Gå til innhold

Hvorfor i alle dager så man feitere ut på bildene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det motsatt, men jeg er undervektig. Syns jeg ser stor ut i speilet, men på bilder ser jeg at jeg er ganske skrapa. Men greier likevel ikke se det i speilet.

Tror det er hodet som klusser det til for oss ja. Og jeg tror heller ikke du er så «stor» som du selv tror på bildene. Ikke stol på din egen vurdering av kroppen din rett og slett 😅

Anonymkode: 70bcc...2b6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poser som du gjør i speilet når du blir tatt bilder av. Problemet løst. 

Nei, men jeg kjenner meg igjen. Å se bilder av meg selv er alltid en realitetskjekk. Etter at jeg begynte å legge merke til at jeg alltid ser større ut på bilder så la jeg også merke til hvordan jeg poserte i speilet. Der trekker jeg inn magen, vrir meg i flatterende vinkler, presser frem kjeven på en måte som gjør at jeg unngår å se dobbelthaken....Alt dette skjer nærmest ubevisst, men nå har jeg blitt mer klar over det. 

Anonymkode: 8c9eb...50e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Camera adds» er det noe som heter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt motsatt. Synes jeg ser vanlig ut i speilet, men som et beinrangel på bilder.

Jeg tror sånn egentlig at bilder er sannere enn det vi ser i speilet. Speilbildet vårt er vi så vant til og så justert etter at vi nesten får sjokk av å se oss selv med riktig orientering.

Anonymkode: 04d52...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 11.25):

Ts her, Ja jeg så ei venninne av meg hadde tatt et bilde av oss da vi var ute. I forkant følte jeg meg så fit og fin! Så ser jeg bildet og ser hoven ut i ansiktet og under haka. Ryggen var småfeit og magen deretter. Kan man se så rund ut når man veier 61kg? Jeg vil virkelig gå fort ned i vekt nå merker jeg, ser også i speilet at jeg ikke er tynn. Føler det er et problem når jeg tenker som jeg gjør. 

(Kunne ikke ha ordet "spiseforstyrrelser" i overskriften da admin kaster oss ut og det. ) 😳

Anonymkode: c9c76...3f1

Svaret er dessverre ja, man kan se ganske så smålubben ut med din høyde og vekt. 

Anonymkode: 04d52...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du veier 61 kg og er 168 så er du i virkeligheten veldig slank. Kan godt hende du ikke ser deg selv sånn, men de rundt gjør nok det. Men det er sant som du sier, fett legger seg veldig forskjellig på alle. Det er derfor vanskelig å gjette folk sin vekt, fordi en med høyere BMI fortsatt kan ha smalere midje og se slankere ut. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusbia skrev (På 5.5.2024 den 18.28):

Men ts er slank ifølge bmi. Mulig du er uheldig og har medfødt dobbelthake?

Dette. Jeg hadde måneansikt og dobbelthake da jeg hadde BMI på 18.

Anonymkode: 19de3...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sies det at bilder og film legger på 5 kilo. 

Anonymkode: 889ec...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 12.49):

Gina Margrethe og Tone Damli er svært tynne. Men det er litt sånn jeg vil være🙉

Anonymkode: c9c76...3f1

T.D er utrent og svak. Hun vil bare være altfor tynn. Jorun Stiansen er trent og tynn. Spis mye mat og tren, da blir du sunn og sterk.

Anonymkode: e1337...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

T.D er utrent og svak. Hun vil bare være altfor tynn. Jorun Stiansen er trent og tynn. Spis mye mat og tren, da blir du sunn og sterk.

Anonymkode: e1337...ff0

TD er jo veldig godt trent.

JS er ikke tynn-tynn, men normal og godt trent.

Anonymkode: 04d52...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...