Gå til innhold

Han har fremdeles kontakt med elskerinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe jeg kanskje ikke har noe med, jeg vet ikke. Jeg fant for noen uker siden at han har hatt et lengre forhold bak min rygg. Vi bestemte oss for å skille lag men bor sammen i påvente av hussalg. Pga økonomi kan vi ikke bo hver for oss enda.

Har jeg rett til å reagere på at han fremdeles har et forhold med den andre kvinnen? Er det ikke respektløst ovenfor meg mens vi bor sammen? 

 

Anonymkode: 2cfa5...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er slutt mellom dere, har han naturligvis rett til å ha kontakt med hvem han vil.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at det finnes en forskrift som lister opp ting du har rett til å reagere på. Du må avgjøre selv om du ønsker å reagere og veie det opp i mot sannsynligheten for å oppnå utfallet du håper på.

Jeg sliter med å se noen grunn til å ta opp dette. Det eneste som muligens kan komme ut av det er at du får ha leiligheten alene hvis han har litt samvittighet.

Anonymkode: 66df2...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sammen? Har dere ett godt og nært forhold? Er forholdet deres bra? Har dere god sex der begge kommer hver gang? 

Hvorfor jeg spør? Høres mest ut som dere bor sammen av økonomiske grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med han og skriv det til elskerinnen.

Anonymkode: e779c...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig greie det der..

Ser jo hvordan det kan være vanskelig når eksen har ett forhold.

Men når dere har gått fra hverandre, har man ikke lenger noe man skulle ha sagt på hvem eksen har ett forhold til.

Sånn over hodet..

Eneste unntaket jeg kan tenke meg, sånn på stående fot er om dere har felles barn, og det nye forholdet er objektivt usunt for barn(a).

Men så lenge dere bor sammen, kan du jo be om at de tar hensyn, og møtes andre plasser enn i deres delte bolig. Tenker at det er ett innafor spørsmål å stille, men kanskje ikke ett innafor krav å fremstille? Er jo en nyanseforskjell på de to..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke mer respektløst nå når dere er enige om å gå hver deres vei enn når han var utro med denne kjerringa? Uansett, jeg ville gjort mitt beste for å ikke kaste bort mer energi på denne mannen enn hva du allerede har gjort. 

Eneste jeg tenker er lurt å ta opp med han er at han ikke blander eventuelle barn inn i dette forholdet de vil jo få nok med å komme gjennom en skilsmisse. Har dere ikke barn så er det ingen hensyn å ta. 

Hadde han vært en skikkelig mann så hadde han jo vist deg mer respekt og tatt hensyn men hadde han vært en slik mann så hadde han ikke pult rundt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det vel var mer respektløst mens dere var sammen.

Dette er ikke en kamp jeg hadde giddet å ta når forholdet uansett er over.

Så kan man selvfølgelig være enig i at det er kjipt, så klart - men ikke noe jeg hadde giddet å ta opp.... Han har vist hvordan han er mens dere var sammen, selvfølgelig blir han ikke plutselig mer respektfull når forholdet er over.

Anonymkode: 08d04...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synes jeg ikke. Han skal selvfølgelig ikke ta henne med hjem, og trenger jo heller ikke ha masse åpenlys kontakt med henne. Men det er jo i praksis slutt mellom dere, og et rent økonomisk tidsbegrenset samboerskap. Så synes ingen av dere har noe med hva den andre driver med på sin fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han veldig godt, elskerinna var tydeligvis mye bedre, hvorfor i huleste skulle han ikke fortsette med henne??

Anonymkode: 3a52a...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi bestemte oss for å skille lag

Du har ikke noe med hvem han har kontakt med.

Anonymkode: 2703d...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare bedt ham flytte til henne jeg😌 Hvorfor skal han bo sammen med deg, Ts, om det er slutt og han holder på med henne? Med boligsalg kan dere jo bare møte og gjøre det som trengs.

Anonymkode: 4cc37...eec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde bare bedt ham flytte til henne jeg😌 Hvorfor skal han bo sammen med deg, Ts, om det er slutt og han holder på med henne? Med boligsalg kan dere jo bare møte og gjøre det som trengs.

Anonymkode: 4cc37...eec

Hin er selvfølgelig opptatt hun også.

Anonymkode: 3a52a...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ha sex med han og skriv det til elskerinnen.

Anonymkode: e779c...434

Er det voldtekt du oppfordrer til? Hvorfor skal han ha sex med TS? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde bare bedt ham flytte til henne jeg😌 Hvorfor skal han bo sammen med deg, Ts, om det er slutt og han holder på med henne? Med boligsalg kan dere jo bare møte og gjøre det som trengs.

Anonymkode: 4cc37...eec

Eller TS kan flytte selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har strengt tatt rett å ha kontakt med hvem han vil uavhengig om dere er sammen eller ikke. Hvorfor er dette et problem? Hvorfor stiller du i det hele tatt spørsmålet?

Anonymkode: 728db...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ha sex med han og skriv det til elskerinnen.

Anonymkode: e779c...434

Sinnsykt forslag. Ta medisinene dine.

 

Du kan reagere på det du vil TS, men det er slutt mellom dere så du har ikke noe med han og nyedama å gjøre.

Anonymkode: edd9e...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...