Gå til innhold

Passer denne kjolen til konfirmasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900

Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈

Anonymkode: 7dc79...e6c

Jeg er 25 år om der har noe å si.

Anonymkode: 7dc79...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns stoffet gjør den litt hverdagslig, så jeg ville gått for noe annet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kort og for hverdagslig synes jeg

Anonymkode: cacfd...440

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hverdagslig ja? Jeg bruker omtrent aldri kjoler, og for meg er dette veldig pyntet😂 Har en type jobb der man ikke kan gå i kjoler til hverdags.

Har dere tips til noe annet som passer seg? Har litt mage som jeg ønsker å skjule.

Anonymkode: 7dc79...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det passer bra, men bruk et underskjørt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte en lignende kjole forrige 17 mai, så jeg stemmer ja 😊 

Syns ikke den er for kort, dere skulle sett årets kjole, må ha shorts under fordi den er så kort. Skal ha sort strømpebukse i tilegg ikke fortvil. 

Sommerlig og søt 🌸

Anonymkode: 22732...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900

Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈

Anonymkode: 7dc79...e6c

Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut.

Hva med ei dongerijakke til?

Tom Toms sko eller tøysko i demin?

Da får du en gjennomført stil.

Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. 

Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen passer fint til fest, bare du styler deg fint ellers (fine sko, ordne håret, sminke, smykke osv ). Bruker du joggesko og ryggsekk til er det ikke 17.maiantrekk 😅

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var fin. Ville hatt en liten fargerik veske og noen fine sko til, kanskje i en rosa-farge?

Anonymkode: e99ee...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 minutter siden):

Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut.

Hva med ei dongerijakke til?

Tom Toms sko eller tøysko i demin?

Da får du en gjennomført stil.

Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. 

Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. 

 

Dongeribukse og tøysko passer overhode ikke til en konfirmasjon og 17.mai. Kjolen kan brukes, men da må den styles opp, ikke ned.

Anonymkode: f76d4...2cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dongeribukse og tøysko passer overhode ikke til en konfirmasjon og 17.mai. Kjolen kan brukes, men da må den styles opp, ikke ned.

Anonymkode: f76d4...2cb

Hvorfor passer ikke det? Says who? 

Er du moteguru kanskje?

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (32 minutter siden):

Hvorfor passer ikke det? Says who? 

Er du moteguru kanskje?

 

Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai.

Anonymkode: f76d4...2cb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai.

Anonymkode: f76d4...2cb

Ja jeg har ikke fått noen rare blikk eller negative kommentarer ihvertfall 🤣. Men det er jo klart at hvis pappaen din er Stordalen så må man jo få i gallakjole 😉😂.

Tenkte bare TS kunne få brukt klæra etterpå og jeg da. Det var det som var min tanke.....

Opp til deg TS 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neppe noen moteguru🤣, men i min verden pynter man seg som gjest i en konfirmasjon og på 17.mai.

Anonymkode: f76d4...2cb

Hvordan pynter du deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://cubus.com/no/p/kjole-med-blonder-hvit-kjoler-dameklar/7361511_F900

Passer denne til konfirmasjon? Evt 17.mai? Hva slags jakke og sko passer til denne type kjole? Tenker spesielt til om jeg bruker den på 17.mai, er ikke sikkert det er varmt nok til å gå uten jakke🙈

Anonymkode: 7dc79...e6c

Tror du fort må ha ullkofte til den her, TS 😂 Det hadde jeg gjort, men så bor jeg på Vestlandet og hater å fryse.

Anonymkode: b0422...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Synes den kjolen så veldig romantisk og søt ut.

Hva med ei dongerijakke til?

Tom Toms sko eller tøysko i demin?

Da får du en gjennomført stil.

Så kan du bruke det i flere anledninger etterpå 😉. Kan se for meg litt store eller lange smykker. Smykker i stein eller fjær er fint synes jeg. Jeg elsker naturlig look. 

Så har du halssmykke, øredobber og armbånd så kommer du langt, for det pynter veldig opp er min erfaring. 

 

Da får du en hverdagslig stil. Men ikke en pyntet stil som passer seg til konfirmasjon eller 17 mai.

Anonymkode: f5ca1...18f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var for kort. Ikke kjole som slutter oppe på låret i en konfirmasjon. Er det kirkelig konfirmasjon i tillegg? Da går man ikke så utfordrende kledd i kirken. Mange vil kunne ta anstøt av det, å kle seg sånn i Guds hus. Respekt for gamle skikker er viktig.

Ville funnet en lengre kjole, en som slutter ved kneet eller rett over eller noe. Ikke lårkort. Synes dessuten ikke den var pyntet eller fin nok til en konfirmasjon, var mer "sommerfest med venninnene kjole og mye vindrikking" det der.

Anonymkode: 71bab...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da får du en hverdagslig stil. Men ikke en pyntet stil som passer seg til konfirmasjon eller 17 mai.

Anonymkode: f5ca1...18f

Det er din mening.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...