AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #121 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Interessant påstand all den tid han fikk mange ganger flere likes enn svært mange menn på plattformen. Jeg kutta ut Tinder ganske raskt, men til tross for at jeg så litt mer selvsikker ut enn vedkommende og hadde litt mer personlig tekst kom jeg vel aldri opp i stort mer enn 30 likes tilsammen før det var stopp, og de aller fleste var jo falske profiler eller feilklikk. Det er mye lettere å finne noen utenfor nettet, og der kan vi som gjør det elendig på nettet plutselig være temmelig attraktive. Det er to forskjellige verdener. Anonymkode: c3999...484 Jeg gikk fra å ha en dårlig tinder-profil i mange år med egne bilder der jeg så og si aldri fikk noe særlig matcher, til en profil med bilder tatt av en profesjonell hvor jeg nå har overflod av matcher og likes. Jeg er nok i 5-10% gruppen av menn som får flest likes. Bildene ble tatt av noen som hadde peiling på hva slags type bilder jenter foretrekker. Dvs, bilder som forsterker positive trekk og gir et bra inntrykk av meg som person. Deretter ble bildene vurdert av andre jenter i etterkant før de beste ble sendt til meg. Menn generelt har ikke peiling på hva slags bilder jenter liker. Du som mann vil aldri klare å velge ut de beste bildene selv, heller ikke jenter som kjenner deg godt. Første steg for de aller fleste og innrømme for seg selv at man ikke har peiling. Anonymkode: 0407e...d81 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #122 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk fra å ha en dårlig tinder-profil i mange år med egne bilder der jeg så og si aldri fikk noe særlig matcher, til en profil med bilder tatt av en profesjonell hvor jeg nå har overflod av matcher og likes. Jeg er nok i 5-10% gruppen av menn som får flest likes. Bildene ble tatt av noen som hadde peiling på hva slags type bilder jenter foretrekker. Dvs, bilder som forsterker positive trekk og gir et bra inntrykk av meg som person. Deretter ble bildene vurdert av andre jenter i etterkant før de beste ble sendt til meg. Menn generelt har ikke peiling på hva slags bilder jenter liker. Du som mann vil aldri klare å velge ut de beste bildene selv, heller ikke jenter som kjenner deg godt. Første steg for de aller fleste og innrømme for seg selv at man ikke har peiling. Anonymkode: 0407e...d81 Men gjenspeiler det noen du er? For om ikke er det jo bare et spill for galleriet. Anonymkode: e1677...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #123 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men gjenspeiler det noen du er? For om ikke er det jo bare et spill for galleriet. Anonymkode: e1677...eb6 Jepp, bildene ligner på meg og er ikke noe spill for galleriet. Viste bildene til en kvinnelig kollega som ser meg hver dag. Hun synes bildene var veldig bra og at de selvfølgelig lignet på meg. Jeg spurte akkurat om dette, og hun bekreftet det. Poenget er. Menn tror det er alfa og omega å se tøff og maskulin ut, eller at et modell-fjes er idealet. På mine bilder så ser jeg ganske "søt" ut, samt at det er bilder hvor jeg smiler og ser generelt ut som en allright fyr. Anonymkode: 0407e...d81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #124 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jepp, bildene ligner på meg og er ikke noe spill for galleriet. Viste bildene til en kvinnelig kollega som ser meg hver dag. Hun synes bildene var veldig bra og at de selvfølgelig lignet på meg. Jeg spurte akkurat om dette, og hun bekreftet det. Poenget er. Menn tror det er alfa og omega å se tøff og maskulin ut, eller at et modell-fjes er idealet. På mine bilder så ser jeg ganske "søt" ut, samt at det er bilder hvor jeg smiler og ser generelt ut som en allright fyr. Anonymkode: 0407e...d81 Åja, jeg mente, om det gjenspeiler kvaliteter du har, siden du skrev at det er viktig å utrykke det kvinner søker. Men bra at bildene er godkjente. Enig om maskulin/tøff opplegget, er ikke tiltrukket av det. Anonymkode: e1677...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 9. mai 2024 #125 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 10.13): Hei, håper noen kvinner her inne som påstår at tinder ikke er mer vanskelig for normale karer å se på dette klippet .Personlig hadde jeg litt mer suksess når jeg var der, men syntes det var frustrerende og vanskelig. Spørsmålet er da, er kvinner innerst inne like eller mer overfladiske som mange menn? Har kvinner på tinder alt for urealistiske krav? Og hvis ikke, hva kan forklare disse resultatene? Anonymkode: 9cf87...5b2 Han svejpet over 16.000 ganger på et par måneder. Fikk massevis av matcher. Men ikke noe seriøst forhold, kun noen dating. Er vel enkelt og ukomplisert. En fyr som dette har egentligen ikke noen problemer, annet enn at han drev på med massevis av useriøs multitasking. Tålmodighet, konsistens og ekte engasjement gir suksess i det man gjør i livet. En typisk tulle video fra mannosfæren som skal fortelle hvor ille det er for oss menn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #126 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åja, jeg mente, om det gjenspeiler kvaliteter du har, siden du skrev at det er viktig å utrykke det kvinner søker. Men bra at bildene er godkjente. Enig om maskulin/tøff opplegget, er ikke tiltrukket av det. Anonymkode: e1677...eb6 Det er bilder som viser meg på mitt beste. På en måte mitt beste potensiale. Når det er sagt, det er ikke alltid jeg føler meg "on the top" jeg heller. Selvfølelse er en konstant kamp om å gjøre det som skal til for å føle seg bra. Trening, spise sunt, være nok sosial, mening med livet osv osv.. Anonymkode: 0407e...d81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #127 Del Skrevet 9. mai 2024 Fremmed fugl skrev (14 minutter siden): Han svejpet over 16.000 ganger på et par måneder. Fikk massevis av matcher. Men ikke noe seriøst forhold, kun noen dating. Er vel enkelt og ukomplisert. En fyr som dette har egentligen ikke noen problemer, annet enn at han drev på med massevis av useriøs multitasking. Tålmodighet, konsistens og ekte engasjement gir suksess i det man gjør i livet. En typisk tulle video fra mannosfæren som skal fortelle hvor ille det er for oss menn. Jepp, "mannosværen" gjør ikke annet enn å skape polasiering og gjør alt svart/hvitt. Ser det i mang en podcast der de tar med seg helt ubrukelige kvinnfolk og fremstiller de som om de er et representativ utvalg som snakker for kvinner generelt. Anonymkode: 0407e...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #128 Del Skrevet 10. mai 2024 Problemet med Tinder fra (mitt) kvinnelige ståsted er at det tar bort muligheten for å vurdere de kvalitetene som er helt avgjørende for tenning/ikke tenning. Det er noe udefinerbart, og handler definitivt mest om personlighet. Væremåte, holdning, stemme… Jeg har aldri falt for folk som var typisk kjempekjekke ved første blikk. Men det kan jo ikke være vanskeligere for menn å finne forhold på Tinder, all den tid det kreves en av hvert kjønn for å danne et heterofilt par. Veien er kanskje brolagt med mindre matcher og færre ons, men sistnevnte får dere ta opp med deres 5% brødre som dere påstår rensker markedet for dere. All den tid menn er mer gira på casual sex enn damer så vil det aldri bli nok til alle, det er faktisk bare noe alle må leve med. Anonymkode: 32574...e72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #129 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 14.05): Jeg tror faktisk kvinner flest til en viss grad tror at mennene de vil ha er i deres egen liga. "Han høye, store, maskuline mannen er jo ikke slik alle andre vil ha, for han har jo noen kg ekstra og har vikende hårfeste". Alle vil ha de samme mennene, og da mener jeg virkelig alle. Anonymkode: c0bdd...e7b loooooool. Nei, det er her ALLE menn misforstår, sånn for å dra alle over en kam. De mennene dere menn tror at alle damer vil ha, det er det dere selv, som MENN, liker. Så når du ser en macho-fyr og tenker "jepp, der har vi chaden alle damer sikler på", så minn deg selv på at det er dette menn tror damer liker, men det er det dere selv anser som attraktivt hos deres eget kjønn. Samme skjer ofte hos damer. Jeg som dame har fått så mange komplimenter av damer jeg møter, som "shit, du kan få hvem du vil", men sannheten er at men ikke enser meg. Anonymkode: 42c3e...b58 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #130 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): loooooool. Nei, det er her ALLE menn misforstår, sånn for å dra alle over en kam. De mennene dere menn tror at alle damer vil ha, det er det dere selv, som MENN, liker. Så når du ser en macho-fyr og tenker "jepp, der har vi chaden alle damer sikler på", så minn deg selv på at det er dette menn tror damer liker, men det er det dere selv anser som attraktivt hos deres eget kjønn. Samme skjer ofte hos damer. Jeg som dame har fått så mange komplimenter av damer jeg møter, som "shit, du kan få hvem du vil", men sannheten er at men ikke enser meg. Anonymkode: 42c3e...b58 Trist at du ikke enses, har hørt at det kan ha noe med hvordan vi er å gjøre. Så om du tilfeldigvis er innesluttet eller ser litt vanskelig å komme i kontakt med? Så kan det kanskje være en grunn. Men vanskelig å si, men jeg tror ikke det ikke er menn for deg og har ikke menn som søker etter meg foruten om jeg gjør meg tilgjengelig. Anonymkode: e1677...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #131 Del Skrevet 10. mai 2024 Fremmed fugl skrev (21 timer siden): Han svejpet over 16.000 ganger på et par måneder. Fikk massevis av matcher. Men ikke noe seriøst forhold, kun noen dating. Er vel enkelt og ukomplisert. En fyr som dette har egentligen ikke noen problemer, annet enn at han drev på med massevis av useriøs multitasking. Tålmodighet, konsistens og ekte engasjement gir suksess i det man gjør i livet. En typisk tulle video fra mannosfæren som skal fortelle hvor ille det er for oss menn. Den vaffel siden det det ble postet på er en ganske ille side jeg tror skaper mye dårlig selvtilitt i menn basert på kanalens subjektive tanker om hva som er tiltrekkende. Menn han har gitt lavere karakter har vært de jeg har tenkt var kjekkeste i mine øyne og hva andre tenker er anderledes igjen.. Anonymkode: e1677...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #132 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 14.05): Jeg tror faktisk kvinner flest til en viss grad tror at mennene de vil ha er i deres egen liga. "Han høye, store, maskuline mannen er jo ikke slik alle andre vil ha, for han har jo noen kg ekstra og har vikende hårfeste". Alle vil ha de samme mennene, og da mener jeg virkelig alle. Anonymkode: c0bdd...e7b Det samme gjelder damene, da blir det noen single da☺️ Anonymkode: 9a01f...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå