang topp til. Prøv deg fram. Du vet ikke om du kler det før du har prøvd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har mere å si på lengden på bena dine enn hvilken str du er "over baken" egentlig.

Jeg syns sånne trange bukser er pent om man har lange ben - men ikke korte. (Så er man str 34 men har super korte ben så kan det være penere på ei med lange ben som bruker 42 ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med over!

Smale bukser nedi støvletter når man er kort ser ikke bra ut. Benlengden er viktigere enn bredden når det gjelder dette. Prøv du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig mange - og varierte - svar! :)

Prøver jeg!!! *strekker de lange bena enda lenger* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...