Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette var trist å lese. 90% av dette forholdet er deg. De andre 10% er teksten fra en fremmed du baserer denne fantasien på.

Anonymkode: efc66...43d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Luksusbia skrev (1 minutt siden):

Du må ikke bli incel da, er det ikke bra nok at hun er trofast etter dere har datet irl og blitt eksklusive. Menn har en rar reaksjon på kåte damer. De synes det er positivt og negativt samtidig eller noe😅🤷‍♀️

Lurer på om det kan ha noe å gjøre med at de er ulike personer?

Hva for noe tinderskadd greier er dette? 

@KallePils I denne tråden har rett angående noen. 

Anonymkode: 5d444...d86

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

..Du er en person som syns det er greit at partnerne dine ligger med andre så fremt de beskytter seg, så kommer du inn i denne samtalen hos en som åpenbart ikke føler det samme og peker finger? 

Det er ikke normalt at alle er åpen for det du er åpen for og det tror jeg du er fullt klar over. Du har faktisk lave krav til partneren din om lojalitet ikke er viktig. For min del lever jeg heller som cølebat livet ut enn å menge meg med utro og respektløse mennesker uten sosial kompetanse. 

Du vektlegger jo ikke noe? 

Hva mener du med pekefinger? Og hva mener du med lave krav. Jeg har ANDRE krav enn deg, men det gjør dem verken mindre verdt eller lavere stilt..

Vi snakker om hva kan forvente seg av et menneske man ikke har møtt, brutte forventninger etc. Det kan fint snakkes om og drøftes uten at man har det samme ståstedet.

Du virker mer enn bare litt fordomsfull mot folk som ikke lever på samme måte som deg sjøl, og det går du ta på egen kappe. 

Fortsetter min dialog med ts, så kan du tro og drømme om hva jeg måtte vektlegge i mine relasjoner 🤣👋

Anonymkode: 36124...ec0

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var trist å lese. 90% av dette forholdet er deg. De andre 10% er teksten fra en fremmed du baserer denne fantasien på.

Ikke bare tekst,timesvis med telefonsamtaler,facetime og lignende.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så om jeg tekster med en mann er jeg ikke å telle som en person, har absolutt ingen anvsar og kan utøve hva enn av faenskap og gni det i trynet hans, samme dag som jeg sender hjerter, så er alt greit?

Hva er galt med dere? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Ikke bare tekst,timesvis med telefonsamtaler,facetime og lignende.

Beklager på vegne av de andre som svarer deg, ikke tro på dem. At disse gasligheter mangel på ansvar fra hennes side, betyr ikke at du ikke har lov å reagere på det. Kommunikajson over nett er anderledes enn i virkelighet, men vi er fortsatt oss og hun valgte selv å holde kontakt med deg og kommunisere slik hun har gjort. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager på vegne av de andre som svarer deg, ikke tro på dem. At disse gasligheter mangel på ansvar fra hennes side, betyr ikke at du ikke har lov å reagere på det. Kommunikajson over nett er anderledes enn i virkelighet, men vi er fortsatt oss og hun valgte selv å holde kontakt med deg og kommunisere slik hun har gjort. 

Ja. Det går fint! Godt at du er her ialefall da. Da er det minst 1 som er oppegående her..🙃 Jeg hadde bare ett behov for å lufte ut litt. Det har jeg nå gjort. Det var godt å få snakket ut om det. Så nå vet jeg at jeg ikke overreagerte og at jeg reagerte helt riktig i forhold til meg og mine verdier. Selvom det "bare" var på nett.

Skrevet

Men hun sendte melding til deg og fortalte om sexen? Hvorfor? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så om jeg tekster med en mann er jeg ikke å telle som en person, har absolutt ingen anvsar og kan utøve hva enn av faenskap og gni det i trynet hans, samme dag som jeg sender hjerter, så er alt greit?

Hva er galt med dere? 

Velkommen til 2024 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er galt med dere? 

Du ville da utøvet faenskap på deg selv… fordi mannen ville vært 90% deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med pekefinger? Og hva mener du med lave krav. Jeg har ANDRE krav enn deg, men det gjør dem verken mindre verdt eller lavere stilt..

Vi snakker om hva kan forvente seg av et menneske man ikke har møtt, brutte forventninger etc. Det kan fint snakkes om og drøftes uten at man har det samme ståstedet.

Du virker mer enn bare litt fordomsfull mot folk som ikke lever på samme måte som deg sjøl, og det går du ta på egen kappe. 

Fortsetter min dialog med ts, så kan du tro og drømme om hva jeg måtte vektlegge i mine relasjoner 🤣👋

Hun valgte bevisst å holde kontakten med rosagnom og lede han an, hun er ei voksen dame på 41 år(!) Og har vært voksen nok i over 15(over 20, men la gå) år på å med sikkerhet vite at ens handlinger kan skade noen. Ts har fortalt han har blitt såret før, så ikke skyll på han. Skyll på den skyldige, du kan godt fortelle at det ikke er lurt å stole på noen du ikke har møtt,(Kanksje ikke i det hele tatt så mye utroskap som florerer) men å frata skyld og legge alt på den sårede fører kun til et tragisk samfunn. Hvorfor skal denne dama sine føelser bli beskyttet? Er kåthet så sinnsykt mye viktigere enn at ts søker kjærlighet? For det forteller mest om dere. 

Ja jeg er fordomsfull mot deg, fordi du sårer ts og det orker jeg ikke stå å se på. Er glad det finnes noen som har et åpent sexliv, fordi det løser problemstillingen om at noen ikke takkler å beholde trusa på. Dere kan finne sammen, så vi som søker serriøst kan finne hverandre, å leve lykkeligere liv alle som en. 

Du fortalte helt selv at du ikke bryr deg om at partneren din ligger med noen, forstår ikke hvorfor du skal bli såret av at jeg poegterer det samme. 

• Nyttig 1
Skrevet
BobbySocks skrev (9 minutter siden):

Men hun sendte melding til deg og fortalte om sexen? Hvorfor? 

Du, det vet jeg ikke. Det lurer jeg også på. Våknet opp til en kjempe fin melding. "God morgen Vakreste ❤️ " og lignende før hun fortalte om sexen litt senere. Hvorfor gjorde hun det?

Skrevet
Rosa Gnom skrev (31 minutter siden):

Neida. Skal ikke bli incel,men jeg kan jo ikke noe for at jeg ble lei meg heller. Litt vanskelig å bare styre følelsene sine sånn sett. Eller så hadde det vært veldig lettvint. Det er ikke det at hun er kåt jeg reagerer på? Det er det at hun følte en trang for å fortelle meg om dette  i detaljer. Det er litt tilbakestående.

Jo, men alvorlig talt, hør nå her:

Vi føler ikke noe. Det har vi sluttet med. Følelser hører til en tid da damer var til å stole på.

Og vi har ikke "dårlig samvittighet", eller noe annet vås, for dette.

Det var ikke vi som ville ha det slik, vi bare tilpasser oss.

AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (6 minutter siden):

Jo, men alvorlig talt, hør nå her:

Vi føler ikke noe. Det har vi sluttet med. Følelser hører til en tid da damer var til å stole på.

Og vi har ikke "dårlig samvittighet", eller noe annet vås, for dette.

Det var ikke vi som ville ha det slik, vi bare tilpasser oss.

Hør: Du må søke hjelp.

Jeg leste hva hun kjerringa gjorde mot deg. Og jada, akkurat den historien var faktisk stygg. Men du har tatt skade av det, og det fremgår av nesten alt du lirer av deg her på forumet.

Du kommer bare til å videreføre traumene dine til andre hvis du ikke får ryddet opp i hodet ditt.

Anonymkode: 5db07...205

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun valgte bevisst å holde kontakten med rosagnom og lede han an, hun er ei voksen dame på 41 år(!) Og har vært voksen nok i over 15(over 20, men la gå) år på å med sikkerhet vite at ens handlinger kan skade noen. Ts har fortalt han har blitt såret før, så ikke skyll på han. Skyll på den skyldige, du kan godt fortelle at det ikke er lurt å stole på noen du ikke har møtt,(Kanksje ikke i det hele tatt så mye utroskap som florerer) men å frata skyld og legge alt på den sårede fører kun til et tragisk samfunn. Hvorfor skal denne dama sine føelser bli beskyttet? Er kåthet så sinnsykt mye viktigere enn at ts søker kjærlighet? For det forteller mest om dere. 

Ja jeg er fordomsfull mot deg, fordi du sårer ts og det orker jeg ikke stå å se på. Er glad det finnes noen som har et åpent sexliv, fordi det løser problemstillingen om at noen ikke takkler å beholde trusa på. Dere kan finne sammen, så vi som søker serriøst kan finne hverandre, å leve lykkeligere liv alle som en. 

Du fortalte helt selv at du ikke bryr deg om at partneren din ligger med noen, forstår ikke hvorfor du skal bli såret av at jeg poegterer det samme. 

Det må være vanskelig og vondt å være så bitter og sneversynt at andre verdier betyr mangelen på lojalitet og grenser. Du vet ingenting om hvordan andre lever, men ilegger dem en hel rekke av verdier og meninger.

Jeg har stilt spørsmål rundt forventninger og resultater.. som er ganske vanlig på et DISKUSJONSFORUM.

Ditt bidrag har vært forsøk på å takle med på andre i denne tråden. Du må føle deg skikkelig tøff og høy i hatten.

Jeg har funnet mine mennesker, men Tusen takk for lykkeønskningene dine. 

Måtte du finne rom for å se at andre ikke løser ting som deg uten å føle deg personlig truet av den grunn. Sender deg en varm klem tilbake fra alle oss her. ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Luksusbia skrev (50 minutter siden):

Du må ikke bli incel da, er det ikke bra nok at hun er trofast etter dere har datet irl og blitt eksklusive. Menn har en rar reaksjon på kåte damer. De synes det er positivt og negativt samtidig eller noe😅🤷‍♀️

Ærlig talt! Hadde en mann i 40-åra jeg chattet med, og avtalt å møte, fortalt meg at han knulla en 23-åring i skogen hadde jeg umiddelbart mistet interessen. 

Anonymkode: 34f2b...858

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ærlig talt! Hadde en mann i 40-åra jeg chattet med, og avtalt å møte, fortalt meg at han knulla en 23-åring i skogen hadde jeg umiddelbart mistet interessen. 

Anonymkode: 34f2b...858

Det er godt å høre at det er flere som meg. Alderen på guttungen gjør det også litt ekstra rart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

..Du er en person som syns det er greit at partnerne dine ligger med andre så fremt de beskytter seg, så kommer du inn i denne samtalen hos en som åpenbart ikke føler det samme og peker finger? 

Det er ikke normalt at alle er åpen for det du er åpen for og det tror jeg du er fullt klar over. Du har faktisk lave krav til partneren din om lojalitet ikke er viktig. For min del lever jeg heller som cølebat livet ut enn å menge meg med utro og respektløse mennesker uten sosial kompetanse. 

Du vektlegger jo ikke noe? 

Huffamei, her lyser fordommene lang vei. Du velger å kaste deg over noen som stiller ja litt kritiske spørsmål, men på langt nær de verste kommentarene i tråden og det sier litt om dine fordommer..

Til ts: 

Det er skikkelig kjipt å oppleve det du har opplevd. Det kan virke som du har blitt utsatt for en av disse som har "svart belte i internettkjæreste". Folk som har lært seg kunsten å lese andre og å bli det de vil, for sånn å få bekreftelse uten egt å mene noe med det selv. Eller kanskje hun fikk kalde føtter og hadde en reaksjon hun aldri har hatt før eller vil få igjen. Det er ikke så viktig, da resultatet er det samme for deg.. 

Vil nok likevel si meg enig i at du fremover burde ha is i magen uansett hvor perfekte folk må virke på papiret, møt dem noen ganger og la ting utvikle seg naturlig over tid irl. Ikke utgi for mye informasjon de kan bruke mot deg, og vær bevisst nettroll, scammere og folk som bare synes det er et kjempeartig tidsfordriv å kødde med hjernen til folk på nett. Det finnes svært mange av dem. Noen av dem er også farlige, så ikke del ting som kan misbrukes. 

Håper ikke dette tok fra deg motet om å prøve igjen, men heller ble (nok en) bitter erfaring som forteller deg hvordan du kan skjerme deg litt bedre mot sånne folk i fremtiden. 🤞

Vi som har vært på nett noen år har alle gått på ymse smeller, og du slapp heldigvis unna med skrekken. Tvi tvi videre til deg. Det finnes alltids folk for alle der ute. Men det er vanskelig å finne til tider.

AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (2 timer siden):

Dame på 41 som ligger med gutt 23 i skogen etter en fest liksom.

Helt utrolig ekkelt. Hadde hun stygge tatoveringer også?

Anonymkode: 8763e...bdf

• Liker 1
Skrevet
no shame skrev (12 minutter siden):

Huffamei, her lyser fordommene lang vei. Du velger å kaste deg over noen som stiller ja litt kritiske spørsmål, men på langt nær de verste kommentarene i tråden og det sier litt om dine fordommer..

Til ts: 

Det er skikkelig kjipt å oppleve det du har opplevd. Det kan virke som du har blitt utsatt for en av disse som har "svart belte i internettkjæreste". Folk som har lært seg kunsten å lese andre og å bli det de vil, for sånn å få bekreftelse uten egt å mene noe med det selv. Eller kanskje hun fikk kalde føtter og hadde en reaksjon hun aldri har hatt før eller vil få igjen. Det er ikke så viktig, da resultatet er det samme for deg.. 

Vil nok likevel si meg enig i at du fremover burde ha is i magen uansett hvor perfekte folk må virke på papiret, møt dem noen ganger og la ting utvikle seg naturlig over tid irl. Ikke utgi for mye informasjon de kan bruke mot deg, og vær bevisst nettroll, scammere og folk som bare synes det er et kjempeartig tidsfordriv å kødde med hjernen til folk på nett. Det finnes svært mange av dem. Noen av dem er også farlige, så ikke del ting som kan misbrukes. 

Håper ikke dette tok fra deg motet om å prøve igjen, men heller ble (nok en) bitter erfaring som forteller deg hvordan du kan skjerme deg litt bedre mot sånne folk i fremtiden. 🤞

Vi som har vært på nett noen år har alle gått på ymse smeller, og du slapp heldigvis unna med skrekken. Tvi tvi videre til deg. Det finnes alltids folk for alle der ute. Men det er vanskelig å finne til tider.

Joda, enig i det. Heldigvis så skjedde det nå og ikke om x antall måneder etter vi møttes. Så sånn sett så er jo dette bare positivt. Har da vært borte i mye rart tidligere også,men syntes dette tok kaken altså. Hvor ond går det ann å bli?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...