Gå til innhold

Jeg kommer til og be kun de barnet leker med fra 1 klasse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.28):

Fy søren, ser du hva du gjør eller? DU snakker om inkludering og være snille med hverandre, hva er det du og mange andre gjør mot TS fordi hun har annen mening enn dere da? Herregud, ta en titt i speilet! 

Anonymkode: b88c1...ea2

Ta en titt i speilet? Jeg stenger da ingen ute? Det er det TS som gjør. 

Anonymkode: 629b0...c9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 19.26):

Det koster å være en god forelder, og man må regne med å gå ut av komfortsonen.  Finn gjerne en anne  livsstil enn barn hvis man bare vil ha det bedagelig.

Anonymkode: e11b9...6bd

Det koster å være forelder ja. På mange plan. Tenker at det også betyr å se ting fra flere sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 19.40):

Ærlig talt! Hvis det er 16 jenter i klassen så betyr det at det er mange som har bursdag i nærheten av jenta di, som du kan arrangere bursdagsfeiring sammen med. Hvorfor kan du ikke arrangere bursdag for jenta di sammen med 1-2 andre foreldrepar, slik de aller fleste andre foreldre gjør? Mine barn har vært i alt fra akebursdag og skogsbursdag til gymsalbursdag og gamingbursdag i leilighet (alle barna ble bedt om å ta med egen telefon eller nettbrett).

Og om du er så gjennomsyret av angst og latskap at du ikke orker å arrangere bursdagsselskap så har du jo forhåpentligvis en mann som orker?

Anonymkode: 6799d...d56

Nå er det ikke jeg som ikke ønsker å invitere alle jentene i klassen. Har helt opp til ungdomsskolen invitert enten alle jentene, men også hele klassen. Har også invitert alle jentene og alle på idrettslaget til bursdag. I tillegg har jeg arrangert halloweenfester for alle jentene i klassen. Så du kan ikke komme å si at jeg ikke har bidratt til inkludering.

Men, med tre barn, har jeg sett mange barn. Og mange foreldre. Jeg har sett foreldre som gjør så godt de kan, men som kanskje ikke har kapasitet til å invitere alle, eller barn som har blitt mobbet. Jeg forstår at de velger å invitere noen få, da under halvparten. Jeg har også sett foreldre ikke bryr seg om å arrangere bursdager, og da er det gjerne disse barna som trenger å bli bedt i selskapet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...