AnonymBruker Skrevet 6. mai #41 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (8 minutter siden): Han liker ikke andre hanndyr😊😊 Hvis du kastrerer hannkatten din blir ikke det noe problem. Anonymkode: caa5d...ac0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #42 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hunnkatter kan få løpetid og bli drektige allerede i 4 mnd alder! TS, hvordan tenkte du å unngå at katten skal bli drektig mens du venter på at du føler det er passende å avle på henne? P-piller som gir kreft? Holde henne inne og la henne få løpetid i tide og utide med gauling, gnuing og fare for livmorbetennelse? Eller hva hadde du tenkt egentlig? Anonymkode: cef31...51e Det vet jeg😊😊 Som sagt så skal ikke jeg vente til det er passende, det vil skje om det skjer naturlig etter en stund😊😊 Skal ikke gi katten kreft heller😁 Har trygge og gode planer😊 Poenget med tråden var for å spørre om jeg kan få pengene tilbake siden jeg må kjøpe ny katt🥰🥰 Takk for engasjementet ditt!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #43 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (4 minutter siden): Skal ikke vente i årevis😊 Skal ikke avle henne for penger, bor også på gård og skal ikke selge videre😊😊Hun blir ikke fange heller😊😊 Vi har gode planer for kattungene om det blir avl, ikke salg🥰 Skal heller ikke tvinge på avl, det skal skje naturlig😊 Alt er godt🥰🥰 Nå begynner jeg å mistenke at du troller. Ingen er så fullstendig uvitende om hvordan dyrehold og avl fungerer. Hvor gammel er du? Du skriver som en 12-åring. Anonymkode: cef31...51e 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #44 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (3 minutter siden): Da har vi 10 kattunger😊 Vi har både nabo og familie som er veldig glad i katter😊😊 Så du får etter at du tror at dine venner og naboer vil ta dine kattunger? Du vet det er forskjellige på at man liker katter..og kjøper seg/ skaffer seg katter? Hva om ingen vil ha kattunger..hva gjør du da? Oh de kan få kattunger ofte...så hva med neste kull? Skal nabo og familie ta de å? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #45 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan ikke få en hunnkatt sammen med en hannkatt. En hannkatt kommer til å markere inne så fort han blir kjønnsmoden, og da bør den kastreres. Venter du til det, har han fort markert på og ødelagt flere møbler og tepper.. Du kan heve kjøpet, men da må du ta samme turen og levere ham tilbake. Anonymkode: 65735...71b Takk for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #46 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Det vet jeg😊😊 Som sagt så skal ikke jeg vente til det er passende, det vil skje om det skjer naturlig etter en stund😊😊 Skal ikke gi katten kreft heller😁 Har trygge og gode planer😊 Poenget med tråden var for å spørre om jeg kan få pengene tilbake siden jeg må kjøpe ny katt🥰🥰 Takk for engasjementet ditt!😍 Det skjer jo naturlig når katten får løpetid og slippes ut. Noe som betyr at du risikerer at katten blir drektig mens den fremdeles er kattunge selv. Anonymkode: cef31...51e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #47 Del Skrevet 6. mai Ts Når har du tenkt å slippe ut katten ( alder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #48 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå begynner jeg å mistenke at du troller. Ingen er så fullstendig uvitende om hvordan dyrehold og avl fungerer. Hvor gammel er du? Du skriver som en 12-åring. Anonymkode: cef31...51e Troller ikke, er bare positiv når du er skarp og negativ😊 Er mye bedre å smile til livet og gi positivitet🥰 Igjen, takk for at du tar deg tid til å bry deg så mye om at katten skal ha det bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #49 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (2 minutter siden): Så du får etter at du tror at dine venner og naboer vil ta dine kattunger? Du vet det er forskjellige på at man liker katter..og kjøper seg/ skaffer seg katter? Hva om ingen vil ha kattunger..hva gjør du da? Oh de kan få kattunger ofte...så hva med neste kull? Skal nabo og familie ta de å? De liker katter og har planer om å få katter av oss om vi får mange katter🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #50 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skjer jo naturlig når katten får løpetid og slippes ut. Noe som betyr at du risikerer at katten blir drektig mens den fremdeles er kattunge selv. Anonymkode: cef31...51e Nix😊 Har åpent område😊 Katten vil det gå bra med! Takk for at du bryr deg så mye om den🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #51 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): De liker katter og har planer om å få katter av oss om vi får mange katter🥰🥰 Så de skal få seg 2-3 katter vær? Hva med neste kull? Du vet at før de gir bort/ selger kattunger må alle få vaksine, chip og orm kur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #52 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (Akkurat nå): Så de skal få seg 2-3 katter vær? Hva med neste kull? Du vet at før de gir bort/ selger kattunger må alle få vaksine, chip og orm kur... De skal ha 1 katt, vi skal ha resten😊😊 Og jepp🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #53 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): De skal ha 1 katt, vi skal ha resten😊😊 Og jepp🥰 Så dere skal eventuelt ha 9 katter pluss mor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #54 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (1 minutt siden): Så dere skal eventuelt ha 9 katter pluss mor? Nix, vi har flere enn bare 1 venn/familie🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #55 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Troller ikke, er bare positiv når du er skarp og negativ😊 Er mye bedre å smile til livet og gi positivitet🥰 Igjen, takk for at du tar deg tid til å bry deg så mye om at katten skal ha det bra! Hvordan var jeg skarp og negativ i det innlegget du siterte? Første setning var forøvrig svar til en annen bruker som skrev at katter kommer i løpetid når de er 1 år. Det nytter ikke med positivitet og smilefjes hvis du ikke kan ta ordentlig vare på den katten du har kjøpt deg. Ut i fra det du skriver i tråden her har du svært lite kunnskap om katter. Eller så troller du. Anonymkode: cef31...51e 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #56 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Nix, vi har flere enn bare 1 venn/familie🥰 Du vet at 9 stk vil ha kattunger? Ok...men når din hunn katt får nytt kull da? Og igjen...disse 10 kattunger må chippet, ormekur og vaksinering..dette må du betale for 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #57 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan var jeg skarp og negativ i det innlegget du siterte? Første setning var forøvrig svar til en annen bruker som skrev at katter kommer i løpetid når de er 1 år. Det nytter ikke med positivitet og smilefjes hvis du ikke kan ta ordentlig vare på den katten du har kjøpt deg. Ut i fra det du skriver i tråden her har du svært lite kunnskap om katter. Eller så troller du. Anonymkode: cef31...51e Troller ikke, tusen takk uansett for at du tar deg så god tid til å svare meg så utfyllende🥰 Beklager for at jeg kalte deg skarp😊 Man kommer langt med positivitet😉 Når det kommer til katten så vil det gå helt fint! Har svart andre folk her inne som også var bekymret for katten og forklart smått om hvordan katten vi få det😊😊 Jeg har selv sagt at jeg ikke vet kjempe mye om katter, men skal lære meg mer lenge før det blir kattunger og til og med før den tid🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai Forfatter #58 Del Skrevet 6. mai mommyaka skrev (1 minutt siden): Du vet at 9 stk vil ha kattunger? Ok...men når din hunn katt får nytt kull da? Og igjen...disse 10 kattunger må chippet, ormekur og vaksinering..dette må du betale for Jepp det vet jeg🥰 Alt ordner seg, men takk for at du er bekymret for lommeboken min😆🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #59 Del Skrevet 6. mai Her er det nok en person som kjeder seg litt og fant ut at de skulle tulle litt i katteforumet. Bortkastet tid å svare. Anonymkode: cef31...51e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 6. mai #60 Del Skrevet 6. mai Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Jepp det vet jeg🥰 Alt ordner seg, men takk for at du er bekymret for lommeboken min😆🥰 Bare høre at du faktisk ver hva det vil si å skaffe seg katt Og forsikring. Du vet hvor lenge kattunger må være inne? Hva gjør du om hunden din ikke takler katten? Eller katten er slem mot hunden din? ( Jeg har katt og hund selv og vet hva jeg snakker om) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå