Gå til innhold

Kjæresten har jevnlig kontakt med ekser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten har jevnlig, altså i noen tilfeller og perioder ukentlig og daglig kontakt med ekser/tidligere romantiske relasjoner på feks. snap. Det sendes selfier, hjerter osv. Jeg tror ikke at hen er utro bak min rygg, men jeg synes omfanget er så betydelig at det er noe med risikoen at jeg ikke klarer å så meg til ro med dette. 

Anonymkode: 52f28...8a2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen synes slikt er greit. Jeg for min del hadde ikke akseptert det. 

Anonymkode: 0ce09...b91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot, totalt uakseptabelt. Tror neppe han hadde likt om du drev på slik med dine exer og tidligere sexpartnere. Noe sier meg at denne fyren er dobbeltmoralsk på flere områder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke bedre i alle fall.

Anonymkode: 4fee2...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer han ovenfor deg og dine ekser? En som har ting å skjule er gjerne ekstra var på deg

Anonymkode: a7f40...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg gjør det samme som kjæresten din. Meldinger om hvordan det går, hva helgens planer er etc. 
Grunnen? Jeg er ikke interessert nok i kjæresten min. Håper det blir bedre ellers må jeg avslutte

Anonymkode: 90669...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var borti en kompis som gjorde det. Selv var han sjalu og sjekket damas mobil uten at hun visste det. Han var på jakt etter noe bedre og dumpet så samboeren. Hun var dessverre helt hjelpesløs og ba og tagg om at han skulle ta henne tilbake. Og det gjorde han da han ikke fikk napp på hun nye. Så nå lever de sammen hvor han behandler henne som dritt, og hun tar bare imot 🙄

Kan ikke kjæresten holde seg unna gamle flammer og exer så er det bare å komme seg ut av forholdet. Du er da ikke god nok for hen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Skal innrømme at jeg gjør det samme som kjæresten din. Meldinger om hvordan det går, hva helgens planer er etc. 
Grunnen? Jeg er ikke interessert nok i kjæresten min. Håper det blir bedre ellers må jeg avslutte

Anonymkode: 90669...570

Douche bag behaviour, håper dama di kommer deg i forkjøpet å dumper deg slik som du holder på, ikke greit🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, candykiss said:

Douche bag behaviour, håper dama di kommer deg i forkjøpet å dumper deg slik som du holder på, ikke greit🙄

Jeg har mann ikke dame.
Han er klar over det. Er en han bad meg kutte kontakten med, og det gjorde jeg

Anonymkode: 90669...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres utroskap ut, hjerter og selfier uten formål er ikke en nødvendighet med ekser, forbi om du må gi dem en støttende beskjed rundt noe sårt i livet deres. Å at det ikke er snakk om en, men flere. 

Anonymkode: 3ce7d...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe man finner seg i.

Anonymkode: 9d9c0...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at han måtte be deg om å kutte kontakten, hadde du ikke selvinnsikt nok til å forstå at man ikke kontakter gamle flammer når man er i et forhold? Blir helt matt av mennesker som må hige etter oppmerksomhet på den måten når dem er i forhold, uansett om man er i en dårlige periode eller ei, ingen unnskyldning  for slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...