AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai For min del må det bli Hardstyle, helt jævlig og ikke minst latterlig se folk hoppe opp og ned til det bråket🤣 Anonymkode: 69859...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Eg liker ikkje Taylor Swift, og det ho speler. Kva sjanger ho speler, er uvesentleg. Eg liker det ikkje. Anonymkode: 862d1...dbb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai 2 minutter siden, AnonymBruker said: Eg liker ikkje Taylor Swift, og det ho speler. Kva sjanger ho speler, er uvesentleg. Eg liker det ikkje. Anonymkode: 862d1...dbb Eg liker heller ikkje rap. Rap er ikkje musikk, men skjult kriminalitet. Anonymkode: 862d1...dbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai Improvisert jazz, og jazz generelt. Det stresser meg når lyder settes sammen "hulter til bulter". Ellers er jeg altetende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai Aner ikke sjanger men sånne kvinner som skal synge særest mulig typ Aurora og Maria Mena. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): For min del må det bli Hardstyle, helt jævlig og ikke minst latterlig se folk hoppe opp og ned til det bråket🤣 Anonymkode: 69859...b67 Altså🤩🤣🤣 Heller det enn sånn impro jazz for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Del Skrevet 5. mai Jo mer pitch correction, jo verre, men når det kommer til nyere innspillinger er egentlig alle sjangere elendige. Jeg blir gal av at vokalen låter kunstig uavhengig av sjangere, så da er det egrntlig bare instrumental musikk som er ok nå. Generelt er jeg lite fan av elektronisk musikk, det låter også for maskinelt og følelsesløst. Anonymkode: 19501...f3c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eg liker heller ikkje rap. Rap er ikkje musikk, men skjult kriminalitet. Anonymkode: 862d1...dbb 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Blir helt matt. Du er kanskje ikke i målgruppen for rap. Og da bare avfeier du hele sjangeren for det forstår du deg ikke på. Veldig lite kultivert, og et snev rasistisk. Anonymkode: 8b949...9cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): For min del må det bli Hardstyle, helt jævlig og ikke minst latterlig se folk hoppe opp og ned til det bråket🤣 Anonymkode: 69859...b67 Vet ikke om der er det verste, men jeg synes også hardstyle er forferdelig. Forbinder det med kvisete tenåringsgutter. Anonymkode: e11bf...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eg liker ikkje Taylor Swift, og det ho speler. Kva sjanger ho speler, er uvesentleg. Eg liker det ikkje. Anonymkode: 862d1...dbb Heilt einig. Og vil leggje til danseband og rap. Dette gjer meg faktisk fysisk forbanna når eg høyrer det. Anonymkode: a6bce...043 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 5. mai #11 Del Skrevet 5. mai danseband 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 5. mai #12 Del Skrevet 5. mai Rap er ren smerte å høre på. Skjønner ikke at det sorterer under musikk i det hele tatt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Del Skrevet 5. mai 10 minutter siden, AnonymBruker said: 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Blir helt matt. Du er kanskje ikke i målgruppen for rap. Og da bare avfeier du hele sjangeren for det forstår du deg ikke på. Veldig lite kultivert, og et snev rasistisk. Anonymkode: 8b949...9cb Kva med alle rap-artistene som sit i fengsel; er det berre tilfeldig at folk som herleggjer vald, dop og overgrep i songtekstane også har ein tendens til å praktisera dette? https://en.wikipedia.org/wiki/Gangsta_rap Anonymkode: 862d1...dbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. mai #14 Del Skrevet 5. mai Liker ikke rap, danseband eller black metal. Hardstyle har jeg aldri hørt om, men så er jeg et fossil på over 50 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. mai #15 Del Skrevet 5. mai Hardrock(ala AC/DC) og opera/klassisk er vel musikk jeg aldri hører på. Ellers er jeg ganske altetende når det kommer til musikk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #16 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kva med alle rap-artistene som sit i fengsel; er det berre tilfeldig at folk som herleggjer vald, dop og overgrep i songtekstane også har ein tendens til å praktisera dette? https://en.wikipedia.org/wiki/Gangsta_rap Anonymkode: 862d1...dbb Svaret ditt bekrefter bare igjen at dette forstår du ingenting av. Ingenting. Anonymkode: 8b949...9cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 6. mai #17 Del Skrevet 6. mai Er ganske altetende og syns de fleste sjangre kan ha enkeltlåter som er ok å høre på. Men setter aldri på danseband eller impro-jazz selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 6. mai #18 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svaret ditt bekrefter bare igjen at dette forstår du ingenting av. Ingenting. Anonymkode: 8b949...9cb Tror vi er enige, ser flere nevner rap og blander inn gangster rap/ hip hop🤷♀️😅 Dette er folk over 60 år De liker rock og pop eller vals/ visesang/ ballader mao det som de hørte på i deres barndom og ungdom der alt var perfekt fordi de lekte mer ute enn de under 40 år. Jeg liker mye hip hop, blues, klassisk, jazz, heavy metall osv. Men musikk må bråke litt❤️😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eg liker ikkje Taylor Swift, og det ho speler. Kva sjanger ho speler, er uvesentleg. Eg liker det ikkje. Anonymkode: 862d1...dbb Støtter den 100 % Anonymkode: 3b018...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Del Skrevet 6. mai Country og danseband. Anonymkode: e55ee...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå