AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Sorry uttrykket mitt. Jeg har ikke noe imot å være større enn det jeg er, men det legger seg på de villeste plassene! Er ikke overvektig heller. Veier 61kg og 1.68 høy. På bildene ser det ut som jeg har den haka, tjukk i ansiktet og en bil ring rundt magen. Hvorfor? I speilet er det helt annerledes. Det gjør til at jeg får et forferdelig bilde av meg selv, dårlig selvbilde osv... Kan det ha noe med spiseforstyrrelser å gjøre? Bare spør❤️ er i midten av 30årene. Anonymkode: c9c76...3f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Skal stå ser* i overskriften Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai I speilet poserer man så man ser ut slik man tror man ser ut eller ønsker å se ut. Det får man ikke til i samme grad på bilder. Anonymkode: 01b9d...33a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): I speilet poserer man så man ser ut slik man tror man ser ut eller ønsker å se ut. Det får man ikke til i samme grad på bilder. Anonymkode: 01b9d...33a Okei men når vet man at man er syk/spiseforstyrrelser? Jeg føler jeg ser tjukk ut og veier ikke allverderdens mye akkurat. Det eneste jeg mangler er vel å kaste opp maten, noe jeg ikke gjør. Aner ikke hvorfor jeg har så fokus på det å ikke legge på seg. Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianx34 Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai Det har veldig mye med hvor mange millimeter kamealinsen er også, det kan gjør ansiktet ditt tynnere eller fyldigere. Det hjelper heller ikke at de fleste mobilkameraer er ganske dårlige på skygger og etter prosseserer bildet ditt. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai Julianx34 skrev (8 minutter siden): Det har veldig mye med hvor mange millimeter kamealinsen er også, det kan gjør ansiktet ditt tynnere eller fyldigere. Det hjelper heller ikke at de fleste mobilkameraer er ganske dårlige på skygger og etter prosseserer bildet ditt. Ts her, Ja jeg så ei venninne av meg hadde tatt et bilde av oss da vi var ute. I forkant følte jeg meg så fit og fin! Så ser jeg bildet og ser hoven ut i ansiktet og under haka. Ryggen var småfeit og magen deretter. Kan man se så rund ut når man veier 61kg? Jeg vil virkelig gå fort ned i vekt nå merker jeg, ser også i speilet at jeg ikke er tynn. Føler det er et problem når jeg tenker som jeg gjør. (Kunne ikke ha ordet "spiseforstyrrelser" i overskriften da admin kaster oss ut og det. ) 😳 Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Del Skrevet 5. mai Bare en liten sidekommentar: Jeg er lavere enn deg og tyngre enn deg men er likevel sunn og fin og passe slank 😊 Mannen synes jeg er hot! 😊 Du kan være verdens flotteste men likevel se «feil» avhengig av egne tanker. Skader ikke å trene og spise sunt, men ikke sult deg eller la det ta for mye av tankene dine! Anonymkode: 15984...14b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare en liten sidekommentar: Jeg er lavere enn deg og tyngre enn deg men er likevel sunn og fin og passe slank 😊 Mannen synes jeg er hot! 😊 Du kan være verdens flotteste men likevel se «feil» avhengig av egne tanker. Skader ikke å trene og spise sunt, men ikke sult deg eller la det ta for mye av tankene dine! Anonymkode: 15984...14b Så bra❤️ jeg trener og ser igrunnen fit ut. Men på bildene🤯 et hvalross. Ser ikke kragebeinet på bildene en gang men gjør det her i speilet. Spiser mindre mat grunnet dette Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Del Skrevet 5. mai Gina Margrethe og Tone Damli er svært tynne. Men det er litt sånn jeg vil være🙉 Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Del Skrevet 5. mai Jeg anser fotografier som mer ærlige enn speilbildet. Da jeg var på mitt tyngste, følte jeg meg grei i speilet men ble alltid sjokkert over hvor tjukk jeg så ut på bildene. Da jeg gikk ned i vekt og ble litt slankere (men fremdeles overvektig), merket jeg mest forskjell på fotografiene. Speilbildet merket jeg nesten ingenting på, mens på bilder så jeg tydelig at jeg hadde blitt mindre omfangsrik. Ser jeg tjukk ut på bilder, vet jeg at det er på tide å ta tak. Anonymkode: 28061...db3 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg anser fotografier som mer ærlige enn speilbildet. Da jeg var på mitt tyngste, følte jeg meg grei i speilet men ble alltid sjokkert over hvor tjukk jeg så ut på bildene. Da jeg gikk ned i vekt og ble litt slankere (men fremdeles overvektig), merket jeg mest forskjell på fotografiene. Speilbildet merket jeg nesten ingenting på, mens på bilder så jeg tydelig at jeg hadde blitt mindre omfangsrik. Ser jeg tjukk ut på bilder, vet jeg at det er på tide å ta tak. Anonymkode: 28061...db3 Enig med deg 😁Er litt sånn jeg også Anonymkode: 01b9d...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Del Skrevet 5. mai 1. Målene dine tilsier at du på ingen måte er overvektig. 2. Spiller det så stor rolle hvordan du ser ut, så lenge du er frisk og kroppen funker så du får gjort det du vil? 3. For meg er det motsatt: Er undervektig. I hverdagen tenker jeg ikke så mye på det, og føler meg "normal". Men så kan jeg se på bilder og tenke at jeg ser mager og beinete ut. Kanskje det bare er hodene våre som klusser det til for oss? Anonymkode: 8a020...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Del Skrevet 5. mai Bilder lyver ikke. Sorry to say. Anonymkode: 23dfa...aa2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 5. mai #14 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bilder lyver ikke. Sorry to say. Anonymkode: 23dfa...aa2 Men ts er slank ifølge bmi. Mulig du er uheldig og har medfødt dobbelthake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Del Skrevet 5. mai Dobbelthaka mi slår til på bilder den også, tar megselv i at jeg poserer den på utstilling, trekker ansiktet bakover og haka nedover når noen tar bilde! 😂 😐 Anonymkode: f0975...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Del Skrevet 5. mai Luksusbia skrev (5 minutter siden): Men ts er slank ifølge bmi. Mulig du er uheldig og har medfødt dobbelthake? BMI er basert på at en har normal muskelmasse, hvis en har mindre muskelmasse så kan en være feit. Litt som med disse cardio-mennene på 40+, som gjerne kan være kvapsete selv om de nesten veier ingenting. Anonymkode: 46a49...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Del Skrevet 5. mai Bilder kan lyve. Jeg har selv sett slanke og flotte venninner "få noen ekstra kilo" på bilder. Rett og slett at de ser tykkere ut enn de er. Anonymkode: ef732...99a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Del Skrevet 5. mai Luksusbia skrev (1 time siden): Men ts er slank ifølge bmi. Mulig du er uheldig og har medfødt dobbelthake? Nei har ikke en sånn type dobbelhake. Erfare ikke supermann i ansiktet. Kunne gjerne hatt litt mindre fettprosent i ansiktet Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #19 Del Skrevet 5. mai Er ikke supertynn skulle det stå🤣🤣 dumme mobil Anonymkode: c9c76...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Del Skrevet 6. mai Jeg har det også slik, i tillegg ser jeg hvor elendig holdningen min er på bilder😝 Men du er ikke overvektig, så bare slapp av:) Likevel forstår jeg at det er ubehagelig når man får opp bilder av seg selv der man ikke kjenner seg igjen Anonymkode: b4b45...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå