Gå til innhold

Hvordan få lyst tilbake i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i sju år, og har to barn hvor den yngste nettopp fylte tre. Vi sliter med sexlivet.

Vi hadde spennende og ganske kinky sex fra vi ble kjent og de første årene sammen. Etter vi fikk barn var deler av sexlivet for risikofylt å fortsette med, og andre deler av sexlivet er ikke lenger godt for meg. Sex er dermed blitt redusert til en timinutters i skje eller lignende. Dette tenner ingen av oss noe særlig, og dermed kan det gå månedsvis mellom hver gang vi har sex.

Vi har også sluttet å ta initiativ til sex. Han pleier å si «skal vi ha sex» ganske sent på kvelden, uten noen form for kos, kyss eller annet kjærtegn. Det funker ikke for meg, og jeg sier derfor alltid nei. Det høres mer styrete ut enn digg.

Jeg liker å kline, og vil gjerne kline og klå litt før det utvikler seg til sex. Det kan jeg bli ordentlig tent av. Dessverre liker ikke mannen min å kline, så det vil han helst ikke gjøre. Til nøds litt kyssing, men ingen tunge. Jeg har også begynt å vegre meg litt for å kysse, fordi han er litt slack med tannpuss, fordi han sover med snus i munnen… Han har ellers helt upåklagelig hygiene, er en høy og veldig kjekk mann, og jeg synes han er skikkelig attraktiv. Jeg bare har ikke lyst til å ha sex, fordi jeg ikke får den opptakten som jeg har behov for.

Jeg har prøvd å ytre hva jeg trenger, men opplever ingen endring. Han prøver kanskje én gang, for det er tilbake til «skal vi ha sex?» og nå ingenting.

Det er fristende å tenke at sexlysten kommer når vi har større barn, mer overskudd, får tid til aktiviteter utenfor hjemmet, kan trene litt mer, eller dersom han hadde bidratt mer på husarbeid uten å bli fortalt det. Men jeg tror kanskje ikke løsningen er så enkel.

Det er ikke det at jeg ikke har sexlyst, for jeg onanerer jevnlig. Opplever imidlertid at det er mer fristende å onanere og få en orgasme på noen minutter, enn å ha et samleie på noen minutter uten tilstrekkelig forspill.

Når jeg skriver dette, ser jeg jo at løsningen er mer forspill. Men hvordan løser vi det, når min idé av et godt forspill er noe han i utgangspunktet ikke synes noe om?

Anonymkode: 05511...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen måte å få reparert de tingene som du likte før men som ikke funker lenger?

Anonymkode: 95ffc...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det noen måte å få reparert de tingene som du likte før men som ikke funker lenger?

Anonymkode: 95ffc...086

Nei, det er ganske omfattende fødselsskader som ikke kan fikses. 

Anonymkode: 05511...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det er ganske omfattende fødselsskader som ikke kan fikses. 

Anonymkode: 05511...d3c

Tenkte at det var noe i den gaten. Så kjipt da. Ikke delvis heller?

Anonymkode: 95ffc...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenkte at det var noe i den gaten. Så kjipt da. Ikke delvis heller?

Anonymkode: 95ffc...086

Nei, det er avrevne nerver og delvis muskel, så det er ikke noe vi får gjort. Får behandling hos fysio, men det går ekstremt sakte og lite til ingen effekt. Så akkurat det må vi bare leve med. Sex kan imidlertid være godt, men krever mer innsats enn før siden vi ikke kan gjøre de tingene vi begge synes er tennende og spennende. 

Anonymkode: 05511...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...