Gå til innhold

Egoistisk mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette reelt ts? Kan simpelten ikke fatte at kvinner aksepterer slik oppførsel. Skal du leve resten av livet ditt med en slik mann? 

Er tydeligvis viktigst å ha mann og barn istedetfor å være alene. Og da skal man godta alt. Ikke rart jeg er singel, jeg tar ikke til takke med slikt. 

Se på hva du har skrevet, hva ville du rådet andre til? 

Anonymkode: 21978...5a7

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi er gift og jeg har alltid ønsket meg barn. Jeg føler at alle hans stygge  oppførsel kommer til syne mer og mer nå. Vi har vært gift i ca 1,5 år 

Anonymkode: e6e85...52b

Så det er samme hvem ungen får til far, bare du får deg en unge? 

Lykke til med samvær de neste 19 år.

Anonymkode: d0c81...b98

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Har nok ganske dårlig selvtillit og må jobbe med meg selv. Etter misbruk og vold i barndommen har dette gjort noe med meg, og tror det er derfor jeg har havnet i dette forholdet. Ble presset som 23 åring om å finne meg noen, og jeg ser nå at disse menneskene ikke hadde eller har gode intensjoner for meg. Nå sitter jeg her med denne mannen og hans familie som behandler meg som dritt. Føler meg uendelig aleine, kanskje det er derfor jeg ønsker barn så mye. Tenker at når jeg får barn så er jeg endelig ikke aleine, noe jeg virkelig er nå. Men dette kan ikke være sunt for et barn heller.

Anonymkode: e6e85...52b

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ts her!

Har nok ganske dårlig selvtillit og må jobbe med meg selv. Etter misbruk og vold i barndommen har dette gjort noe med meg, og tror det er derfor jeg har havnet i dette forholdet. Ble presset som 23 åring om å finne meg noen, og jeg ser nå at disse menneskene ikke hadde eller har gode intensjoner for meg. Nå sitter jeg her med denne mannen og hans familie som behandler meg som dritt. Føler meg uendelig aleine, kanskje det er derfor jeg ønsker barn så mye. Tenker at når jeg får barn så er jeg endelig ikke aleine, noe jeg virkelig er nå. Men dette kan ikke være sunt for et barn heller.

Anonymkode: e6e85...52b

Du er din egen lykkes smed, ønsker du er bedre liv så må du manne deg opp og forlate han.

Bedre alene enn med en sånn som han.

Anonymkode: ddb9b...b28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ts her!

Har nok ganske dårlig selvtillit og må jobbe med meg selv. Etter misbruk og vold i barndommen har dette gjort noe med meg, og tror det er derfor jeg har havnet i dette forholdet. Ble presset som 23 åring om å finne meg noen, og jeg ser nå at disse menneskene ikke hadde eller har gode intensjoner for meg. Nå sitter jeg her med denne mannen og hans familie som behandler meg som dritt. Føler meg uendelig aleine, kanskje det er derfor jeg ønsker barn så mye. Tenker at når jeg får barn så er jeg endelig ikke aleine, noe jeg virkelig er nå. Men dette kan ikke være sunt for et barn heller.

Anonymkode: e6e85...52b

Nei, dette er ikke sunt hverken for deg eller ett barn. Dette kommer ikke til å bli bedre. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde dra fra han nå. Barn eller ikke barn, ikke la noen behandle deg slik som han gjør. Man skal ikke gi etter for mas om sex, det skal være noe man kun gjør av lyst. Han respekterer ikke deg. Hvis du fortsetter å bli med han vil barnet ditt se på måten du blir behandlet på som normalt, og lære av det. Nå skal du få et barn, og det er bedre å gå gjennom et svangerskap alene enn med en slik mann. Da får du fred psykisk og fysisk til å forberede deg til å ta vare på et barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer når du er høygravid og ikke klarer, eller i småbarnsfasen når du er sliten. En mann som holder på slik nå blir ikke bedre. Var dere ikke sammen en stund før dere giftet dere slik at du fikk se hvilken person han var. 

Stå opp for deg selv kvinne. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

små kvalm(mulig gravid).

Krysser fingrene for at du ikke er gravid.

Det er det jeg tenker.

Anonymkode: 5bccc...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi er gift og jeg har alltid ønsket meg barn. Jeg føler at alle hans stygge  oppførsel kommer til syne mer og mer nå. Vi har vært gift i ca 1,5 år 

Anonymkode: e6e85...52b

Det er lov å skille seg.... https://www.statsforvalteren.no/portal/folk-og-samfunn/separasjon-og-skilsmisse/

Anonymkode: 5bccc...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts her. Prøvd å snakke med han og han følte jeg shamet han. Han sa at set var mirakel at han kom fordi jeg spurte han to ganger under akten om han holdt igjen, hvor han sa nei, men etter at han var ferdig innrømmet han at han holdt igjen. Nå sier han at han ikke holdt igjen. Orket ikke å snakke med så bare gikk fra rommet 

Anonymkode: e6e85...52b

Så han snur på problemstillingen og får det til å handle om seg selv. Nå vet du hva du har med å gjøre! Hva du tenker og føler, betyr ikke noe i dette ekteskapet...

Anonymkode: 5bccc...902

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her!

Har nok ganske dårlig selvtillit og må jobbe med meg selv. Etter misbruk og vold i barndommen har dette gjort noe med meg, og tror det er derfor jeg har havnet i dette forholdet. Ble presset som 23 åring om å finne meg noen, og jeg ser nå at disse menneskene ikke hadde eller har gode intensjoner for meg. Nå sitter jeg her med denne mannen og hans familie som behandler meg som dritt. Føler meg uendelig aleine, kanskje det er derfor jeg ønsker barn så mye. Tenker at når jeg får barn så er jeg endelig ikke aleine, noe jeg virkelig er nå. Men dette kan ikke være sunt for et barn heller.

Anonymkode: e6e85...52b

Da blir du ikke alene i elendigheten. bring et barn inn i det og ta del i elendigheten.

Du burde gå fra han og komme deg i terapi, for det kan se ut som din opplevelse fra barndommen kommer tilbake til deg... Du bør virkelig ikke få barn med han der! Om du er gravid, bør du faktisk tenke deg godt om det virkelig er en god ide...

Anonymkode: 5bccc...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble du presset til å finne deg en mann å gifte deg med, Ts? Er du vokst opp i en sekt eller i et miljø med streng religiøsitet? Eller er det dine foreldres kultur som ligger bak? Eller annet?

Uansett - denne mannen har allerede skadet deg, du må komme deg unna, før du blir helt ødelagt!

Å forholde deg til denne mannen med et barn i tiår fremover, det kommer til å ødelegge deg enda mer.

Jeg hadde aldri fått barn med en mann som holder på som han gjør. Han psyker deg ned, du lever med psykisk vold - og seksuell vold/overgrep.

Du kan ikke la et barn vokse opp med en slik far!

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/

Krisesenter kan støtte deg i å frigjøre deg fra denne mannen (og ev. miljø som presser deg til å gjøre ting som ikke er bra for deg..)

Anonymkode: 010d1...f84

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å gå fra han, og håper virkelig ikke du er gravid. Høres ut som min eks og barnefar, ingen bra fyr. Bare å se frem til å bli presset til sex omtrent i det barnet er født for så å bli presset når sex gjør vondt.  Ødela det lille jeg hadde igjen av følelser hvertfall. 

Kan også si at barnefar stakk da barnet var 2år og så seg aldri tilbake.  Kanskje det eneste positive for min del, uendelig trist for barnet som ikke har en pappa lenger.. 

Tenkt deg godt om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...