Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har drivet å pratet en del med en dame på tinder. Som jeg har blitt ganske glad i,men vi har ikke møttes enda. Jeg trodde at vi likte hverandre. Vi hadde planlagt å møtes snart,men igår så var hun på fest og lå på med en fyr. Det har gjort at jeg har vært veldig lei meg idag. Vet ikke om jeg har rett til å være lei meg eller om jeg overeagerer? Jeg fikk en veldig sterk reaksjon til hele greiene da jeg har gråtet en del idag. Vet ikke om det bare er jeg som er overfølsom eller ikke? Vi har som sagt ikke møttes enda,men vi har pratet mye sammen. Kanskje jeg har lagt for mye i det? Jeg har ialefall vært fryktelig lei meg og nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vil egentlig ikke prate med henne lenger,men det er fryktelig vondt og leit. Litt usikker på hva jeg vil med denne tråden også. Det er bare trist. Vet heller ikke om jeg bør fortelle henne hvordan jeg føler det. Har ikke gjort det enda. Det føltes litt teit ut da vi ikke har møtt hverandre engang. Vet ikke hvorfor jeg fikk så sterk reaksjon heller. Hva gjør jeg med det? Går videre? Avslutter?

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp dette er problemet med å chatte i uker/måneder uten å møtes på ordentlig. Man føler man kjenner den andre personen og har en relasjon. Du er forelsket i ett menneske du har skapt i ditt eget hode. Nå har du kjærlighetssorg.

Det du ikke (!) skal gjøre er å kontakte henne noen gang igjen. Hun har vist at du ikke betyr noe for henne. Hun har ligget med en annen, i tillegg forteller hun deg om det! Hun har vist hvem hun er.

Du kan sørge litt over at illusjonen du skapte ikke viste seg å stemme. Blokkerer henne uten noen videre forklaring. Så går du ikke i samme fella igjen, du møter neste date tidlig, og bygger videre med et ekte menneske.

Anonymkode: 34f2b...858

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nettopp dette er problemet med å chatte i uker/måneder uten å møtes på ordentlig. Man føler man kjenner den andre personen og har en relasjon. Du er forelsket i ett menneske du har skapt i ditt eget hode. Nå har du kjærlighetssorg.

Det du ikke (!) skal gjøre er å kontakte henne noen gang igjen. Hun har vist at du ikke betyr noe for henne. Hun har ligget med en annen, i tillegg forteller hun deg om det! Hun har vist hvem hun er.

Du kan sørge litt over at illusjonen du skapte ikke viste seg å stemme. Blokkerer henne uten noen videre forklaring. Så går du ikke i samme fella igjen, du møter neste date tidlig, og bygger videre med et ekte menneske.

Ja,takk for svar. Det var vel noe dette jeg tenkte også,men godt å få det bekreftet. Jeg våknet til en koselig melding idag ifra hun,men så kom det frem etterhvert at hun hadde ligget med en fyr i skogen etter en fest. Akkurat som om dette er helt normalt å fortelle.. Hun er voksen til å ligge med de hun vil,men dette traff meg ganske godt. Orker ikke å prate mer med henne. Også veldig rart å sende melding morgenen etter med hjerter og masse kyss? Rett etter at hun har ligget med en random fyr bare timer før. Jeg setter forsåvidt pris på ærligheten,men jeg forstår ikke hvorfor hun sendte meg melding i det hele tatt.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt, men hu var rett og slett ikke så låst på deg som du var på hu. Helt klart kutt kontakten.

3euo78.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lt.Dan skrev (4 minutter siden):

Skjønner deg godt, men hu var rett og slett ikke så låst på deg som du var på hu. Helt klart kutt kontakten.

3euo78.jpg

Joda,men hvorfor sende melding på morgenen idag da? Type God morgen kjære ❤️❤️ og masse kliss. Merker jeg blir forbannet. Hva er målet,sånn utenom å såre meg? Jeg forstår det bare ikke. Utenom at hun tydligvis er ett rasshøl.

Endret av Rosa Gnom
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Joda,men hvorfor sende melding på morgenen idag da? Type God morgen kjære ❤️❤️ og masse kliss. Merker jeg blir forbannet. Hva er målet,sånn utenom å såre meg? Jeg forstår det bare ikke. Utenom at hun tydligvis er ett rasshøl.

Kanskje hu trodde hu hadde landa den godbiten inni skogen(!) der, men så viste det seg at han var alt annet enn god, dermed tilbake til deg? Men fortsatt, helt klart snakk om en dame du ikke vil ha noe med å gjøre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lt.Dan skrev (Akkurat nå):

Kanskje hu trodde hu hadde landa den godbiten inni skogen(!) der, men så viste det seg at han var alt annet enn god, dermed tilbake til deg? Men fortsatt, helt klart snakk om en dame du ikke vil ha noe med å gjøre.

Ja,det er mange røde flagg her. Og jeg som var så perfekt og fin. Det har hun sagt mange ganger. Der har man igjen for å stole på folk.

AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (14 minutter siden):

Ja,det er mange røde flagg her. Og jeg som var så perfekt og fin. Det har hun sagt mange ganger. Der har man igjen for å stole på folk.

Mulig du er perfekt og fin, men nå vet du at hun IKKE er det. Perfekte og fine damer som er seriøse knuller ikke en random fyr i skogen og skryter av det etterpå. 

Rist det av deg, lær av det og kom deg videre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig du er perfekt og fin, men nå vet du at hun IKKE er det. Perfekte og fine damer som er seriøse knuller ikke en random fyr i skogen og skryter av det etterpå. 

Rist det av deg, lær av det og kom deg videre. 

Ingen er perfekte,det er det hun som har sagt hele tiden. Hun var jo såå glad for å funnet akkurat meg på tinder osv osv. Ser jo nå at det er falskt hele greiene. Bare tull. Dame på 41 som ligger med gutt 23 i skogen etter en fest liksom.Hun måtte også skryte av at hun hadde mindre klær med seg hjem enn det hun hadde med seg ut. Blir egentlig litt matt av hele greiene. Det blir jo nesten litt komisk. Bare nesten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Ingen er perfekte,det er det hun som har sagt hele tiden. Hun var jo såå glad for å funnet akkurat meg på tinder osv osv. Ser jo nå at det er falskt hele greiene. Bare tull. Dame på 41 som ligger med gutt 23 i skogen etter en fest liksom.Hun måtte også skryte av at hun hadde mindre klær med seg hjem enn det hun hadde med seg ut. Blir egentlig litt matt av hele greiene. Det blir jo nesten litt komisk. Bare nesten.

41!!! Å herregud vær nå glad du slapp unna! Voksen dame som ligger med en som kunne vært sønnen hennes i skogen… unnskyld meg, men det er faktisk komisk 😂 Du må slutte å sørge, blokker og le av hele kjerringa😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

41!!! Å herregud vær nå glad du slapp unna! Voksen dame som ligger med en som kunne vært sønnen hennes i skogen… unnskyld meg, men det er faktisk komisk 😂 Du må slutte å sørge, blokker og le av hele kjerringa😂

Ja,har fått det litt på avstand nå. Sluttet å gråte og føler meg litt bedre. Bare forstår ikke hvorfor folk er så slemme.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 time siden):

Jeg har drivet å pratet en del med en dame på tinder. Som jeg har blitt ganske glad i,men vi har ikke møttes enda. Jeg trodde at vi likte hverandre. Vi hadde planlagt å møtes snart,men igår så var hun på fest og lå på med en fyr. Det har gjort at jeg har vært veldig lei meg idag. Vet ikke om jeg har rett til å være lei meg eller om jeg overeagerer? Jeg fikk en veldig sterk reaksjon til hele greiene da jeg har gråtet en del idag. Vet ikke om det bare er jeg som er overfølsom eller ikke? Vi har som sagt ikke møttes enda,men vi har pratet mye sammen. Kanskje jeg har lagt for mye i det? Jeg har ialefall vært fryktelig lei meg og nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vil egentlig ikke prate med henne lenger,men det er fryktelig vondt og leit. Litt usikker på hva jeg vil med denne tråden også. Det er bare trist. Vet heller ikke om jeg bør fortelle henne hvordan jeg føler det. Har ikke gjort det enda. Det føltes litt teit ut da vi ikke har møtt hverandre engang. Vet ikke hvorfor jeg fikk så sterk reaksjon heller. Hva gjør jeg med det? Går videre? Avslutter?

Stakkars deg.. Tror ikke hjernen vår klarer skille på kontakt over nettet og irl. så opplagt vondt å oppleve det det.

AnonymBruker
Skrevet

Omg så for meg ei i tidlig 20 årene. 
Helt forståelig at du er såret og det har du full rett i :klem3:Dere er jo fortsatt mennesker med behov selv om kontakten foregår gjennom nett, eller dere har møttes på app. 

Syns ikke hun høres ut som noen du bør fortsette med, hun er jo veldig impulsiv og mangler både omtanke og respekt for deg. 

Anonymkode: 5d444...d86

• Hjerte 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Ja,har fått det litt på avstand nå. Sluttet å gråte og føler meg litt bedre. Bare forstår ikke hvorfor folk er så slemme.

Så dere har flørtet. 

Så har hun hatt tilfeldig sex med noen annen. 

Så fortalte hun dette til deg. 

Ok, skjønner at du er litt lei deg. Men hvorfor tenker du at hun har vært slem? Kanskje hun har holdninger til tilfeldig sex som ikke matcher deg, men det er ikke å være slem. 

• Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (7 minutter siden):

Men faen da... hvorfor tar du disse tøytene på alvor?

Skrevet
Rosa Gnom skrev (7 minutter siden):

Tror du skal være glad det gikk som det gikk jeg da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

Så dere har flørtet. 

Ok, skjønner at du er litt lei deg. Men hvorfor tenker du at hun har vært slem? Kanskje hun har holdninger til tilfeldig sex som ikke matcher deg, men det er ikke å være slem. 

Å sitte å si at du er glad i noen å fiske etter å danne relajsoner, for å så uten å ha gitt intrykk av det ligge uhemmet med andre i skogen for å så ikke en gang tenke tanken på at den du har smigret og knyttet deg til over lang tid skal føle noe negativt over det når du stolt forteller om nattens fangst? Jeg stemmer for at hun ikke er det absolutt snilleste du kan møte på en skala fra 1 til 10. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Fremmed fugl skrev (4 minutter siden):

Så dere har flørtet. 

Det har en sammenheng mellom meldingene og hva jeg har sagt. At jeg sliter å stole på mennesker pga lignende i tidligere forhold. Og derfor har vært veldig forsiktig med å begynne å date igjen. Dette hjalp ikke akkurat på nei.  Så jo,det er å være slem.

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
KallePils skrev (2 minutter siden):

Men faen da... hvorfor tar du disse tøytene på alvor?

denne tøyta*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Det har en sammenheng mellom meldingene og hva jeg har sagt. At jeg sliter å stole på mennesker pga lignende i tidligere forhold. Det har da ikke vært noe problem i følge hun. Så jo,det er å være slem.

:( Trist

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...