Gå til innhold

Fikk Herpes av Dama! Jeg SLO OPP!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mindre du har hatt sex med familien din TS så hvorfor blande inn familien. Forskjell på herpes i ansiktet (forskjølelsessår) og herpes i underlivet 😉 

Mor kan smitte barn under fødsel slik at barnet kan få det senere i livet.

Alle har det viruset, men ikke alle får utbrudd 🙂

Anonymkode: 5098a...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg føler med deg. Dette hadde nok sendt meg i en spiral nedover som kanskje hadde drept meg, jeg vet ikke, herpes er en av mine største frykter, tror heller jeg ville hatt kreft. 

Du har blitt gitt en motbydelig livstidsdom og du har blitt romantisk uaktuell for en vesentlig porsjon av befolkningen. På den lyse siden finnes det datingsider for folk med herpes men jeg tviler på at det er mye aktivitet i norge der. 

Hvordan klarte du å ikke bare ha sex med, men å bli sammen med, en dame som bevisst smittet deg med en uhelbredelig sykdom? Hun høres jo ut som et såpass dårlig og ustabilt menneske at du burde gjenkjent faresignalene. Men det er lett å være etterpåklok, alle er jo ikke i en posisjon til å velge og vrake heller. 

Håper det går bra med deg, vet dette må være helt jævlig. Håper du finner deg ei kjekk, herpespositiv jente du kan bygge et liv sammen med, eller ei som er så glad i deg at hun kan se forbi det. Livet må jo gå videre. 

Anonymkode: 01e1f...7c1

Wow. Du burde lese deg opp på sykdommer. Å sammenligne herpes med hiv og begrunne det med at 'du blir smitta for lovet og utilgjengelig for en stor del av befolkningen", vitner om meget lite kunnskap og et ønske om å spre egen fobi..

Hiv er livslangt, og dersom man ikke tåler medisinen, dødelig for alle som blir smitta. Det ekskluderer deg også fra en MYE STØRRE del av befolkningen ann herpes! Er du full?

Anonymkode: 0eaff...50f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har jo fått herpes fra et sted. Altså en mann.

Det betyr at herpesen du nå har kommer fra en annen dude. Tenk litt på det.

Anonymkode: 23506...b8e

Løy hun om å være jomfru?

Anonymkode: 364d9...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av befolkningen har herpes. Det er helt vanlig.

Anonymkode: e1f98...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

90% av befolkningen har herpes. Det er helt vanlig.

Anonymkode: e1f98...bac

Munnherpes, ja. 

Anonymkode: 2710c...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei. Det kan ikke være noen i min familie. De fikk negativ test. 
 

damen jeg var sammen med har Herpes og smittet meg og lo når hu smittet meg. Ikke noe særlig gøy og sitte her idag. 

Anonymkode: 67bcc...9bc

0/10

Anonymkode: 9c705...761

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener med herpes 2 nedentil, og første utbruddet var helt grusomt og jeg dro til lege og fikk tatt den prøven. De første 4 årene etterpå hadde jeg utbrudd ca tre fire ganger i året og de er blitt svakere og svakere. Kjenner utbruddet komme og tar da pause med sex. 

For jeg fikk meg kjæreste etter jeg fikk herpes. Fortalte ham det på forhånd, men han ble ikke skremt, for vi har jo lest oss opp på det. Vi har aldri brukt kondom og han har ikke blitt smittet. Så vi har god kontroll vi i allefall. 

Det er en forhatt sykdom, men ikke farlig, og man kan ha kjæreste og et rikt sexliv såfremt man lærer seg å kjenne igjen tegnene på at utbruddet er på vei. 

Mine symptomer i forkant er en ilende følelse nedover lysken og låret først, så en smerte i kjønnsleppen. Den er svak i starten og så gradvis sterkere. Jeg sier fra når jeg  kjenner det og begynner da straks å smøre med kremen. Når blemmen sprekker svir det veldig. Kremen lindrer. Men i de siste årene trekker blemmen seg ofte tilbake istedet for å sprekke. Har hatt dette i 7 år nå. 

Mye i historien til ts er merkelig å lese. Men at dama ikke informerte på forhånd og til og med ler av det er jo helt grusomt stygt. 

Anonymkode: 69cd0...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du ikke anmelde? Dette må jo være ulovlig 

Anonymkode: 01e1f...7c1

Ikke meldeplikt/ sporingsplikt på herpes.

Google er din beste venn som du burde benytte deg av.

Anonymkode: a299a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg føler med deg. Dette hadde nok sendt meg i en spiral nedover som kanskje hadde drept meg, jeg vet ikke, herpes er en av mine største frykter, tror heller jeg ville hatt kreft.

Anonymkode: 01e1f...7c1

Har du slått hodet ditt? 

Nei, du ville ikke heller hatt kreft! 

Anonymkode: 2169c...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Munnherpes, ja. 

Anonymkode: 2710c...9c7

Det krysssmitter. Ikke noe som heter munnherpes. Det er en hudsykdom som du kan få hvor som helst. Les og lær.

Hsv1 og hsv2 

Anonymkode: a299a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fikk herpes av dama og det førte til at jeg avsluttet forholdet. Jeg vurderer å anmelde henne fordi hun ikke var ærlig om sin helse når jeg spurte flere ganger tydelig flere ganger den kvelden og før Vi hadde sex. Selv om vi brukte kondom, innrømmet hun å ha herpes etterpå. Jeg fikk bekreftet at jeg også hadde herpes type 2 etter en legekonsultasjon. Jeg er både flau og sint over situasjonen, spesielt fordi hun lo da hun innrømmet det. Jeg vurderer til og med å leve i sølibat og glemme damer på grunn av denne opplevelsen.

Anonymkode: 67bcc...9bc

https://www.maja.no/kjonnssykdommer/ni-myter-om-herpes

 

Så da tok du en dyrkningsprøve av selve blemmen/såret hos legen? Dyrkningsprøve av et aktivt utbrudd gir sikrest resultat. 

 

 

 

Anonymkode: f01c0...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha kommet unna med det, men ikke dra historien for langt neste gang.

1/10

Anonymkode: d780e...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...