Gå til innhold

Er det bare meg som synes det er plagsomt å bli sjekket opp på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som unngår å gå ut fordi å stadig bli sjekket opp er plagsomt, slitsomt og invaderende? Man går ut for å ha det hyggelig med venninner og stadig er det brisne/fulle menn som kommer bort. Skjer mange ganger hver gang man er ute (som nå maks skjer to ganger i året) og selv om ingen av oss damene hverken flørter eller viser interesse for noe annet enn å skravle med hverandre og treffe andre kjente. Vi er i forhold alle sammen og ønsker kun å ta en fest sammen. Vi er i midten av 40-årene, så man skulle tro markedsverdien vår var ganske dårlig, men nei, menn i alle aldre og i alle varianter er ute etter et knull. Er jo søren ikke rart mange menn er ufrivillig single, de klarer jo fader ikke å skille mellom villige og helt uinteresserte kvinner. Også veldig spesielt når menn oppsøker fremmede damer,  bryter inn i samtaler og bare setter seg ved bordet. 

Jeg skulle seriøst ønske det kom utesteder for oss som IKKE er ute etter et knull.

Anonymkode: 5d8ee...01a

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

helt normal følelse, spesielt når man er sammen med venner og det er veldig åpenbart at man ikke ser etter noe. I mine kredser er det ansett å være veldig frekt å sjekke opp noen man ikke allerede har sett på tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 1.22):

Er det bare meg som unngår å gå ut fordi å stadig bli sjekket opp er plagsomt, slitsomt og invaderende? Man går ut for å ha det hyggelig med venninner og stadig er det brisne/fulle menn som kommer bort. Skjer mange ganger hver gang man er ute (som nå maks skjer to ganger i året) og selv om ingen av oss damene hverken flørter eller viser interesse for noe annet enn å skravle med hverandre og treffe andre kjente. Vi er i forhold alle sammen og ønsker kun å ta en fest sammen. Vi er i midten av 40-årene, så man skulle tro markedsverdien vår var ganske dårlig, men nei, menn i alle aldre og i alle varianter er ute etter et knull. Er jo søren ikke rart mange menn er ufrivillig single, de klarer jo fader ikke å skille mellom villige og helt uinteresserte kvinner. Også veldig spesielt når menn oppsøker fremmede damer,  bryter inn i samtaler og bare setter seg ved bordet. 

Jeg skulle seriøst ønske det kom utesteder for oss som IKKE er ute etter et knull.

Anonymkode: 5d8ee...01a

Og så skulle det vært utesteder for oss som ikke var ute etter et knull, men en kjæreste 😍

Anonymkode: 607c2...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gidder ikke få ut lenger. Går på fest med kjente og drar hjem om det evt blir bytur videre😂

Anonymkode: 4b5f1...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...