Gå til innhold

Sex og kos hvor ofte?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bullehurk skrev (3 timer siden):

😂 😂 😂 😂 😂

Kvinner har 2-3 ggr større sjanse enn menn for å få aldersrelatert tap av seksuell lyst. Kvinner har vesentlig større sjanse enn menn for å miste lysten 10 år inn i et forhold. At det finnes unntak betyr ikke at de er normen.

Anonymkode: 486fb...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner har 2-3 ggr større sjanse enn menn for å få aldersrelatert tap av seksuell lyst. Kvinner har vesentlig større sjanse enn menn for å miste lysten 10 år inn i et forhold. At det finnes unntak betyr ikke at de er normen.

Anonymkode: 486fb...d2b

jelper ikke med lyst, om ikke evnen er der.  Les deg opp litt om testosteron, alder og potens blandt menn.  Skal du kverulere på det og, får du google selv.

You can`t fight biologi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (Akkurat nå):

jelper ikke med lyst, om ikke evnen er der.  Les deg opp litt om testosteron, alder og potens blandt menn.  Skal du kverulere på det og, får du google selv.

You can`t fight biologi !

Du er flink til å være cocky, men det lakker litt på forståelse. Kvinner har 2-3ggr større sjanse enn menn for å få alders-relatert aseksualitet.

Anonymkode: 486fb...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt forhold er det aldri kos. Vi hadde sex en gang for 6 år siden. ifølge definisjonen «sex færre enn ti ganger i året» har vi hatt et forhold uten sex i 25 år. Det er vondt å leve med fordi jeg trenger sex og kos 2-3 ganger i uken, men en kan venne seg til det meste. Jeg  er nok ikke perfekt jeg heller, som hun sier.

Anonymkode: 35bee...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nyfødt baby, men det har ikke påvirket sexlivet. Tvert imot så har ting blitt bedre. Nå i det siste har det vært alt fra 1 gang hver dag/hverannen dag og opp til 3 ganger om dagen. Jeg hadde ks så underlivet er fortsatt helt ok, ikke påvirket sexlysten ivertfall. 
Kos er det hver dag, flere ganger om dagen. Etter middag foran tven, om morgenen, kvelden, natta er en selvfølge. Det skal alltid koses i sengen ellers får jeg ikke sove godt.

Anonymkode: b6728...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...