AnonymBruker Skrevet 16. mai #41 Del Skrevet 16. mai Jeg forstår ikke hvorfor alkoholikere ikke bare kan kose seg med en utepils om det er fint vær, det er jo snakk om bare ett glass. Anonymkode: c8137...43f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 16. mai #42 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 12.45): Jeg tenkte noenlunde likt. Så kom overgangsalderen. Og ja, jeg legger på meg av en bit sjokolade. Og kiloene forsvinner aldri igjen. Vil råde alle til å holde vekta mens man er ung og det fortsatt er mulig 😛 Anonymkode: dc3ff...dde AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 15.26): Fordi jeg legger på meg av en sjokolade, og det går ikke vekk igjen etterpå. Hvorfor kan ikke folk akseptere at man takker nei??? Er det virkelige så vanskelig?? Anonymkode: 2d42d...a5f Kutt ut dere to 😂 Dere legger ikke på dere av to ruter med sjokolade. Da må dere spise disse to rutene veldig ofte. Er over 50 selv forresten. Problemet er jo at man blir trigget av de to små bitene og ikke greier å slutte før hele plata er oppspist. Ingen som tvinger sjokolade i folk, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16. mai #43 Del Skrevet 16. mai Den ene boyen kan få folk til å få lyst på mer. Kanskje tar de mer sjokolade, kanskje tar de ikke mer sjokolade, men prøver å kompensere med noe annet - begge tilfellenekan resultere i overspising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #44 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 12.52): Etter at jeg kuttet ut sukker, så blir jeg kvalm av søt melkesjokolade 🤮 70-80 prosent mørk sjokolade er godt. Anonymkode: 6bf7e...333 Blasfemi Anonymkode: 0612c...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #45 Del Skrevet 16. mai Det er vel bare det at enkelte ikke gidder å være med på den der kosekulturen hvor sjokolade, snacks og sånt skal på død og liv inngå i et ukentlig kosthold, og serveres ved alle sosiale anledninger Det er helt vilt at det er blitt sånn, om man reflekterer litt over det. Om folk kaller meg "hysterisk" som velger å aldri kjøpe inn noe sjokolade (spiser noen biter når jeg får det servert) så tenker jeg alltid på farmor som sier at de bare fikk sjokolade til bursdag og jul. Det var noe de gledet seg til, forbeholdt veldig sjeldne anledninger. Koser meg med skikkelige måltider heller. Anonymkode: a2a0b...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #46 Del Skrevet 16. mai Droppet sjokolade for en del år siden. En bit gjorde jeg ville ha to, så tre, så hele plata. Sjokolade en fredag gjorde at jeg også ville ha lørdag, så søndag. Så like greit å kutte helt for å slippe dette. Er en helt fantastisk frihet sett mot der jeg stadig tenkte at jeg hadde lyst på, for den tanken slår meg aldri nå. Og tar jeg en bit så er det bare; "neh, kunne like så godt tatt en gulrot". Anonymkode: e97f6...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mai #47 Del Skrevet 17. mai (endret) Bacteria skrev (18 timer siden): Kutt ut dere to 😂 Dere legger ikke på dere av to ruter med sjokolade. Da må dere spise disse to rutene veldig ofte. Er over 50 selv forresten. Problemet er jo at man blir trigget av de to små bitene og ikke greier å slutte før hele plata er oppspist. Ingen som tvinger sjokolade i folk, heldigvis. Jeg tenker kanskje at du ikke virker å vite helt hvordan det er for andre som ikke holder vekta så lett. Det er ikke sikkert man hiver i seg 20 ruter av 2. Men to ruter der, en halv ekstra pølse til middag der, en is søndagen, kake hos tante Berit. På en uke blir det fort mange slike muligheter og det kan bli en del kalorier ekstra i uka. Som kan gi vektøkning over tid for noen. Meg inkludert. Jeg er 44 kg. Det er faktisk ikke mye slinger i valsen som skal til før jeg er 1 kg mer. 😔 Endret 17. mai av Frøkenfryden Er under 1.50 høy altså, så har normalvekt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #48 Del Skrevet 19. mai Hvis jeg bare skal ha EN bit sjokolade, kan jeg liksesågodt la være. Det trigger bare sug etter mer. Anonymkode: d474e...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå