Gå til innhold

Flere kvinner som ikke får noe særlig likes på Hinge / Tinder?

grønnogblå90

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stadig færre menn gidder å fôre oppmerksomhetssyken deres.

Anonymkode: 7715a...f94

Så hvorfor er dere på datingapper, da?

Anonymkode: 935a6...413

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 15.38):

Har opplevd akkurat det samme i forrige uke! Betalt abonnement for hinge og har fått ingen likes i løpet av 6 dager. Ikke et eneste. Kun tilbud å kjøpe meg "boost" osv osv.

Er dame, midt på treet uteseende messing, og bor i Oslo-område. Får nok likes på feks. tinder. Så jeg tror absolutt det er en bevist strategi 🤬 

Anonymkode: 8a7cd...4f3

Det er faktisk samme eier som Tinder (Match Group) og de har en tilsvarende algoritme. Det virker som at hvis man først havner i ubalanse på de appene der så er det totalt tørke både om du er mann eller kvinne. Ganske frustrerende, og ja jeg tror også det er 100% bevisst. Jeg husker når Tinder kom på markedet så var det ikke datadrevet på denne måten. Men så ble det big business:/ Jeg har også opplevd at det fylles opp med likes, også betaler jeg for gold også er halvparten spam-kontoer, eller langt langt unna i radius. 

Anonymkode: 2048d...a3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 7.13):

Hvor mye/lite likes får du da?

Og hva er mye/lite?

Av menn får jeg vel en del likes, får sånn at det bare står 10.000+ eller hva det står på Tinder hver gang jeg lar være å fjerne likes på noen dager. Slår jeg av for menn og kun har damer er det mindre, bare 100-300 likes da. 

Hinge har jeg ikke prøvd. 

Hvordan er profilen din da? 
Hvor mange bilder har du? Hva er bildene av?
Hva står det i teksten?

Anonymkode: aebcc...19d

jeg tror ikke det har noe med bildene eller profilen min å gjøre, jeg tror det er by design at du vises mindre med en gang du viser betalingsvilje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (På 4.5.2024 den 20.05):

Hva er masse likes og hva er få likes? 

Det sier seg selv at det er masse i starten og så dabber det av etter profilen din er vist til alle som er innen for området ditt. 

Det vil med andre ord være ett tak for hvor mange likes du kan få også vil du ligge å vake her, mens noen kommer og noen går. 

Fex om det kun er 4000 single innenfor ditt nærområde kan du ikke forvente å få 100 likes i uka gjennom hele året… 

altså det skjønner jeg også, men det er nok ikke så straight forward som du legger det frem her. Da hadde de vært ute av business rimelig fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnogblå90 skrev (5 minutter siden):

altså det skjønner jeg også, men det er nok ikke så straight forward som du legger det frem her. Da hadde de vært ute av business rimelig fort

Jeg skjønner ikke helt det. Tinder vil jo tjene mest på å fordele potensielle likes og matches ut over i tid. Ett drypp her og ett der.

Det er jo jakten på flere likes som er så avhengigskapende. Det er det som gjør at vi bruker tullete mye penger på det. Som gambling, bak neste sveip er det en gevinst.

Jeg tror ikke de skjuler deg så fort du betaler for det gir jo ingen insentiver til å fortsette å betale om aktiviteten dabber av betydelig etter man betaler? 

Jeg ville heller begrenset tilgangen til man betaler så kjøre på med synlighet så man virkelig sementerer at dette funker🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...