Gå til innhold

Reaksjon til tinder dame


Rosa Gnom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt utrolig ekkelt. Hadde hun stygge tatoveringer også?

Anonymkode: 8763e...bdf

Nei,det hadde hun ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa Gnom skrev (24 minutter siden):

Joda, enig i det. Heldigvis så skjedde det nå og ikke om x antall måneder etter vi møttes. Så sånn sett så er jo dette bare positivt. Har da vært borte i mye rart tidligere også,men syntes dette tok kaken altså. Hvor ond går det ann å bli?

Alltid vondt med tillitsbrudd og følelsen av svik.. 

Hva som ligger bak, vil du nok aldri finne ut av og du gjør nok rett i å avslutte og gå din vei..

Det finnes fine folk på nett, men de er vanskelig å finne. Og det er vanskelig å time, da fine folk ofte drukner litt i havet av non sense og nettroll som lever av å skape støy.. 

Håper du finner den som passer for deg, og godt du slapp unna før det ble mye større 😊

Endret av no shame
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (2 timer siden):

Ja,har fått det litt på avstand nå. Sluttet å gråte og føler meg litt bedre. Bare forstår ikke hvorfor folk er så slemme.

Hun er ikke slem, men hun er heller ikke en keeper. Dere hadde ingen relasjon, hadde ikke engang møtt hverandre. Men hun vil pule rundt, og det vil ikke du. Dere passer ikke sammen. Lykke til. Du finner nok ei dame som vil det samme som deg.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

no shame skrev (Akkurat nå):

Alltid vondt med tillitsbrudd og følelsen av svik.. 

Hva som ligger bak, vil du nok aldri finne ut av og du gjør nok rett i å avslutte og gå din vei..

Det finnes fine folk på nett, men de er vanskelig å finne. Og det er vanskelig å time, da fine folk ofte bruker litt i havet av non sense og nettroll som lever av å skape støy.. 

Håper du finner den som passer for deg, og godt du slapp unna før det ble mye større 😊

Ja. Helt enig. Rart hvordan man blir glad i noen man aldri har møtt.. Eller ideen av ett forhold.. Jeg klarer ikke å bestemme hva jeg skal føle så det var leit og trist,men jeg skal se fremover nå. Finne noen som er bedre. Jeg har massevis av tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke slem, men hun er heller ikke en keeper. Dere hadde ingen relasjon, hadde ikke engang møtt hverandre. Men hun vil pule rundt, og det vil ikke du. Dere passer ikke sammen. Lykke til. Du finner nok ei dame som vil det samme som deg.

Jeg syntes faktisk det var slemt  gjort å sende melding med detaljer om det.Hadde hun ikke gjort det,så hadde jeg vært enig med deg. Kanskje bedre om hun hadde latt være det. Som du sier så hadde vi ingen relasjon. Jeg hadde ikke ett behov for å vite at hun har ligget med en guttunge,men sånn er det.

Endret av Rosa Gnom
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes faktisk det var slemt  gjort å sende melding med detaljer om det.Hadde hun ikke gjort det,så hadde jeg vært enig med deg. Kanskje bedre om hun hadde latt være det. Som du sier så hadde vi ingen relasjon. Jeg hadde ikke ett behov for å vite at hun har ligget med en guttunge,men sånn er det.

DET er slemt, ja. Og fullstendig unødvendig. Selvfølgelig skulle hun ikke ha delt detaljer fra sitt sexliv med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

DET er slemt, ja. Og fullstendig unødvendig. Selvfølgelig skulle hun ikke ha delt detaljer fra sitt sexliv med deg. 

Det er akkurat de jeg reagerte på. Ikke at hun har ett sexliv. Vi er begge voksne og som du sier så har vi ingen relasjon,men akkurat de meldingene gjorde ganske vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Det er akkurat de jeg reagerte på. Ikke at hun har ett sexliv. Vi er begge voksne og som du sier så har vi ingen relasjon,men akkurat de meldingene gjorde ganske vondt.

Skjønner. Børst det av deg og drit i henne. Det er masse fisk i havet. Men neste gang ikke skriv så lenge før første møte. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var leit du opplevde dette jeg!

Synes det høres ut som en helt merkelig oppførsel fra denne damen. Snakke om å ligge med andre med daten og så late som ingen ting? Helt sært.

Skjønner godt du ble såret, forvirret og sint. 

Det er så fort å legge en masse håp og drømmer i personene vi blir kjent med, både på nett og i virkeligheten. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (1 minutt siden):

Synes det var leit du opplevde dette jeg!

Synes det høres ut som en helt merkelig oppførsel fra denne damen. Snakke om å ligge med andre med daten og så late som ingen ting? Helt sært.

Skjønner godt du ble såret, forvirret og sint. 

Det er så fort å legge en masse håp og drømmer i personene vi blir kjent med, både på nett og i virkeligheten. 

Ja. Det syntes jeg også var rart! Også sende god morgen melding bare timer etter at hun har ligget med en guttunge? Knapt rukket å kle på seg. Hvorfor gjorde hun det? Jeg blir ikke klok på det,men samme kan det være.Jeg er ferdig med hun.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Ja. Det syntes jeg også var rart! Også sende god morgen melding bare timer etter at hun har ligget med en guttunge? Knapt rukket å kle på seg. Hvorfor gjorde hun det? Jeg blir ikke klok på det,men samme kan det være.Jeg er ferdig med hun.

Hvorfor hun gjorde det? Ikke godt å si, jeg forstår ikke hvorfor noen skulle frivillig innrømme en så tåpelig ting til noen man er interessert i. Da mener jeg alle detaljene og den skrytete måten å legge det frem på. 

Tror vi lett kan konkludere med at hun ikke er særlig empatisk eller sosialt smart. 

Kanskje hun er så tett i pappen at hun trodde du ville bli imponert og tenke at hun kan jo til og med dra unge menn! For hun må jo ha vert litt stolt over denne «bragden» siden hun skrytet. 

Good riddens sier jeg bare! Godt du er ferdig med henne🤗

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Trek skrev (3 minutter siden):

Hvorfor hun gjorde det? Ikke godt å si, jeg forstår ikke hvorfor noen skulle frivillig innrømme en så tåpelig ting til noen man er interessert i. Da mener jeg alle detaljene og den skrytete måten å legge det frem på. 

Tror vi lett kan konkludere med at hun ikke er særlig empatisk eller sosialt smart. 

Kanskje hun er så tett i pappen at hun trodde du ville bli imponert og tenke at hun kan jo til og med dra unge menn! For hun må jo ha vert litt stolt over denne «bragden» siden hun skrytet. 

Good riddens sier jeg bare! Godt du er ferdig med henne🤗

Ja,det må jo være noe slikt som du nevner der. Kan ikke forstå noe annet. :) Det var godt å få pratet litt om det ialefall. Det hjalp fælt. :)

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Ja,det må jo være noe slikt som du nevner der. Kan ikke forstå noe annet. :) Det var godt å få pratet litt om det ialefall. Det hjalp fælt. :)

Så bra😃 

Er godt når man kan få alt sammen ut av systemet på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trek skrev (3 minutter siden):

Så bra😃 

Er godt når man kan få alt sammen ut av systemet på en måte. 

Ja. Jeg ble også veldig usikker på om jeg var teit og overreagerte siden vi ikke er sammen sånn sett og om jeg hadde rett til å bli lei meg. Føltes helt riktig å avslutte det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (46 minutter siden):

Hvor ond går det ann å bli?

Å, du ville blitt overrasket... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt snakke med flere på tinder uten å møte de. Jeg har også et sexliv og er ikke bundet opp til noen. 
Kan godt date og ha sex med andre. 
 

Så lenge det ikke er seriøst og dere ikke engang har møttes så tror jeg du legger litt mer i det enn hva som er normalen. 
 

Men synes også det er merkelig at hun forteller deg det også. Hvorfor gjorde hun det? Dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 7c956...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosa Gnom skrev (2 timer siden):

Du, det vet jeg ikke. Det lurer jeg også på. Våknet opp til en kjempe fin melding. "God morgen Vakreste ❤️ " og lignende før hun fortalte om sexen litt senere. Hvorfor gjorde hun det?

Nei.. hvorfor i alle dager? 
 

Hun er ikke god. Du finner noe bedre.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Rosa Gnom said:

Nei,det hadde hun ikke !

Da tipper jeg hun var syklist! Tatoveringer og syklister, der har du en gjeng onde mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...