Gå til innhold

Hvilken sjanger innen musikk misliker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Svaret ditt bekrefter bare igjen at dette forstår du ingenting av. Ingenting.

Anonymkode: 8b949...9cb

Så det som blir skrive om rap-artister skulda for det eine eller det andre er vel fake news; dei er heilt uskuldige musikkartistar som berre speler rap?

Rapperen T.I og kona anklages for overgrep og kidnapping på 11 kvinner

https://www.nettavisen.no/livsstil/rapperen-t-i-og-kona-anklages-for-overgrep-og-kidnapping-pa-11-kvinner/s/12-95-3424096400

Musikk-giganten «P. Diddy» etterforskes for menneskehandel

https://www.nettavisen.no/kjendis/musikk-giganten-p-diddy-etterforskes-for-menneskehandel/s/5-95-1730941

Anonymkode: 862d1...dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eg liker heller ikkje rap. Rap er ikkje musikk, men skjult kriminalitet.

Anonymkode: 862d1...dbb

Elsker rap og hiphop, hilsen hu på snart 46..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For min del må det bli Hardstyle, helt jævlig og ikke minst latterlig se folk hoppe opp og ned til det bråket🤣

Anonymkode: 69859...b67

Såpass ja 😂😂😂. Mulig du hadde hatt litt godt av det? Har du tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det som blir skrive om rap-artister skulda for det eine eller det andre er vel fake news; dei er heilt uskuldige musikkartistar som berre speler rap?

Orsak. Eg brukte feil ord då eg skreiv "musikkartistar"; eg burde ha skrive "artistar som trur at dei kan spela musikk".

Ikkje kan dei syngja, og ikkje kan dei spela eit instrument; Sean Combs er ikke Elvis eller Jimi Hendrix.

Anonymkode: 862d1...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardstyle. Får fnatt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hip Hop og rap. De er talentløse og fordummende. Sier seg selv da de fleste hitene de har er remixet/samplet tidligere verk fra  faktiske musikere. 

 

Anonymkode: 22cb3...805

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det som blir skrive om rap-artister skulda for det eine eller det andre er vel fake news; dei er heilt uskuldige musikkartistar som berre speler rap?

Rapperen T.I og kona anklages for overgrep og kidnapping på 11 kvinner

https://www.nettavisen.no/livsstil/rapperen-t-i-og-kona-anklages-for-overgrep-og-kidnapping-pa-11-kvinner/s/12-95-3424096400

Musikk-giganten «P. Diddy» etterforskes for menneskehandel

https://www.nettavisen.no/kjendis/musikk-giganten-p-diddy-etterforskes-for-menneskehandel/s/5-95-1730941

Anonymkode: 862d1...dbb

Nok en gang. Dette forstår du ikke.

Anonymkode: 8b949...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rappemusikk.  Jeg blir bare stressa og oppjaget av det pluss at det høres jamrende ut. Det er bare rytme og oppramsing av ord, men ingen melodi.  Det er liksom bare tilfeldig satt på i bakgrunnen et sted.  Det er min mening i alle fall. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt høre på både hardstyle og impro-jazz, men fikser absolutt ikke country.

Endret av -jk-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rap. Det er for de som ikke er kan sang og musikk, men ønsker så intenst å bli popstjerne at de prater med musikk til. Det de prater om er kanskje det aller verste. At noen tror på et budskap i slike tekster er direkte skremmende. Og budskapet handler stort sett om å hate rikinger og rasister, og elske dop og analsex. Så en kan vel si at budskapet når fram.

Anonymkode: a4065...aa3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazz.

 

Anonymkode: 33b42...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For min del må det bli Hardstyle, helt jævlig og ikke minst latterlig se folk hoppe opp og ned til det bråket🤣

Anonymkode: 69859...b67

Death metal og danseband

Anonymkode: 6321c...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (4 timer siden):

Såpass ja 😂😂😂. Mulig du hadde hatt litt godt av det? Har du tenkt på det?

Jeg liker elektronisk musikk, bare ikke hardstyle, det er bare bråk og ulyder. Ts

Anonymkode: 69859...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rap fra 2010 til dags dato er horribelt

Anonymkode: 9fbd2...468

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseband. Jeg HATER danseband! Liker heller ikke country, jazz og såkalt fest/russemusikk som Carina Dahl, Staysman, Tix osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes vedkommende som sa: "jo mer pitch correction, jo verre" har et godt poeng. Det innebefatter så si alt på topplisten til Spotify. Metal der det er blast beats og gurglelyder får jeg ingenting ut av. Ser mange nevner danseband, er ikke det en universell vits da? Noen ganger må jeg bare sitte å se et par minutter på NRK når de sender fra sånne danseband konserter, bare for å se på menneskene som spiller og på publikum. Får de virkelig noe ut av den ulyden, den elendige vokalen og tekstene som høres ut som en skolestil fra en tiåring? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Country og danseband. Samt «festmusikk». Og Harry nyoppstarta band av 40-åringer som spiller «rock» som høres mest ut som harry fulleopplegg/bygdevrøvl lagd langt inni Verdals-slummen.

Anonymkode: a38a5...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mente 50-åringer.

Anonymkode: a38a5...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nok en gang. Dette forstår du ikke.

Anonymkode: 8b949...9cb

Orsak at eg ikkje er like genial som du som har forstått dette, men eg er tydelegvis ikkje den einaste i denne tråden som meiner at rap er søppel; det er kloke menneske som har skrive desse kommentarane.

 

 

Anonymkode: 862d1...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...