Gå til innhold

Har gått ned 10 kg og det verken synes eller merkes!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er frustrert i dag. Har gått ned 10 kg og har egentlig bare 3 kg igjen til målet og normalvekt. Men greia er at jeg skjønner ikke noe, de samme klærne som jeg brukte for 10 kg siden sitter enda som et skudd og det synes ikke noen sted på kroppen, bare litt i ansiktet. Har tatt bilder for å sammenligne siden man kan bli litt blind for seg selv, ingen forskjell på bilder heller. Har jeg seriøst bare gått ned 10 kg vann eller? Skjønner ingenting og det er forbanna demotiverende. Burde ikke buksene sitte litt løsere i det minste? 

Anonymkode: 50786...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er litt tøff, så spør du noen du kjenner. Noen som tør å være ærlig. 

Jeg kan garantere deg at folk ser det. 

Anonymkode: e5658...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er litt tøff, så spør du noen du kjenner. Noen som tør å være ærlig. 

Jeg kan garantere deg at folk ser det. 

Anonymkode: e5658...f76

Ja, 10 kg vil synes

Anonymkode: 202a4...55e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du ser det selv, men folk rundt deg ser det gjerne.

Hodet henger ofte ikke med under vektnedgang. 

Jeg gikk selv ned 25 kg på et halvt år. Fikk mange kommentarer fra andre at jeg hadde gått ned i vekt, men klarte ikke se det selv, enda badvekten fortalte meg det og beltet stadig ble strammet inn etterhvert som tallet ble høyere. Jeg så fortsatt den tjukke meg i speilet hver gang.

Det var ikke før jeg bikket 20 kg at jeg for første gang så det selv, og da så jeg det faktisk også. Mest så jeg at klærne jeg hadde på meg var blitt for store.

Husk at imellom et "stramt" beltespenn og et "slakt" beltespenn så er det mange kroppskilo som må av. Selv om du stadig beholder samme beltestedet, så betyr det ikke at du ikke har gått ned i vekt. Plutselig en dag kjenner du det at det er litt for slakt på samme beltestedet.

Anonymkode: f87e0...7af

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra jobba, forresten! :D Gratulerer med dine 10 kg ned!

Anonymkode: f87e0...7af

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det nesten likt. 

Jeg har gått ned ca 10 kilo siden desember og trent. Jeg har gått ned cm i midjen og kjenner at jeg er strammere og var i øvre sjikt av normal Bmi når jeg starta. Jeg bruker de samme klærne, dog med belte på jeans og føler alt sitter så utrolig mye bedre! Ytterjakka kunne godt vært en str mindre men den trengs ikke så mye i sommer. 

Det er sært. Men folk ser det på meg. De klærne er rare. Hadde jeg for trange klær før tro. 

Anonymkode: 0915e...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10kg fordelt på en hel kropp er jo ikke nødvendigvis veldig synlig. Du har sikkert gått ned litt overalt, istedenfor kun midjen feks. Ikke driv å spør andre om dem ser det, jeg hadde hatet å få et sånt spørsmål om andres kropp. Fokuser på at du helsemessig har gjort en viktig jobb😊 Og det er ikke sånn at man MÅ være fornøyd og «i mål» bare fordi man har blitt normalvektig. Jeg er veldig lubben i øvre del av normal bmi, for meg er bmi 23 absolutt max av hva jeg trives med.

Anonymkode: b6c47...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...