Gå til innhold

Flere kvinner som ikke får noe særlig likes på Hinge / Tinder?


grønnogblå90

Anbefalte innlegg

Virker som at etter jeg begynte å betale for å se hvem som hadde likt meg så stoppet alt opp. Får masse likes i starten, så betaler jeg også er profilen min helt død. Så må jeg begynne på nytt og prosessen gjentar seg. Samme hvis jeg bruker en boost så kommer det ofte profiler fra langt unna radiusen jeg har satt. Det fungerte bra før på disse appene, men virker som noe har endret seg og det er blitt mer komplisert i måten det er designet på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har mistet fokus. Dette handler ikke lenger om å finne kjærligheten, men om den selvtillitsboosten og bekreftelsen du opplever når noen trykker 'like'. Denne har blitt så viktig at du er villig til å betale for den, og du opplever at de samme dosene ikke lenger strekker til. Du er i begynnelsen av et lite rusproblem. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somarfugelen skrev (13 minutter siden):

du har mistet fokus. Dette handler ikke lenger om å finne kjærligheten, men om den selvtillitsboosten og bekreftelsen du opplever når noen trykker 'like'. Denne har blitt så viktig at du er villig til å betale for den, og du opplever at de samme dosene ikke lenger strekker til. Du er i begynnelsen av et lite rusproblem. 

Det er dine ord, jeg er mer opptatt av andres erfaring og måten appene er designet på

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er masse likes og hva er få likes? 

Det sier seg selv at det er masse i starten og så dabber det av etter profilen din er vist til alle som er innen for området ditt. 

Det vil med andre ord være ett tak for hvor mange likes du kan få også vil du ligge å vake her, mens noen kommer og noen går. 

Fex om det kun er 4000 single innenfor ditt nærområde kan du ikke forvente å få 100 likes i uka gjennom hele året… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnogblå90 skrev (17 timer siden):

Virker som at etter jeg begynte å betale for å se hvem som hadde likt meg så stoppet alt opp. Får masse likes i starten, så betaler jeg også er profilen min helt død. Så må jeg begynne på nytt og prosessen gjentar seg. Samme hvis jeg bruker en boost så kommer det ofte profiler fra langt unna radiusen jeg har satt. Det fungerte bra før på disse appene, men virker som noe har endret seg og det er blitt mer komplisert i måten det er designet på

Dette kaller jeg svindel. Og da sier ofte folk «kanskje personene var i nærheten da de likte profilen din». Menn blir fristet til å betale ved å se «den som liker deg», og så viser det seg å være profiler fra Asia….. jeg tviler på at menn har satt radiusen så langt, eller at kvinnene tilfeldigvis var innom Norge på ferie. Så ja, tinder har trikset med algoritmene for å tjene penger på å holde folk der.

Med en gang du har betalt for noe i appen, så er profilen din merket som betalingsvillig og du vil bli forsøkt lokket til å betale mer, ved at de feks holder tilbake profiler. 

Anonymkode: df267...5b7

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mer likes når jeg var inne på appen, for da tipper jeg at jeg blir vist til flere siden jeg var online.

Anonymkode: 01d5a...d07

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk aldri noe særlig likes eller matcher på Tinder da jeg var der.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50+ og har fått i overkant av 300 likes på 2 uker. Sååå fornøyd jeg! 😅

Anonymkode: 84404...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Mann her om det skulle ha noe betydning, når du kommer inn i denne appen så får du masse likes, ført fordi profilen din blir vist mer og at du i seg selv er ny.  Jeg fikk også en del likes når jeg først kom på appen, men nå er det helt dødt. Hender jeg får noen likes fra damer i Stockholm ol. Rettere sagt for langt unna. Disse er også som regel way over min liga. Tipper dette er fake profiles, bare for at man skulle trigges til å kjøpe gold feks. Husk at tinder er en bedrift og vil ha deg inne på appen så lenge som mulig, ellers kommer ikke de til å tjene en krone ...

Anonymkode: e322b...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når statistikken er at kvinner får match på halvparten av de dem swiper på, og kvinner bare swiper på under 2% av menn så skal det GANSKE mye til for å ikke få likes som dame. Da er du enten ekstremt uattraktiv, eller swiper utelukkende på menn som er MILEVIS over din liga. 

Anonymkode: 7ad39...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd akkurat det samme i forrige uke! Betalt abonnement for hinge og har fått ingen likes i løpet av 6 dager. Ikke et eneste. Kun tilbud å kjøpe meg "boost" osv osv.

Er dame, midt på treet uteseende messing, og bor i Oslo-område. Får nok likes på feks. tinder. Så jeg tror absolutt det er en bevist strategi 🤬 

Anonymkode: 8a7cd...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det egentlig noen rolle? Selv om jeg fikk tusenvis av likes, så var jo bare noen få interessante. Og menn liker ALT, så alle ignorerte jo vesentlige ting jeg skrev i profilen. 
 

Fant drømmemannen til slutt da, tok litt tid bare, vær kresen ;) 

Anonymkode: ee7f8...be5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Får nok likes på feks. tinder.

Nok likes, men likevel ikke mange nok? Er det en annen type menn på Hinge?

Anonymkode: 0ce39...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nok likes, men likevel ikke mange nok? Er det en annen type menn på Hinge?

Anonymkode: 0ce39...13c

Nok likes, flere matches, men enten de svarer ikke, ummatcher meg eller dialogen dør ut etter et par dager. Eller det viser seg de ønsker kun sex. Så ja, tenkte det kunne muligens være en annen type menn på Hinge.

Anonymkode: 8a7cd...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fått likes av småvokste og menn som har et eller annet syndrom og lignende. Og nå de siste månedene er det kun utenlandske menn. Jeg har gitt opp apper. 

Anonymkode: b4f1a...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletta appen etter å ha brukt sikkert tusenvis på gold. De vil jo gjerne at man skal fortsette med det, så hvorfor gjøre deg synlig for noen du kanskje kan like? Da kommer man jo til å slette appen til slutt, og de vil ikke lenger tjene noe på deg.

Anonymkode: 92733...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stadig færre menn gidder å fôre oppmerksomhetssyken deres.

Anonymkode: 7715a...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 21.57):

Jeg er 50+ og har fått i overkant av 300 likes på 2 uker. Sååå fornøyd jeg! 😅

Anonymkode: 84404...35f

Da jeg var på tinder fikk jeg over 400 til dagen, så 300 på 2  uker er ingenting 😜

Anonymkode: b75e1...8f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye/lite likes får du da?

Og hva er mye/lite?

Av menn får jeg vel en del likes, får sånn at det bare står 10.000+ eller hva det står på Tinder hver gang jeg lar være å fjerne likes på noen dager. Slår jeg av for menn og kun har damer er det mindre, bare 100-300 likes da. 

Hinge har jeg ikke prøvd. 

Hvordan er profilen din da? 
Hvor mange bilder har du? Hva er bildene av?
Hva står det i teksten?

Anonymkode: aebcc...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stadig færre menn gidder å fôre oppmerksomhetssyken deres.

Anonymkode: 7715a...f94

Jeg vil ikke ha oppmerksomhet, jeg vil ha en helt vanlig mann med en helt vanlig jobb, som helst spiller golf eller har en annen hobby til felles med meg. 

Anonymkode: b4f1a...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...