Gå til innhold

Datet i 6 mnd - han mener vi ikke trenger å definere relasjonen enda, OG har noen gode poenger. Jeg vil høre deres mening til tross.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her.

Vi har ikke snakket enda, men vi har møttes på en lekeplass hvor barna var med.

Jeg har litt dårlig tid akkurat nå så kan ikke skrive langt, men det gikk stråååålende fint. Da vi ikke var alene har jeg ikke fått snakket med han enda, men vi skal være sammen til helgen så får se da😊

Anonymkode: 66587...2b6

Men da har han erklært følelsene sine for deg og intensjonene da, eller lot du ham møte og involvere barna før han kunne vise deg at du kan stole på ham? Da håper jeg du i allefall har den samtalen og står på dine grenser og beskytter dere. 

Anonymkode: 44f1f...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig ville jeg ikke blitt kjæreste med noen som hadde barn fra før av hvis jeg ikke hadde blitt introdusert for barna og blitt kjent med dem først. 
Tolker den «hittil ikke sett noe jeg ikke liker» som at han har blitt brent tidligere, muligens vært i et forhold hvor alt var fryd og gammen før mer ubehagelige sider hos partneren viste seg å være tilfelle. 

Mulig dere er mer på samme side enn du egentlig liker, kanskje han også ikke er helt sikker på om han er forelsket, betatt eller hva det er ennå.
Det er ikke alle forunt å ikke ha en nølende tilnærming, noen har en personlighet og/eller tidligere erfaringer som gjør at fornuft styrer før følelser i tillegg. Det kan like så godt være et tegn på at han er solid og ikke bare spiller med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.

Liten update bare, men i dag sa han for første gang at han har blitt veldig glad i meg☺️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her.

Liten update bare, men i dag sa han for første gang at han har blitt veldig glad i meg☺️

Godt å høre, da håper jeg at det går bare bra herfra og at den rare kommunikasjonen bare var dårlig ordvalg eller noe fra ham 😊

Anonymkode: 44f1f...70e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Update! Vi er fortsatt sammen og har det utrolig fint❤️ tenkte det kunne være greit å få med om noen andre med lignende utfordringer plutselig kommer over tråden☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Update! Vi er fortsatt sammen og har det utrolig fint❤️ tenkte det kunne være greit å få med om noen andre med lignende utfordringer plutselig kommer over tråden☺️

Dere er offisielt sammen?

Anonymkode: b0150...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er offisielt sammen?

Anonymkode: b0150...b77

Ja☺️vi ble det like etter jeg lagde denne tråden

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...