Gå til innhold

Krangel med kjæresten


s_12345

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jeg en lang diskusjon med typen over sms. Vi snakka om at jeg kan bli bedre på noen ting og han sa jeg bør begynne trene. Jeg skjønner hvorfor han ønsker det han er gal etter trening selv. Men så sa han sånn at han liker jenter med store lår og at jeg ikke har så store. Og da klikka jeg helt å sa hvorfor i alle dager bodyshamer du meg? Så sa han jeg gjør ikke, jeg bare forteller deg at jeg hadde likt om du hadde og at han liker jenter med kraftige og store lår, og at jeg ikke har så store. Så sa jeg sånn isteden for å motivere meg til trening så sier du slike unødvendige km/t? Så sier han det at jeg sier jeg liker stor lår bør være en motivasjon i seg selv for at du skal trene. Dette mener han fordi  at for en stund siden hadde jeg sagt jeg liker pack på gutter og han sier han forsøker å få det nå pga meg Han sier vi er to, vi gjør ting for hverandre. Han sa han vil se bra ut for meg. Men hva i alle dager , jeg skal ikke endre på kroppen min for å tilfredsstille en gutt? Han sa jeg liker deg veldig godt for den du er.  Hva tenker vi, hva er en god tekst eller godt svar, eller noe å si til han? Skal jeg droppe han? Bør jeg gjøre det slutt? 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Run

Anonymkode: 4c60f...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Dette fremstår veldig «ungdommelig».

Første som slår meg er at fyren er ganske «enkel» for å si det sånn.

Finn deg en eldre fyr som har modnet litt. En som er litt mer erfaren.

Anonymkode: d95c9...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Run

Anonymkode: 4c60f...37b

Jeg elsker han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere? Dette fremstår veldig «ungdommelig».

Første som slår meg er at fyren er ganske «enkel» for å si det sånn.

Finn deg en eldre fyr som har modnet litt. En som er litt mer erfaren.

Anonymkode: d95c9...1c2

Ja vi er ungdommer. Han er 3 år eldre en meg. Han er voksen mann liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ønsket å være med en som åpenbart ikke liker meg som jeg er. Det hadde vært et konstant stress- og usikkehetsmoment å måtte trene konstant for å etterkomme ønskene hans. Hadde ikke stolt på at det sluttet med lårene heller. Men du har jo kind of gjort det samme mot han, så da er dere vel på samme måte begge to. Kunne aldri falt meg inn å be typen om å endre kroppen sin slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke ønsket å være med en som åpenbart ikke liker meg som jeg er. Det hadde vært et konstant stress- og usikkehetsmoment å måtte trene konstant for å etterkomme ønskene hans. Hadde ikke stolt på at det sluttet med lårene heller. Men du har jo kind of gjort det samme mot han, så da er dere vel på samme måte begge to. Kunne aldri falt meg inn å be typen om å endre kroppen sin slik.

Ja jeg skjønner hva du mener. Men han sier han hadde ønska om jeg trente ikke at jeg må. Og han deler jo bare sine preferanser. Han ber meg ikke endre kroppen min, han sier jo han liker meg for den jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s_12345 skrev (1 time siden):

Ja jeg skjønner hva du mener. Men han sier han hadde ønska om jeg trente ikke at jeg må. Og han deler jo bare sine preferanser. Han ber meg ikke endre kroppen min, han sier jo han liker meg for den jeg er. 

Hvorfor krangler dere/du om det da om alt er i sin skjønneste orden? Du ”krangler” jo med deg selv i denne tråden. I HI så mente du han ikke var grei, nå er han grei plutselig.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Litt forvirrende når du etterpå hevder han ikke har sakt det du først sier han har sakt. Men han høres veldig umoden ut, så forhåpentligvis får han bedre sosiale evner når han blir voksen. 

Det er uanset en veldig uting å bli sammen med noen om man går rundt å ønsker at de skal endre seg. Det er ikke bra for deg (eller noen) å være i et forhold med noen som ønsker at du var anderledes. Kjærester skal jo være de som liker oss best.  Størelse på lår og lignende handler jo om mye mer en trening (krops bygning, gener, osv.) , så det er ikke sikkert du kan endre deg slik han ønsker en gang. 

Endret av Pippi Lotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...