KallePils Skrevet 5. mai 2024 #21 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): denne tøyta* Anonymkode: 5d444...d86 Ja, for dette var jo helt uventet...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #22 Skrevet 5. mai 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Ja, for dette var jo helt uventet... Bø Anonymkode: 5d444...d86
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #23 Skrevet 5. mai 2024 (endret) Jeg var også litt redd for at jeg overreagerte litt idag muligens. Siden vi ikke er sammen sånn sett og er voksne mennesker,men etter å ha lest svarene i tråden her så har jeg bestemt meg for å kutte hun helt ut. ❤️ Jeg er ganske følsom når det kommer til slikte ting og det vet hun. Det viser bare at hun egentlig ikke bryr seg så mye om meg alikevel. Endret 5. mai 2024 av Rosa Gnom 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #24 Skrevet 5. mai 2024 Du får se det positive i det, at hun 41-årige dama ikke hadde seg i kornåkeren. Tror det hadde vært hardere å takle. Anonymkode: e6fd7...15e 1
Fremmed fugl Skrevet 5. mai 2024 #25 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (10 minutter siden): Det har en sammenheng mellom meldingene og hva jeg har sagt. At jeg sliter å stole på mennesker pga lignende i tidligere forhold. Og derfor har vært veldig forsiktig med å begynne å date igjen. Dette hjalp ikke akkurat på nei. Så jo,det er å være slem. Beklager, det hjelper deg ikke å sette en slik merkelapp på en kvinne du har flørtet med på meldinger. Hun har opplagt feilvurdert deg, du har opplagt feilvurdert henne. 1
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #26 Skrevet 5. mai 2024 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Beklager, det hjelper deg ikke å sette en slik merkelapp på en kvinne du har flørtet med på meldinger. Hun har opplagt feilvurdert deg, du har opplagt feilvurdert henne. Nå vet du jo ikke så mye om hva som har blitt sagt heller,men takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #27 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Jeg har drivet å pratet en del med en dame på tinder. Som jeg har blitt ganske glad i,men vi har ikke møttes enda. Jeg trodde at vi likte hverandre. Vi hadde planlagt å møtes snart,men igår så var hun på fest og lå på med en fyr. Det har gjort at jeg har vært veldig lei meg idag. Vet ikke om jeg har rett til å være lei meg eller om jeg overeagerer? Jeg fikk en veldig sterk reaksjon til hele greiene da jeg har gråtet en del idag. Vet ikke om det bare er jeg som er overfølsom eller ikke? Vi har som sagt ikke møttes enda,men vi har pratet mye sammen. Kanskje jeg har lagt for mye i det? Jeg har ialefall vært fryktelig lei meg og nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vil egentlig ikke prate med henne lenger,men det er fryktelig vondt og leit. Litt usikker på hva jeg vil med denne tråden også. Det er bare trist. Vet heller ikke om jeg bør fortelle henne hvordan jeg føler det. Har ikke gjort det enda. Det føltes litt teit ut da vi ikke har møtt hverandre engang. Vet ikke hvorfor jeg fikk så sterk reaksjon heller. Hva gjør jeg med det? Går videre? Avslutter? Hun er kanskje ikkemonogam? Uansett, de færreste slutter å ha sex fordi de tekster med noen på nett. Som regel snakker man med fler og først etter noen treff, avgjør man om dette er noe man vil satse på.. Hvis du blir så fort knyttet til folk, ville jeg nok tatt opp forventninger om monogami tidlig i dialogen. Det vil nok skremme bort en del, men da veit du at de som blir igjen trolig er enig.. Som du skriver, dere har snakket lenge, men ikke møttes. Sex er sex og behøver ikke bety noe som helst. Anonymkode: 36124...ec0 2 2
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #28 Skrevet 5. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun er kanskje ikkemonogam? Uansett, de færreste slutter å ha sex fordi de tekster med noen på nett. Som regel snakker man med fler og først etter noen treff, avgjør man om dette er noe man vil satse på.. Hvis du blir så fort knyttet til folk, ville jeg nok tatt opp forventninger om monogami tidlig i dialogen. Det vil nok skremme bort en del, men da veit du at de som blir igjen trolig er enig.. Som du skriver, dere har snakket lenge, men ikke møttes. Sex er sex og behøver ikke bety noe som helst. Anonymkode: 36124...ec0 Den praten har vi hatt flere ganger. Eksen hennes var utro mot henne i over ett år før hun fant ut av det. Så vi var egentlig ganske enige der. Det knuste henne helt. Endret 5. mai 2024 av Rosa Gnom
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #29 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (56 minutter siden): Joda,men hvorfor sende melding på morgenen idag da? Type God morgen kjære ❤️❤️ og masse kliss. Merker jeg blir forbannet. Hva er målet,sånn utenom å såre meg? Jeg forstår det bare ikke. Utenom at hun tydligvis er ett rasshøl. Eller så har hun selvfølgelig nok ikke blitt monogam med en person hun ikke engang har truffet.. Til dere som svarer at hun ikke er keen etc, har dere noen gang datet på nett? Anonymkode: 36124...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #30 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Den praten har vi hatt flere ganger. Eksen hennes var utro mot henne i over ett år før hun fant ut av det. Så vi var egentlig ganske enige der. Det knuste henne helt. Ja, men dere var vel ikke uttalt kjærester allerede før dere har møttes? Har dere lovet hverandre troskap eller noe slikt? Det er to vidt forskjellige ting... Anonymkode: 36124...ec0 1
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #31 Skrevet 5. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men dere var vel ikke uttalt kjærester allerede før dere har møttes? Har dere lovet hverandre troskap eller noe slikt? Det er to vidt forskjellige ting... Anonymkode: 36124...ec0 Nei. Det er jo forsåvidt greit nok det,men hvorfor fortelle om dette i detaljer til meg? Er ikke det litt merkelig? Hva med kjønnsykdommer? Kjenner at jeg ikke er så keen lenger ialefall. Endret 5. mai 2024 av Rosa Gnom 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #32 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men dere var vel ikke uttalt kjærester allerede før dere har møttes? Har dere lovet hverandre troskap eller noe slikt? Det er to vidt forskjellige ting... Anonymkode: 36124...ec0 Har du så lave krav til noen at oppførselen til denne dama holder mål? Anonymkode: 5d444...d86 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #33 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Nei. Det er jo forsåvidt greit nok det,men hvorfor fortelle om dette i detaljer til meg? Er ikke det litt merkelig? Hva med kjønnsykdommer? Kjenner at jeg ikke er så keen lenger ialefall. Det er en annen ting. Ofte pleier man å avklare hva personen ønsker å få vite før man deler detaljer.. Det er jo bra at du fant ut dette allerede nå, før du møtte henne. Dere har tydeligvis forskjellige syn på hvordan ting bør være, og hva dere kan forvente av hverandre.. Anonymkode: 36124...ec0 1 1
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #34 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en annen ting. Ofte pleier man å avklare hva personen ønsker å få vite før man deler detaljer.. Det er jo bra at du fant ut dette allerede nå, før du møtte henne. Dere har tydeligvis forskjellige syn på hvordan ting bør være, og hva dere kan forvente av hverandre.. Anonymkode: 36124...ec0 Men det har vi egentlig ikke. Det hun har sagt tidligere og det hun gjorde igår er to forskjellige ting. Handling sier vel mer enn ord akkruat der da, så du har jo rett,men det er ikke det hun har sagt tidligere. Det er også en annen ting jeg sliter litt med. Hvorfor ikke bare være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #35 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du så lave krav til noen at oppførselen til denne dama holder mål? Anonymkode: 5d444...d86 Lave krav? Det handler om hvilke forventninger og hvilke rammer og føringer man legger for en relasjon. For mitt vedkommende er det null problem om mine partnere ligger mer noen. Dog ville det vært uaktuelt med vilt fremmede uten kondom. Siden du spør. Men nå har jeg aldri vektlagt følelser eller tillitt til folk jeg ikke har møtt flere ganger, så for min del ville ikke dette blitt et problem. Anonymkode: 36124...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #36 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Men det har vi egentlig ikke. Det hun har sagt tidligere og det hun gjorde igår er to forskjellige ting. Handling sier vel mer enn ord akkruat der da, så du har jo rett,men det er ikke det hun har sagt tidligere. Det er også en annen ting jeg sliter litt med. Hvorfor ikke bare være ærlig. Jo, dere har jo det. Enten løy hun til deg ang dine verdisyn, hun har et alkoholproblem, eller hun har bare tøyset med deg hele veien.. Hvis hun virkelig mente det, ville ikke dette skjedd. Så flaks at du fant det ut før treff hvor du i verste fall fikk mer følelser og ville vært usikker på smitterisiko etc. Anonymkode: 36124...ec0 1
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #37 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, dere har jo det. Enten løy hun til deg ang dine verdisyn, hun har et alkoholproblem, eller hun har bare tøyset med deg hele veien.. Hvis hun virkelig mente det, ville ikke dette skjedd. Så flaks at du fant det ut før treff hvor du i verste fall fikk mer følelser og ville vært usikker på smitterisiko etc. Anonymkode: 36124...ec0 Ja. Er enig i det. Hun husker nesten ingenting så tviler på at det var beskyttet sex også.
Gjest Luksusbia Skrevet 5. mai 2024 #38 Skrevet 5. mai 2024 Rosa Gnom skrev (10 minutter siden): Nei. Det er jo forsåvidt greit nok det,men hvorfor fortelle om dette i detaljer til meg? Er ikke det litt merkelig? Hva med kjønnsykdommer? Kjenner at jeg ikke er så keen lenger ialefall. Du må ikke bli incel da, er det ikke bra nok at hun er trofast etter dere har datet irl og blitt eksklusive. Menn har en rar reaksjon på kåte damer. De synes det er positivt og negativt samtidig eller noe😅🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #39 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lave krav? Det handler om hvilke forventninger og hvilke rammer og føringer man legger for en relasjon. For mitt vedkommende er det null problem om mine partnere ligger mer noen. Dog ville det vært uaktuelt med vilt fremmede uten kondom. Siden du spør. Men nå har jeg aldri vektlagt følelser eller tillitt til folk jeg ikke har møtt flere ganger, så for min del ville ikke dette blitt et problem. Anonymkode: 36124...ec0 ..Du er en person som syns det er greit at partnerne dine ligger med andre så fremt de beskytter seg, så kommer du inn i denne samtalen hos en som åpenbart ikke føler det samme og peker finger? Det er ikke normalt at alle er åpen for det du er åpen for og det tror jeg du er fullt klar over. Du har faktisk lave krav til partneren din om lojalitet ikke er viktig. For min del lever jeg heller som cølebat livet ut enn å menge meg med utro og respektløse mennesker uten sosial kompetanse. Du vektlegger jo ikke noe? Anonymkode: 5d444...d86 1
Rosa Gnom Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #40 Skrevet 5. mai 2024 (endret) Luksusbia skrev (3 minutter siden): Du må ikke bli incel da, er det ikke bra nok at hun er trofast etter dere har datet irl og blitt eksklusive. Menn har en rar reaksjon på kåte damer. De synes det er positivt og negativt samtidig eller noe😅🤷♀️ Neida. Skal ikke bli incel,men jeg kan jo ikke noe for at jeg ble lei meg heller. Litt vanskelig å bare styre følelsene sine sånn sett. Eller så hadde det vært veldig lettvint. Det er ikke det at hun er kåt jeg reagerer på? Det er det at hun følte en trang for å fortelle meg om dette i detaljer. Det er litt tilbakestående. Endret 5. mai 2024 av Rosa Gnom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå