Gå til innhold

Strippebar ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det vært ok for deg om kjæresten dro på strippebar på ferie?

Anonymkode: 440bc...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei

Anonymkode: 3421e...445

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han har flere ganger vært på strippebar på jobbreiser. Ser ikke problemet. Men så er jeg heller ikke av det sjalu slaget. Og utroskap skjer nok like godt i hverdagen som på tur.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stoler ikke på strippebar gåere. Mistenker at de som er interessert i nakne damer i stor nok grad til at de vier tid og penger på å møte dem er de som tar lettere på å være utro. Deres seksualitet er viktigere enn partneren er for dem.

Anonymkode: 0e4c6...531

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hadde det vært ok for deg om kjæresten dro på strippebar på ferie?

Anonymkode: 440bc...b44

Ja. Vi har vært på strippebar og «sex liveshow» sammen, så kan ikke akkurat si at det hadde plaget meg nei😆

Anonymkode: d28b3...540

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i vårt forhold er det å gå utenfor en grense. 

Anonymkode: dbdb6...12c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) Ville gjerne vært med da! 

Anonymkode: 494d3...cb0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg er litt delt.

I utgangspunktet hadde det ikke gjort meg noe om kjæresten nøt synet av andre nakne kropper. Jeg er ganske fri og åpen når det kommer til slikt, og ikke sjalu. Hadde også forventet at han syntes det var greit at jeg gjorde det samme.

Men jeg er ikke så fan av strippeklubber, da det fort kan være steder som utnytter kvinner i en vanskelig situasjon. Det vil jeg ikke bidra til, og vil forvente at min kjæreste har samme syn på det. Om det var et veletablert sted som gav gode vilkår til de ansatte, så ja.  

Anonymkode: 374ae...f33

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han bare ser og ikke rører/blir rørt, så går det fint for meg. Kan ikke si at jeg hadde vært tidenes mest støttende kjæreste, hadde vært med en bismak i munnen, men jeg ville ikke blitt sur eller "straffet" han for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får jeg lov til. Hun stoler på meg.

Vi har til og med hvert på strippeklubb sammen noen ganger.

Anonymkode: 7cbcd...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det får jeg lov til. Hun stoler på meg.

Vi har til og med hvert på strippeklubb sammen noen ganger.

Anonymkode: 7cbcd...2c1

Samme her. Kona elsker burlesqe og striptease, sannsynligvis mer enn meg 😅

Anonymkode: 5d517...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil senke standarden og gjøre noe så harry og smakløst, så må han bare gjøre det for min del. Kommer nok til å miste litt respekt for ham, men ingen dealbreaker. Ellers enig med AB#8 i at det i såfall ikke bør være steder som utnytter kvinner i en vanskelig situasjon. Det vil ikke jeg heller bidra til, og forventer i grunnen at min kjæreste har samme syn på det.  

Anonymkode: 5ad75...bb9

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ønsker å være så blodharry, så kan han gjerne være det 😄

Jeg hadde nok mest av alt mobbet ham når jeg fikk vite det. 

Endret av Batteri
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Det er ikke noe han har interesse av, ingen av oss ser poenget med det. Men han hadde nok blitt med om de var på guttetur. Jeg hadde overhode ikke bedt han sitte igjen alene på hotellet.

På samme måte har jeg ingen interesse av striptease med mannfolk, men jeg hadde blitt med om jentegjengen ville på det på jentetur.

Anonymkode: 1248f...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg syntes var pinlig. Og jeg vil ikke at han skal støtte en slik industri. 

Jeg hadde heller ikke gått på Chippendale er liknende. Ikke i utdrikningslag heller 

Anonymkode: 2d03c...930

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har også vært på strippebar selv. 

Anonymkode: b5d9a...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, absolutt ikke. Han hadde heller aldri akseptert at jeg gjorde det. Vår seksualitet er begrenset til oss som par, og ikke åpen for andre mennesker. I tillegg er strippeklubb ekstremt harry og man risikerer å støtte menneskesmugling og utnytting av kvinner. 

Anonymkode: 3cc54...02b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert litt an på hvor det er.
Noen verdensdeler har delt stripp/bordell, da er veien kort til både det ene og det andre.

 

Andre steder er det stort sett et kjedelig press på å kjøpe drikke, både til en selv og potensielle lapdancere, man kan ikke bare sitte å glo med samme ølen i en time, da blir man kjapt uglesett.

Vært en del på strippebarer selv, men det blir fort "been there, done that, same shit, new wrapping" og er ikke interessant lenger, ei heller er det seksuelt opphissende med drikkepress og "gutta på tur" på disse stedene heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (1 time siden):

Om han ønsker å være så blodharry, så kan han gjerne være det 😄

Jeg hadde nok mest av alt mobbet ham når jeg fikk vite det. 

Du hadde ikke likt det med andre ord, men vært for uttrygg til å si det. Blir bare flaut å kamuflere sine egne følelser slik du sier.

Anonymkode: 6b04f...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i mot våre verdier, så blir et nei fra meg. Men han er nok strengere på slikt en meg, hadde vært helt uaktuelt for han, for min del ingen krise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...