AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Del Skrevet 7. mai 2024 https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900 Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈 Anonymkode: 7dc79...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900 Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈 Anonymkode: 7dc79...e6c Jeg er 25 år om der har noe å si. Anonymkode: 7dc79...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryddefreaken Skrevet 7. mai 2024 #3 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg syns stoffet gjør den litt hverdagslig, så jeg ville gått for noe annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Del Skrevet 7. mai 2024 For kort og for hverdagslig synes jeg Anonymkode: cacfd...440 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Del Skrevet 7. mai 2024 For hverdagslig ja? Jeg bruker omtrent aldri kjoler, og for meg er dette veldig pyntet😂 Har en type jobb der man ikke kan gå i kjoler til hverdags. Har dere tips til noe annet som passer seg? Har litt mage som jeg ønsker å skjule. Anonymkode: 7dc79...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. mai 2024 #6 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg synes det passer bra, men bruk et underskjørt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Del Skrevet 7. mai 2024 Brukte en lignende kjole forrige 17 mai, så jeg stemmer ja 😊 Syns ikke den er for kort, dere skulle sett årets kjole, må ha shorts under fordi den er så kort. Skal ha sort strømpebukse i tilegg ikke fortvil. Sommerlig og søt 🌸 Anonymkode: 22732...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai 2024 #8 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900 Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈 Anonymkode: 7dc79...e6c Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut. Hva med ei dongerijakke til? Tom Toms sko eller tøysko i demin? Da får du en gjennomført stil. Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 7. mai 2024 #9 Del Skrevet 7. mai 2024 Kjolen passer fint til fest, bare du styler deg fint ellers (fine sko, ordne håret, sminke, smykke osv ). Bruker du joggesko og ryggsekk til er det ikke 17.maiantrekk 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #10 Del Skrevet 7. mai 2024 Synes den var fin. Ville hatt en liten fargerik veske og noen fine sko til, kanskje i en rosa-farge? Anonymkode: e99ee...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. mai 2024 #11 Del Skrevet 7. mai 2024 ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Del Skrevet 7. mai 2024 Irak skrev (12 minutter siden): Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut. Hva med ei dongerijakke til? Tom Toms sko eller tøysko i demin? Da får du en gjennomført stil. Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. Dongeribukse og tøysko passer overhode ikke til en konfirmasjon og 17.mai. Kjolen kan brukes, men da må den styles opp, ikke ned. Anonymkode: f76d4...2cb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai 2024 #13 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dongeribukse og tøysko passer overhode ikke til en konfirmasjon og 17.mai. Kjolen kan brukes, men da må den styles opp, ikke ned. Anonymkode: f76d4...2cb Hvorfor passer ikke det? Says who? Er du moteguru kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #14 Del Skrevet 7. mai 2024 Irak skrev (32 minutter siden): Hvorfor passer ikke det? Says who? Er du moteguru kanskje? Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai. Anonymkode: f76d4...2cb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai 2024 #15 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai. Anonymkode: f76d4...2cb Ja jeg har ikke fått noen rare blikk eller negative kommentarer ihvertfall 🤣. Men det er jo klart at hvis pappaen din er Stordalen så må man jo få i gallakjole 😉😂. Tenkte bare TS kunne få brukt klæra etterpå og jeg da. Det var det som var min tanke..... Opp til deg TS 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai 2024 #16 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai. Anonymkode: f76d4...2cb Hvordan pynter du deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900 Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈 Anonymkode: 7dc79...e6c Tror du fort må ha ullkofte til den her, TS 😂 Det hadde jeg gjort, men så bor jeg på Vestlandet og hater å fryse. Anonymkode: b0422...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #18 Del Skrevet 7. mai 2024 Irak skrev (1 time siden): Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut. Hva med ei dongerijakke til? Tom Toms sko eller tøysko i demin? Da får du en gjennomført stil. Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. Da får du en hverdagslig stil. Men ikke en pyntet stil som passer seg til konfirmasjon eller 17 mai. Anonymkode: f5ca1...18f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #19 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg synes den var for kort. Ikke kjole som slutter oppe på låret i en konfirmasjon. Er det kirkelig konfirmasjon i tillegg? Da går man ikke så utfordrende kledd i kirken. Mange vil kunne ta anstøt av det, å kle seg sånn i Guds hus. Respekt for gamle skikker er viktig. Ville funnet en lengre kjole, en som slutter ved kneet eller rett over eller noe. Ikke lårkort. Synes dessuten ikke den var pyntet eller fin nok til en konfirmasjon, var mer "sommerfest med venninnene kjole og mye vindrikking" det der. Anonymkode: 71bab...312 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. mai 2024 #20 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da får du en hverdagslig stil. Men ikke en pyntet stil som passer seg til konfirmasjon eller 17 mai. Anonymkode: f5ca1...18f Det er din mening..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå