Gå til innhold

Samboers familie har en familie-snap, eks er med i den

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger bare å høre litt hvordan dere andre gjør ting? 
Samboeren min har en Snapchat-gruppe med familien sin, mor, far, søsken med partnere, og hans eks og babymama er med i den. 
Samboer og babymama har et veldig bra forhold, samarbeider godt når det kommer til felles barn og hun er virkelig ei ordentlig bra dame. De er rause med hverandre, det er virkelig null drama. Jeg synes eksen hans er ei skikkelig ålreit dame, bare sånn at det er sagt. 

Men, så kommer det til denne snap-gruppen da, der absolutt alle er med utenom meg. Jeg har ingenting i mot at det er en gruppe med eks, hun sender stort sett bilder av felles barn, som selvsagt resten av familien synes er veldig ålreit, meg inkludert. Men jeg er jo ikke med i den. Eller, det er ikke en ny gruppe med meg feks. 
Jeg og samboeren min skal snart gifte oss, så jeg blir jo snart en del av familien. 

Om noen andre har vært i den situasjonen, hvordan har dere løst dette? 

Anonymkode: d5773...edb

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be samboeren legge deg til? 

Anonymkode: 7bb78...e8a

• Liker 39
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trenger bare å høre litt hvordan dere andre gjør ting? 
Samboeren min har en Snapchat-gruppe med familien sin, mor, far, søsken med partnere, og hans eks og babymama er med i den. 
Samboer og babymama har et veldig bra forhold, samarbeider godt når det kommer til felles barn og hun er virkelig ei ordentlig bra dame. De er rause med hverandre, det er virkelig null drama. Jeg synes eksen hans er ei skikkelig ålreit dame, bare sånn at det er sagt. 

Men, så kommer det til denne snap-gruppen da, der absolutt alle er med utenom meg. Jeg har ingenting i mot at det er en gruppe med eks, hun sender stort sett bilder av felles barn, som selvsagt resten av familien synes er veldig ålreit, meg inkludert. Men jeg er jo ikke med i den. Eller, det er ikke en ny gruppe med meg feks. 
Jeg og samboeren min skal snart gifte oss, så jeg blir jo snart en del av familien. 

Om noen andre har vært i den situasjonen, hvordan har dere løst dette? 

Hvorfor sier du ikke bare til din forlovede at "legg meg til Gruppen"😀

Hvor vanskelig er det...?

Anonymkode: 266d8...463

• Liker 12
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Barnebarna er familie. Det er ikke så rart at hun som mor/ kontakt til barnebarnet er med. Betyr ikke at det er naturlig at du er med.

Anonymkode: 71b98...358

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er gift, er ikke med i familiechatten, det er helt uproblematisk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er gift, er ikke med i familiechatten, det er helt uproblematisk

Samme her… forstår ikke hvorfor folks turer sånn med dette! Mannen min viser/sier omtrent alt som blir delt i den gruppen, og sannheten er at stort sett det samme blir delt med meg uansett.. Mange tenker ikke over at de er med i en gruppe, eller hvem andre som er med der. Jeg er også med i en familiegruppe, men kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har oversikt over hvem andre som er med.

Anonymkode: 358ee...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke nødvendigvis naturlig at du er med hvis dere ikke har barn sammen? For vår familie er det mest en greie for å dele bilder av barna til familien, så naturlig barnemor er med hvis de har en god tone. Da kan alle se snaps fra hennes uke også.

Anonymkode: 22a16...ae2

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er man egentlig klar for å gifte seg man når man ikke klarer å kommunisere eller si ifra til sin partner… ?

Anonymkode: 62099...9da

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Gentleman59
Skrevet

At du skal inn i gruppen TS, det er en selvfølge.
Men: Eks-er har ikke noe i en eks-familie-gruppe å gjøre. Hun må ut. 
Din kommende ektemann får være mann og forklare eks at hun og han har en relasjon, ikke forhold, på grunn av felles barn, ikke noe annet. Er hun så smart som du beskriver så skjønner hun det. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sier du ikke bare til din forlovede at "legg meg til Gruppen"😀

Hvor vanskelig er det...?

Anonymkode: 266d8...463

This one 

Anonymkode: 678c6...0c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Be samboeren legge deg til? 

Anonymkode: 7bb78...e8a

💯

Anonymkode: 3b449...e62

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har familiesnap-gruppe og eksen til broren min er med. Hun er mor til barna og er selvsagt familie. Det vil hun alltid være😊 

Anonymkode: 5c4cd...7f0

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

I gruppen jeg lagde så er det min familie + den jævla svigermoren min, skulle gjerne visst hvordan man kaster ut medlemmer av MIN gruppe.

mannen har en eks, aner ikke om de har en gruppe eller om de bare sender bilde av den ungen sin.

Anonymkode: 527d9...95b

AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (23 minutter siden):

At du skal inn i gruppen TS, det er en selvfølge.
Men: Eks-er har ikke noe i en eks-familie-gruppe å gjøre. Hun må ut. 
Din kommende ektemann får være mann og forklare eks at hun og han har en relasjon, ikke forhold, på grunn av felles barn, ikke noe annet. Er hun så smart som du beskriver så skjønner hun det. 

Eller så kan barnets mamma bare få fortsette å være med samtidig som ts legges til!

Anonymkode: fd865...c40

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I gruppen jeg lagde så er det min familie + den jævla svigermoren min, skulle gjerne visst hvordan man kaster ut medlemmer av MIN gruppe.

mannen har en eks, aner ikke om de har en gruppe eller om de bare sender bilde av den ungen sin.

Anonymkode: 527d9...95b

https://help.snapchat.com/hc/no/articles/12733196746388-Hvordan-fjerner-jeg-noen-fra-en-gruppechat-på-Snapchat Her kan du finne ut av det og så hive henne ut😊

Gjest Gentleman59
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller så kan barnets mamma bare få fortsette å være med samtidig som ts legges til!

For å gjenta meg selv: Hun (eks-en) har ikke noe i en familiegruppe å gjøre der hun ikke er del av familien. 

Endret av Gentleman59
AnonymBruker
Skrevet
Gentleman59 skrev (11 minutter siden):

For å gjenta meg selv: Hun (eks-en) har ikke noe i en familiegruppe å gjøre der hun ikke er del av familien. 

Jeg vil ikke at eksen skal kastes ut av en gruppe, virkelig ikke. Hele familien har et veldig godt forhold og jeg synes det er supert at alle kan holdes oppdatert på felles barn og hverandres liv. 

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk helt enig, vil ikke at eksen skal fjernes fra en gruppe, det er helt uproblematisk at hun er med i den og ikke noe jeg forøvrig har noe med, å bestemme hvem som skal være med. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vi har familiesnap-gruppe og eksen til broren min er med. Hun er mor til barna og er selvsagt familie. Det vil hun alltid være😊 

Anonymkode: 5c4cd...7f0

Helt enig! Vil ikke at eksen skal fjernes fra gruppen, jeg synes det er så hyggelig at de fremdeles kan holde kontakten. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

This one 

Anonymkode: 678c6...0c8

Jeg synes faktisk det er litt vanskelig. På en måte skulle jeg ønske at han bare la meg til uten at jeg måtte spørre. 
jeg er et menneske som hater å trenge meg på, blir litt som å invitere seg selv på en liten fest, føles veldig ukomfortabelt. 

jeg er veldig inkluderende selv, spør alltid om folk vil være med i ulike gruppe, feks på jobben. Der spør jeg alltid om Bye ansatte ønsker å være med, fordi jeg veit den følelsen av å bli holdt utenfor. 
nei, jeg tror ikke at han bevisst holder meg utenfor, han har garantert bare ikke tenkt på det. 
men føles litt som om jeg trenger meg inn på et sted hvor jeg ikke er invitert. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...