AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #41 Del Skrevet 7. mai 2024 Hva med å ta ansvar for livet ditt istedenfor å sulle seg inn i en usjarmerende offerrolle? For det er nok den som er ditt største hinder i å møte noen. Anonymkode: 59691...288 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #42 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg trenger ikke en mann som tjener noe vanvittig. Jeg tenker sånn at jeg tjener 650.000, om jeg bare fant en mann som tjente over 400.000 hadde vi hatt en million i året og vært mye bedre rustet økonomisk enn hver for oss. Det skal liksom ikke så mye til tenker jeg. Men synes menn generelt er vanskelig å finne. Anonymkode: 22e73...d6f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #43 Del Skrevet 7. mai 2024 Dette er jo bare i hodet ditt, ts. Selvfølgelig kan du få deg dame, barn og hele pakka om du virkelig ønsker det. Det skjer ikke om du synes synd på deg selv. Du må endre tankegangen din om du ønsker å lykkes. Som eksempel så er jeg en kvinne med god jobb og lønn godt over gjennomsnittet, men er sammen med en mann i et lavtlønnsyrke. Han er i tillegg introvert og har et normalt utseende (ingen modelltype). Jeg elsker ham akkurat som han her og ville ikke byttet ham ut med noen. Det betyr ingenting for meg at han ikke tjener kjempegodt. Han klarer seg fint økonomisk slik det er. Han har leilighet, bil og alt på stell. Han er ryddig, snill og tar vare på seg selv. Vi har det godt sammen. Jeg er også introvert og har et gjennomsnittlig utseende. Alle søker ikke etter menn som er steinrike, ser ut som modeller og er festens midtpunkt. Just saying Anonymkode: 5555b...006 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #44 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg leste nettopp i fagforbundet sitt blad som jeg får i posten av og til. Jeg fant ut av at jeg er blant de 10 % lavest lønnede i Norge. Det er ganske tragisk når man har et fagbrev og har 6 års ansiennitet, samt 100 % fast jobb. Bare det alene er nok til å sikre et evig liv som singel og barnløs. På toppen av det hele er jeg innadvendt og utseendet er i beste fall ok. Fortell meg HVORDAN jeg skal kunne ha selvtillit og god selvfølelse da? Samfunnet forteller meg at jeg er mislykket på alle plan. Har ingen forutsetninger for å finne jobb med bedre lønn. Det er naivt å tro, spesielt med mine utfordringer. Måtte tatt en helt ny utdannelse- det har jeg verken evner eller overskudd til. Dette er det beste jeg kan få, men det er ikke godt nok for andre. Det er jo ikke noe liv jeg har, jeg venter egentlig bare på en dødsdom. Anonymkode: 2e5ec...965 Sant. Hvorfor har de denne trangen- sosialister - til å sende ut tall for å vise folk hvem som tjener mest og sammenlikne, be om år med utdannelse osv?. Det er om å gjøre å plassere folk i bås! Alle føler seg mislykket. Så lurte de på hvorfor ikke folk tok yrkesfag....nei, rart med det når myndighetene gikk inn for å shame folk med yrkesutdanning. Det var alltid på nyhetene at typisk FRP- velger, røyker, whatever hadde yrkesutdanning, og LAV utdanning. Man skulle jo tatt en fisk og flappet dem over kjeften så pass at det ble stille fra den kanten av unyttige "forskere" som gjentok seg selv som noen jævla idioter... Vet du hva jeg gjorde da jeg var 26?`Da jobbet jeg som servitør. Jeg er ganske sikker på at jeg tjente mindre enn deg. Da jeg var 30 så jobbet jeg i olja, og da jeg var 37 tjente jeg over en million. Du vet ikke hva framtiden kan bringe, og du vet ikke når du rykker opp på jobb, hva som blir tilbudt deg i framtiden, hvilke muligheter du får. Men du må slutte å synes synd på deg selv! Det er det mest usjarmerende trekket som finnes! Gro deg noen baller, se verden for hva den er, og alle disse flotte unge usikre damene som trenger en sterk og flott mann som bryr seg om dem, mye mer enn de trenger et statussymbol. Anonymkode: e88d5...e5c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #45 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sant. Hvorfor har de denne trangen- sosialister - til å sende ut tall for å vise folk hvem som tjener mest og sammenlikne, be om år med utdannelse osv?. Det er om å gjøre å plassere folk i bås! Alle føler seg mislykket. Så lurte de på hvorfor ikke folk tok yrkesfag....nei, rart med det når myndighetene gikk inn for å shame folk med yrkesutdanning. Det var alltid på nyhetene at typisk FRP- velger, røyker, whatever hadde yrkesutdanning, og LAV utdanning. Man skulle jo tatt en fisk og flappet dem over kjeften så pass at det ble stille fra den kanten av unyttige "forskere" som gjentok seg selv som noen jævla idioter... Vet du hva jeg gjorde da jeg var 26?`Da jobbet jeg som servitør. Jeg er ganske sikker på at jeg tjente mindre enn deg. Da jeg var 30 så jobbet jeg i olja, og da jeg var 37 tjente jeg over en million. Du vet ikke hva framtiden kan bringe, og du vet ikke når du rykker opp på jobb, hva som blir tilbudt deg i framtiden, hvilke muligheter du får. Men du må slutte å synes synd på deg selv! Det er det mest usjarmerende trekket som finnes! Gro deg noen baller, se verden for hva den er, og alle disse flotte unge usikre damene som trenger en sterk og flott mann som bryr seg om dem, mye mer enn de trenger et statussymbol. Anonymkode: e88d5...e5c Det er kanskje fordi de har en jobb og trenger materiale å skrive om. Men også fordi folk kanskje har rett på opplysning? Det er ikke sånn at alle ser hva de tjener og går i kjelleren av det, noen kan også se at andre yrker tjener mer selv om de gjør lik jobb, forhandle om lønn osv. Folket har rett til å vå innblikk i sin økonomiske posisjon så vi kan argumentere om vi blir behandlet urimelig av arbeidsgiver, banken osv. Men er enig i beskjeden din. Anonymkode: b581f...1b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #46 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vil du ha en av de mange single damene som heller ikke kan velge på øverste hylle da, eller er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: dce54...644 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Finn deg en medavhengig dame. Tar til takke med hva som helst. Jeg er gammel nå, men var sånn før. Jo mer plaget og skadet, jo mer følte jeg ansvar for å stå på for en stort sett alltid svært utakknemlig mann. Det er maaaaange slike kvinner. Anonymkode: 819c1...0b3 Amistad skrev (20 timer siden): Du snakker jo om nesten halve norges befolkning. Det er ikke bare du. Så var du ikke den pene kjekke, og ikke ble du den rike heller. Neinei, du finner deg nok noen du også. Ikke noe problem. Du må bare huske på å fire på kravene dine, og ikke tenke at du skal gifte deg med en 5 6 7 8 9 er. Finn ei dame med skikkelig fin og varm personlighet som tar deg for den du er. Jobb med forholdet resten av livet, og planlegg en familie etterhvert. Ser ikke problemet ditt. De du mener som ikke vil ha deg grunnet lønna og utseende ditt er jo da de over your league. De er jo ikke å bry seg om. Begynne å åpne øyne og bruk nesa. Kvinner som er klare for forhold og familie er rett foran nesen din. Kullsyrevann skrev (19 timer siden): Går du for damer som tilhører samme situasjon, eller prøver du å date oppover? Sistnevnte er sjelden vellykket med mindre hun mangler noen skruer. Ærlig tale. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har mange, mange damer å velge mellom. Damer i samme kategori som deg. Middels til ok utseende og dårlig betalte jobber. Det kryr av dem også. Men det er vel ikke disse damene, som er lik deg, du sikler etter og sutrer om, er det vel? Det er instagram babes og modellpene damer du mener du fortjener og vil ha. Da får du forbli singel og barnløs, når du ikke greier å innse at du må velge fra samme hylle som du selv befinner deg på. Der har du massevis av sjanser til å finne en livspartner. Anonymkode: 807dd...00c Hvorfor tror folk automatisk at evig single menn sikter for høyt? Vet dere egentlig noe om realitetene? Dere evner ikke å sette dere inn i hvordan det er å være mann. Dere er helt desillusjonerte når dere tror at alle menn vil ha instababes og modeller. Tror dere ikke jeg har selvinnsikt til å skjønne at de ikke vil ha meg? Og jeg vil faktisk heller ikke ha dem, om dere mener de som opererer seg, tar botox, silikon og restylane og hva alt det der heter. Anonymkode: 2e5ec...965 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #47 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du ække aleine. Det er mange som har'e sånnnn Anonymkode: 81e0c...8d3 Det hjelper meg ingenting at andre har det like ille. Blir bare tydeligere at det er et sammensatt samfunnsproblem at mange menn faller gjennom. Anonymkode: 2e5ec...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #48 Del Skrevet 7. mai 2024 Men hvorfor later du som om du ønsker en løsning på problemet? Du ønsker ikke noen løsning. Bare klage over at det er umulig. Men det stemmer jo ikke. Du kan ikke forvente at vi skal si oss enige med deg når du påstår at himmelen er grønn. Hvis du har gitt opp å jobbe med selvtilliten og gitt opp å jobbe med selvfølelsen, da er det umulig for deg, da. Fordi du gir opp. Det er et valg du tar. Anonymkode: 22aa3...b54 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #49 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg kunne blitt sammen med deg hvis du droppet offermentaliteten og jobber med selvtilliten din. Jeg ønsker meg en mentalt robust, sterk og trygg mann- inntekt og utseende spiller mindre rolle. Innadvendt og sjenert er ok så lenge du har grunnleggende sosiale ferdigheter. Anonymkode: 81e9c...c49 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #50 Del Skrevet 7. mai 2024 Hvorfor skal du sette på deg en merkelapp fordi ett blad skriver om noe? Det er laget en partner for alle, men partneren må du nesten ut for å finne. Du kan ikke forvente at personen banker på din dør en dag uten du gjorde en innsats. den som ønsker noe sterkt nok finner vei. jeg ble sammen med (og er det fortsatt) en mann som tjente mindre enn meg, litt lavere enn meg og eier ikke en dritt. jeg har null planer om å bytte han ut. Anonymkode: c8c01...f7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #51 Del Skrevet 7. mai 2024 Det mest attraktive for meg er menn med selvtillit. Ikke sutre-menn som klager for at de ikke får ting servert i fanget sitt. Ha en sterk personlighet, ryddig økonomi (trenger ikke å tjene bra, bare ikke ha masse gjeld), kle deg fint og ha god hygiene. Vær hyggelig og lojal. Ikke forvent å få den flotte dama. Alle har feil, selv de som er pene. Finn ei snill og lojal dame. Vær ærlig om hva du er på utkikk etter. Er du det og møter ei dame med de samme framtidsplanene kan det plutselig klaffe. Er selv singel og er åpen om at jeg ønsker meg mann og barn. Hus og hytte på landet. Typisk A4 liv. Damer i 30 årene ønsker som oftest det samme. Jobb litt med deg selv ☺️ så løser det seg nok. Hjelper ikke å synes synd på seg selv 👍 Anonymkode: 95731...8de 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #52 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg er i slutten av 30-åra, høy, mørk og har et litt over middels bra utseende. Egen leilighet, er gjeldfri, jobber innen IT og har veldig bra betalt. Har orden på økonomien og har nok oppsparte midler til å kunne klart meg uten jobb i årevis. Men damene kommer ikke rennenes inn for det. Og det er fordi jeg sliter med selvtilliten og selvfølelsen. Hva man har av materielle goder har lite å si om du ikke har selvtillit og selvfølelse på plass. Om det er noe jenter avskyr, etter min erfaring, er nervøse og usikre menn. Men dette er det mulig å fikse også. Om du plutselig fikk millionlønn, tenker du at damene hadde kommet løpende til deg da? Anonymkode: 696af...9ca 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #53 Del Skrevet 7. mai 2024 Trolltunge skrev (9 timer siden): Menn har i snitt noe høyere lønn enn kvinner, så naturlig at par i snitt er slik også. Jeg kan finne forskning til deg som viser at snittet av kvinner foretrekker menn som tjener mer enn hva en tilfeldig matching av menn og kvinner tilsier. Mao, argumentet ditt om at dette bare skyldes en naturlig matching av menn som i snitt tjener noe mer enn menn er feil. Skal jeg ta meg bryet med å finne referansene, eller kommer du til å reprodusere de samme feilene neste uke? Anonymkode: 51c22...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. mai 2024 #54 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan finne forskning til deg som viser at snittet av kvinner foretrekker menn som tjener mer enn hva en tilfeldig matching av menn og kvinner tilsier. Mao, argumentet ditt om at dette bare skyldes en naturlig matching av menn som i snitt tjener noe mer enn menn er feil. Skal jeg ta meg bryet med å finne referansene, eller kommer du til å reprodusere de samme feilene neste uke? Anonymkode: 51c22...c11 Jeg kommer til å "reprodusere feilene" til det går opp for menn som viser til kvinners ønskelister når de er single som mal på hva menn må leve opp til at single mennesker kan ha ønskelister som lange vonde år, men kaster dem lett dersom de forelsker seg. Fordi det folk flest både ønsker seg mer, og faktisk trenger, er kjærlighet og samhørighet. Noe som er såpass vanskelig å finne at man ikke vender ryggen til det bare fordi den andre ikke var etter ønskelista. Handy sto øverst på min ønskeliste, og jeg trodde det var veldig vesentlig for meg. Mannen jeg falt for har ti tommeltotter, og ikke engang øverste ønske var noe jeg holdt fast ved da jeg fikk oppriktige følelser for en mann. Han passer forøvrig ikke til resten av lista heller, men jeg gjorde som kvinner flest gjør når vi får følelser; Lista ble vraket, ikke mannen. Om du spør single kvinner og single menn har de som regel lange og ganske urimelige ønskelister de fleste av dem, men det er høyst vanlige mennesker med plusser og minuser de fleste av oss ender opp med. Dess yngre de single er dess lengre og mer urimelige (og overfladiske) er antagelig ønskelistene de har. Å drømme om og foretrekke bra økonomi foran dårlig økonomi er selvfølgelig logisk. Endret 7. mai 2024 av Trolltunge 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 7. mai 2024 #55 Del Skrevet 7. mai 2024 Hvis det eneste i livet ditt som har verdi er å finne seg partner, så er det jaggu et trist liv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #56 Del Skrevet 7. mai 2024 Hmmmmmm skrev (2 minutter siden): Hvis det eneste i livet ditt som har verdi er å finne seg partner, så er det jaggu et trist liv. Det ER et trist liv. Anonymkode: 2e5ec...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #57 Del Skrevet 7. mai 2024 Slutt å synes synd på deg selv, så skal du se det ordner seg. Anonymkode: eeb0b...2a3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #58 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan finne forskning til deg som viser at snittet av kvinner foretrekker menn som tjener mer enn hva en tilfeldig matching av menn og kvinner tilsier. Mao, argumentet ditt om at dette bare skyldes en naturlig matching av menn som i snitt tjener noe mer enn menn er feil. Skal jeg ta meg bryet med å finne referansene, eller kommer du til å reprodusere de samme feilene neste uke? Anonymkode: 51c22...c11 Nei, du burde bruke tiden din på å bli kennt med andre mennesker og finne utskuddet om du er så pessimist at du tror det er umulig. Jo mer tid brukt på å gruble, grave seg ned, diskutere på forum, jo mindre tid og oppmerksomhet har du på å oppleve det som kan overaske deg. Eller være som du så for deg, du vil nok møte litt forskjellig, og har nok allerede uansett gjort det også. Det er vitig og se en trend, men det blir feil å tro at det betyr at absolutt alle og også du vil leve utofra den malen. Anonymkode: b581f...1b3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #59 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Slutt å synes synd på deg selv, så skal du se det ordner seg. Anonymkode: eeb0b...2a3 Veldig naivt å tro. Har ikke syntes synd på meg selv hele livet. Anonymkode: 2e5ec...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #60 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig naivt å tro. Har ikke syntes synd på meg selv hele livet. Anonymkode: 2e5ec...965 Du kan umulig være så veldig gammel. Anonymkode: 22e73...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå