Gå til innhold

Blir ikke våt,avslutter bare sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg  ikke blir våt når partner fingrer meg avslutter vi bare sex. Vi finner ingen løsning på det. Går f.eks ikke ned på hverandre.. Bruker ikke glidemiddel. Hva gjør dere andre?

Anonymkode: 05609...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør dere noe mer forspill? Høres ut som han bare stapper inn fingrene og forventer du er klar. Jeg hadde ikke blitt våt heller. Hvorfor bruker dere ikke glidemiddel?

Anonymkode: b68b6...031

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg ikke våt, betyr det at jeg ikke er kåt. Jeg blir alltid vpt når jeg er kåt. Glidemiddel gjør meg våt, ikke kåt, og har derfor ingen hensikt.

Oral kan gjøre meg kåt, men ikke alltid.

Blir jeg ikke kåt, har vi ikke sex, selvfølgelig.

Anonymkode: c0753...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke kåt i utgangspunktet. Du tenner ikke på å ha sex med partneren din. Det er helt normalt. Svært få er sammen med noen som er fysisk attraktiv.

Anonymkode: e726d...dec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg ikke våt nok så bruker vi glidemiddel. Hvert fall hvis jeg er kåt. Er ikke bestandig hode og kropp spiller på lag når man er gammel. Og da hjelper man til. 

Anonymkode: 63bfd...024

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er jeg ikke våt, betyr det at jeg ikke er kåt. Jeg blir alltid vpt når jeg er kåt. Glidemiddel gjør meg våt, ikke kåt, og har derfor ingen hensikt.

Oral kan gjøre meg kåt, men ikke alltid.

Blir jeg ikke kåt, har vi ikke sex, selvfølgelig.

Anonymkode: c0753...047

Er i overgangsalderen og kan være kåt uten å bli våt. Da bruker jeg glidemiddel 

Anonymkode: 46f50...681

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er jeg ikke våt, betyr det at jeg ikke er kåt. Jeg blir alltid vpt når jeg er kåt. Glidemiddel gjør meg våt, ikke kåt, og har derfor ingen hensikt.

Oral kan gjøre meg kåt, men ikke alltid.

Blir jeg ikke kåt, har vi ikke sex, selvfølgelig.

Anonymkode: c0753...047

Ammer, og blir kåt men aldri våt.

Anonymkode: ea94d...fc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Gjør dere noe mer forspill? Høres ut som han bare stapper inn fingrene og forventer du er klar. Jeg hadde ikke blitt våt heller. Hvorfor bruker dere ikke glidemiddel?

Anonymkode: b68b6...031

Vi bare fingrer hverandre til vi kommer,så er sexen ferdig 

Anonymkode: 05609...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du er jo ikke kåt i utgangspunktet. Du tenner ikke på å ha sex med partneren din. Det er helt normalt. Svært få er sammen med noen som er fysisk attraktiv.

Anonymkode: e726d...dec

Er du sikker?

Anonymkode: 05609...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi gjør er at vi har forspill til hun blir klar. Oral eller hånden (veldig forsiktig før hun er våt). Hvis vi merker at hun ikke blir klar så dropper vi sex. Det er veldig sjeldent, men har skjedd.

Det er perioder vi har brukt glidemiddel også. Når en kvinne blir godt voksen kan hun noen ganger føle seg tørr selv om hun er kåt.Mulig det skjer med noen yngre kvinner også.

Jeg synes folk skal droppe å si at man ikke kan være kåt hvis man ikke alltid er våt nok. Jeg synes det er å shame kvinner som trenger glidemiddel.

Anonymkode: f8c9f...b4c

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Om jeg  ikke blir våt når partner fingrer meg avslutter vi bare sex. Vi finner ingen løsning på det. Går f.eks ikke ned på hverandre.. Bruker ikke glidemiddel. Hva gjør dere andre?

Anonymkode: 05609...17b

Dette hørtes veldig mekanisk og rart ut. Man kan bli enige om å se en film men så viser det seg at filmen ikke var så bra. Men man forholder seg liksom litt annerledes til det når det er snakk om å ha sex, trodde jeg.
Min kjære er kåt og som oftest våt FØR jeg putter noe inn i henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er jo ikke kåt i utgangspunktet. Du tenner ikke på å ha sex med partneren din. Det er helt normalt. Svært få er sammen med noen som er fysisk attraktiv.

Anonymkode: e726d...dec

Deg igjen 🫣

Anonymkode: 75486...5d3

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo bruke glidemiddel eller spytt, ellers gjør det jo kjempevondt dersom man ikke er kåt. 

Anonymkode: fe06c...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytt eller glidemiddel :P 

Anonymkode: 20651...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.56):

Du er jo ikke kåt i utgangspunktet. Du tenner ikke på å ha sex med partneren din. Det er helt normalt. Svært få er sammen med noen som er fysisk attraktiv.

Anonymkode: e726d...dec

Begynner å lure på om det er en og samme person som gjentagende har fullstendig hikke på ting her inne. Leser kanskje en setning som fester seg på en eller annen måte, og så er det budskapet noen uker/måneder, til en ny setning fester seg og neste hikke begynner.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.58):

Blir jeg ikke våt nok så bruker vi glidemiddel. Hvert fall hvis jeg er kåt. Er ikke bestandig hode og kropp spiller på lag når man er gammel. Og da hjelper man til. 

Anonymkode: 63bfd...024

Mine tanker også. Tenker hovedinnlegget er skrevet av noen yngre. 

Anonymkode: 0bab7...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressa med å få sexen overstått?🤔

Etter min mening er en kvinne ikke kåt nok.. før hun begynne rotere med undelivet, og er litt irritert av å ikke bli stimulert direkte. Vanligvis er hun våt lenge før den tid, men jeg liker å være helt sikker. For den tålmodige pirrings tiden er også superdeilig å kjenne på, når man er skikkelig kåt av opphisselse. Både kvinner og menn har store fordeler av det, så tålmodighet er en sikker vinner❤️

Blir hun ikke våt av det, kan man jo ikke fortsette uten glidemiddel eller olje.. Det er jo grunnregel nr 1..

Gjør det noe om hun ikke blir våt? Neida. så lenge klitten er hard, så er jobben med å smøre henne inn bare en hærlig opplevelse.. Jeg smører meg selv inn også, så er vi begge supersexy, blid og fornøyd🥰 Personlig synes jeg glidemiddel og oljer er for lite brukt, jeg synes det er turn-on med å være så glatt😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.51):

Om jeg  ikke blir våt når partner fingrer meg avslutter vi bare sex. Vi finner ingen løsning på det. Går f.eks ikke ned på hverandre.. Bruker ikke glidemiddel. Hva gjør dere andre?

Anonymkode: 05609...17b

Bruker selvfølgelig glidemiddel..

Anonymkode: 61fb4...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.51):

Om jeg  ikke blir våt når partner fingrer meg avslutter vi bare sex. Vi finner ingen løsning på det. Går f.eks ikke ned på hverandre.. Bruker ikke glidemiddel. Hva gjør dere andre?

Anonymkode: 05609...17b

Sliter med d samme! Er så irriterende, blir kåt i hodet men ikke der nede… hjelper slltid og fingre meg men ikke slltid det er løsningen heller… syns ikke glidemiddel fungerer. Kanskje man må prøve ut helt nye ting? Evt bare bruke enda lengere tid på foreplay?

Anonymkode: b2083...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...