Gå til innhold

Blir ikke våt,avslutter bare sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Aha, så vi/alle med Sjøgrens (syndrom) må bare kutte ut sex vi da... Neimen den er greiii du, da er jeg vel jomfru igjen også!

Anonymkode: 20651...443

Hva var det jeg sa om passiv aggresjon?

Skal vi nå måtte høre på absolutt alle dere eldre kvinner med sjøgrens, overgangsalder, hypotyreose, brystkreft i slekta, ibs, osv, før vi kan svare en ung dame med livet foran seg?

Anonymkode: 5466c...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva var det jeg sa om passiv aggresjon?

Skal vi nå måtte høre på absolutt alle dere eldre kvinner med sjøgrens, overgangsalder, hypotyreose, brystkreft i slekta, ibs, osv, før vi kan svare en ung dame med livet foran seg?

Anonymkode: 5466c...63d

Skal vi nå måtte høre på bedrevitende svart/hvitt-tenkende og selvgode kvinner som tror de sitter på fasiten før vi kan svare en ung kvinne som har livet foran seg? 

Endret av Topper og daler
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville avsluttet da ja og stilt meg selv 2 spørsmål: 

Har jeg riktige følelser? 

Kan jeg være syk?

 

Anonymkode: 6ec20...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ville avsluttet da ja og stilt meg selv 2 spørsmål: 

Har jeg riktige følelser? 

Kan jeg være syk?

 

Anonymkode: 6ec20...989

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 5466c...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det et helt åpenbart at du ikke bare prøvde på det. Du kalte meg uvitende og her fortsetter du jo bare. Er det noen som er uvitende, så er det vel heller deg.

Anonymkode: 5466c...63d

Tviler. Høyt utdannet helsepersonell. 

Anonymkode: 46f50...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tviler. Høyt utdannet helsepersonell. 

Anonymkode: 46f50...681

Tviler. Hadde det stemt så hadde man visst at det ikke passer seg å bruke som argument, og at det faktisk ikke er lov å bruke som argument.

Anonymkode: 5466c...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tviler. Hadde det stemt så hadde man visst at det ikke passer seg å bruke som argument, og at det faktisk ikke er lov å bruke som argument.

Anonymkode: 5466c...63d

Hæ?? Så det er kun ditt svar som er riktig? 

Anonymkode: 46f50...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du mangler østrogen. ammende mødre og kvinner i overgangsalderen sliter ofte med det samme. Man får kjøpt østrogen på tube på apotek, men kanskje greit med en tur til gynekolog for å se om alt er som det skal være der nede også 😊

Anonymkode: c1c47...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glidemiddel først og fremst. Liker å suge og kommer med vibratoren mens jeg gjør det og da blir jeg gjerne ganske våt av det.

Anonymkode: 08eb2...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 2.30):

Jeg tenker forsåvidt det samme om menn. At de er veldig kåte samtidig som de ikke får den opp? Sikkert bedre å høre dette enn å høre at han ikke tenner like hardt på en. Men sant? Neppe.

Anonymkode: 5466c...63d

Det finnes sikkert menn som ikke får ereksjon fordi de ikke tenner på kvinnen. Imidlertid kan det like gjerne skyldes andre årsaker.   Når sexen først er i gang, så tenner menn ofte på settingen, på direkte berøring og på at kvinnen er kåt og har lyst. Mer enn på selve utseendet til kvinnen. Derfor er det mer realistisk at ereksjonssvikten skyldes andre ting, som f.eks. prestasjonsangst. Det finnes så klart også menn som ikke klarer å få ereksjon på grunn av kvinnens utseende, men å framstille dette som ENESTE årsak til ereksjonssvikt er en grov forenkling av mannlig seksualitet. Det viser at du ikke har peiling på det du snakker om. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/11/2024 at 9:07 AM, Bamseklemmer said:

Stressa med å få sexen overstått?🤔

Etter min mening er en kvinne ikke kåt nok.. før hun begynne rotere med undelivet, og er litt irritert av å ikke bli stimulert direkte. Vanligvis er hun våt lenge før den tid, men jeg liker å være helt sikker. For den tålmodige pirrings tiden er også superdeilig å kjenne på, når man er skikkelig kåt av opphisselse. Både kvinner og menn har store fordeler av det, så tålmodighet er en sikker vinner❤️

Blir hun ikke våt av det, kan man jo ikke fortsette uten glidemiddel eller olje.. Det er jo grunnregel nr 1..

Gjør det noe om hun ikke blir våt? Neida. så lenge klitten er hard, så er jobben med å smøre henne inn bare en hærlig opplevelse.. Jeg smører meg selv inn også, så er vi begge supersexy, blid og fornøyd🥰 Personlig synes jeg glidemiddel og oljer er for lite brukt, jeg synes det er turn-on med å være så glatt😉

Her er du igjen 😂 Innser du at dette ikke er en møteplass for kåte middelaldrende menn? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (2 minutter siden):

Her er du igjen 😂 Innser du at dette ikke er en møteplass for kåte middelaldrende menn? 

Det kan vel være en møteplass for kåte, middelaldrende menn (og kvinner)? Det er jo i utgangspunktet ikke noe galt i å være kåt, selv om man er en middelaldrende mann. Problemet er vel når man tror det er et SJEKKEsted for kåte, middelaldrende menn. Det er her feilkoblingen slår inn i dette tilfellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er utrolig mange tungpulte damer på KG. Nekter å legge to pinner i kryss for å ha et sexliv, de MÅ være våte og det er 100% mannens jobb. Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (34 minutter siden):

Det virker som det er utrolig mange tungpulte damer på KG. Nekter å legge to pinner i kryss for å ha et sexliv, de MÅ være våte og det er 100% mannens jobb. Fy faen.

Ja, helt utrolig

Tenk vi er i 2024 og så har kvinner sin egen seksualitet og kan lytte til sin egen kropp, fremfor å springe i løpestreng mellom kjøkken og seng. Det går jo så fort for seg at man rekker knapt å følge med!

Ja, for det var tempoet i utviklingen du reagerte, på, ikke sant, og ikke retningen? ;) 

Anonymkode: 5466c...63d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, helt utrolig

Tenk vi er i 2024 og så har kvinner sin egen seksualitet og kan lytte til sin egen kropp, fremfor å springe i løpestreng mellom kjøkken og seng. Det går jo så fort for seg at man rekker knapt å følge med!

Ja, for det var tempoet i utviklingen du reagerte, på, ikke sant, og ikke retningen? ;) 

Anonymkode: 5466c...63d

Innlegget ditt ga ikke mening. Sex er noe man har sammen, det er ikke en oppgave. Synd du har redusert deg til et hull.

 

Hver gang sex diskuteres her inne så snus det til en kvinnekamp. Kom an, vi er i 2024.

Endret av Macro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.56):

Du er jo ikke kåt i utgangspunktet. Du tenner ikke på å ha sex med partneren din. Det er helt normalt. Svært få er sammen med noen som er fysisk attraktiv.

Anonymkode: e726d...dec

Vel, jeg har et svært aktivt sexliv og vært mye kåt. Men jeg har sjelden eller kanskje aldri blitt skikkelig våt. Uansett. 

Glidemiddel, forspill, leketøy osv har alltid fungert i tillegg til en kåt kropp ;) 

Anonymkode: 89f91...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jane78 skrev (10 timer siden):

Her er du igjen 😂 Innser du at dette ikke er en møteplass for kåte middelaldrende menn? 

Noen ganger må det inn med t-skje, når ikke kvinner selv ser problemet😅Det er en stor fordelen med å være sexpositiv, kåt og kunnskapsrik, for da løses all verdensproblem i sexen..

Hvilken kunnskap brukte du med å svare meg.. Du må jo gi TS et råd å komme med, eller er du mest opptatt av å avspore..

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (9 timer siden):

Det virker som det er utrolig mange tungpulte damer på KG. Nekter å legge to pinner i kryss for å ha et sexliv, de MÅ være våte og det er 100% mannens jobb. Fy faen.

Macro skrev (9 timer siden):

Innlegget ditt ga ikke mening. Sex er noe man har sammen, det er ikke en oppgave. Synd du har redusert deg til et hull.

Hver gang sex diskuteres her inne så snus det til en kvinnekamp. Kom an, vi er i 2024.

Dette ga iallefall mening👏For kvinner og menn som ikke samarbeider og kommuniserer, er fullpakket av problemer. Altså, det finnes ikke et eneste problem, som ikke kan løses mellom to personer.. Kodeknekkere som har et fantastisk samliv og sexliv, har forstått hvor viktig samarbeid og kommunikasjon er.

Enig.. jo det snus til en kvinnekamp med hets og hat både på kvinner og menn.. Alt takket være den forb...... anonym-knappen som forlaget elsker.. eller rettere sagt feigskit-knappen😅

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 9.09):

Hva var det jeg sa om passiv aggresjon?

Skal vi nå måtte høre på absolutt alle dere eldre kvinner med sjøgrens, overgangsalder, hypotyreose, brystkreft i slekta, ibs, osv, før vi kan svare en ung dame med livet foran seg?

Anonymkode: 5466c...63d

Dere eldre?!??! Jeg fikk diagnose da jeg var 13 år og er 31. Jeg kvalifiserer vel ikke som "eldre" helt enda?!
Passiv aggresjon? Var det til meg? :S

Anonymkode: 20651...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva IBS eller noe av det andre du babler om skulle ha med noe å gjøre, utenom overgangsalder, skjønner jeg heller ikke. Sjøgren er at man har tørre slimhinner..

Anonymkode: 20651...443

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...