Gå til innhold

Forholdet dødt etter barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FUCKHEAD777 skrev (1 time siden):

Jeg anbefaler ingen å få unger.
Jeg anser det som en sadistisk handling å føde noen inn i et system du aldri sa deg enig i i utgangspunktet men blir tvangsinnlært det sekundet du kommer ut of får ditt unit number (personnummer heter det for å unngå at folk skjønner det).
For så å bli TVINGT til å bli en gjeldsslave for å leve opp til en standard du aldri sa deg enig i i utgangspunktet i en evig kamp om tilværelsen.

Human cattle.
Du er en av dem.
Dere kalles NPC's,  normies. blue pilled... whatever

Høres ut som du trenger nye piller ihvertfall. 

Anonymkode: a44b3...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (8 timer siden):

Du synes det er lett å bare legge deg kl 19 fordi du "må" og aldri ha friheten til å gjøre noe annet? Ja, det går utover søvnen, men når man er irritert og trenger variasjon er det ikke akkurat lett å bare sovne. Jeg forstår denne personen godt.

KG er ikke bra for folk. Hvis man er sliten så må man sove.

Anonymkode: b0848...225

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacuzzi skrev (På 4.5.2024 den 9.24):

Svært mange kvinner mister sexlysten helt i 1-2 års tid etter fødsel. Naturlig nok, når man har en baby hengende på kroppen sin 24/7 og hormonene i kroppen sender signaler om at du skal være livnærende mor, ikke en manns elsker. Vær så snill, ikke gi opp så kjapt. Babytiden er unntakstilstand og den er ikke nødvendigvis representativ for hvordan ting kommer til å være fremover. Gi det litt mer tid da mann. 

 

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.24):

Har bare én ting å si: Det blir bedre, det blit bedre, det blir bedre!

Datteren deres er ikke ett år en gang enda! Husk at fasen dere er i nå, er en unntakstilstand. Jeg har hørt mange si at det ikke burde være «lov» å gå fra hverandre før minste barnet er fire år. Først da er barnet såpass stort at ting stabiliseres litt og foreldre kan finne tilbake til parforholdet. 
 

Blir så matt av folk som frivillig får en liten menneskeklump som er helt avhengige av foreldre (hele døgnet rundt) for å overleve, uten å tro at det har innvirkning på parforholdet. Hva så du for deg egentlig? 

Anonymkode: e1878...c95

Først et spark i ræva på TS. Barnet er ikke engang 1 år gammelt og han klager? De fleste kvinner trenger mye tid og hjelp for å komme seg tilbake til selv igjen. Ha tålmodighet! Hjelp til så mye du kan mann! At du vurderer å være utro er jo galskap!! Hun har ikke fortjent det! Husk at jo mer du stiller opp for henne i denne perioden, jo lettere vil hun restille seg igjen.

 

Så et kraftig spark til dere kvinner som bare fokuserer på meg, meg, meg, meg og meg! Strategien og unnskyldningene med at barnet trenger all fokus og kjærlighet, er total skivebom! Forskning viser at de forholdene som klarer seg best og som holder på sikt, er der hvor mor også sørger for mannens behov den lille tiden mellom øktene. For om hun tenker litt fornuftig og langsiktig, er det så viktig å få mannen med på laget fra starten av. Og NEI, du trenger ikke gi ham analsex 2 ganger i uken og vaginalsex 5 ganger i uken 3 uker etter fødsel, men bruk tid med ham. Klem hverandre. Stryk og kos. Fortell ham hvor mye du setter pris på hjelpen og støtten hans. Fortell ham at han ikke bør frykte for sextørken og at dette vil gå seg til, så skal jeg vedde årslønnen min på at du som kvinne vil få verdens mest lojale partner som tar tunge løft for deg. Bare han vet at du vil være der for ham når barneperioden går over, vil han ha ryggen din! Å gi faen i ham under denne perioden, er den gitte strategien på å ødelegge forholdet til barnefar. Da kan dere takke dere selv om han går og dere sitter igjen som alenemødre. Å gi ham oppmerksomhet fordrer selvsagt at han stiller opp for dere da. Jeg sier ikke at kvinner skal ta støyten og underholde furtne, late menn.

Husk at han nå føler seg som det 5.hjulet på vogna. Han er vandt til din fulle oppmerksomhet, og over natten blir all nærhet, sex og kos helt borte. Hadde flere av dere kvinner evnet å snu situasjonen på hodet og dere plutselig mistet hans fokus og kjærlighet over natten, hadde dere brutt forholdet i rekordfart! Det dummeste du som kvinne kan gjøre etter fødsel, er å la han seile sin egen sjø og holde ensidig fokus på barnet. Barnets behov blir mye bedre stilt og dekket dersom han føler seg inkludert hele veien. Det er vinn/vinn for både deg, mannen og forholdet på sikt.

 

 

 

mommyaka skrev (På 4.5.2024 den 9.48):

Kan si at jeg er glad at min mann ikke var eller er slikt. Vi har vært sammen i 20 år og 2 barn sammen. Etter første barnet hadde vi ikke sex på 2 år...jeg slet med depresjoner og hadde mistet pappa min på den tiden. Elsker at jeg da hadde et skikkelig mannfolk som tenkt på meg først og ikke habs sex lyst. 

Vi er forsatt sammen og ikke ofte vi har sex, men her handler ikke ekteskapet vårt om sex, men så mye annet 

Her har du tydeligvis satt standaren for hvordan deres sexliv skal være. Du er tydelig på at for deg betyr ikke sex mye i ditt ekteskap, men har du spurt ham om hva han tenker om lite sex? Jeg tar en råsjanse og tipper tanken ikke engang har falt deg inn fordi det passer deg meget godt slik det fungerer nå? Du har en villig hjelper i AS hjemmet og du har fått barna du ønsket deg, da er det ikke lenger viktig å dekke din partners behov. Også tipper jeg han er helt utsultet på nærhet og intimitet, men at han ikke tør si noe i frykt for å miste familien sin og kontakten med barna.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

KG er ikke bra for folk. Hvis man er sliten så må man sove.

Anonymkode: b0848...225

Jeg er enig i dét, men jeg forstår også at folk noen ganger er våkne selv om de må sove fordi man blir både lei og bruker opp selvkontrollen sin innimellom når man konstant må legge seg på et tidspunkt som er unormalt for en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.10):

Hei folkens.

Jeg og kona har vært sammen i 10-11 år og fikk for snaut 1 år siden verdens fineste datter.

Imildertid er forholdet blitt totalforandret siden fødselen. Sex og intimitet helt fraværende. Snakker kun sammen om praktiske ting. Jeg føler egentlig at all varmen og kjærligheten kona tidligere hadde for meg er overført til datteren vår. Kona er kald, krass og virker egentlig som om hun ikke liker meg noe særlig utover at vi samarbeider i AS Familie. 
 

Vi er likestilt og jeg drar egentlig lasset i større grad enn henne totalt sett. 
 

Tips? Når det blir så følelsesløst og kaldt som nå vurderer jeg bare å være utro. Bryr meg egentlig ikke om hun får vite det heller. Uaktuelt og få flere barn med denne kvinnen her.

Anonymkode: 37110...eeb

Mange menn vil kjenne seg igjen i at dama blir en sliten, usympatisk kjerring etter barn. Menn har rett og slett mer kapasitet og tålmodighet i denne fasen (og generelt. Damer blir fort slitne.), og det kan være tøft. Mitt råd er å bite tenna sammen noen år til og se hvordan det går, paralellt med å hele tiden ta diskusjonen med kjerringa rundt at hun ikke kan oppføre seg sånn som hun gjør. så blir hun kanskje litt bedre etter hvert. Null sex over tid er selvfølgelig deal breaker, men det kan ta seg opp.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars1009 skrev (11 minutter siden):

Mange menn vil kjenne seg igjen i at dama blir en sliten, usympatisk kjerring etter barn. Menn har rett og slett mer kapasitet og tålmodighet i denne fasen (og generelt. Damer blir fort slitne.), og det kan være tøft. Mitt råd er å bite tenna sammen noen år til og se hvordan det går, paralellt med å hele tiden ta diskusjonen med kjerringa rundt at hun ikke kan oppføre seg sånn som hun gjør. så blir hun kanskje litt bedre etter hvert. Null sex over tid er selvfølgelig deal breaker, men det kan ta seg opp.

Er jo du som hører ut som en usympatisk kjerring. Og ble ikke DU sliten kan jeg vedde på at du egentlig ikke gjorde så mye. Best for slike å bare la være å få barn, så kan damene heller være fornøyde med noen andre. Som bidrar på likere linje.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo barn med ei. Kom over meldingene hennes på messenger (var innlogget på min pc). Der skriver hun til sin forrige X at «forholdet mitt til xx var over for 5år siden» Vårt siste barn fikset hun for 4år siden. Så hun (maste) og fikk ett barn til, etter at det egentlig var over. Men hun skulle dra ut alle pengene jeg hadde.

Fy faan, jeg tok praten og dro uka etter. Beste jeg har gjort. 2 barn 50/50. 

 Fant og ut at hun var utro, i 2år. Men bo med meg, for å tyne meg for penger. Selv var hun arbeidsledig. Når jeg og barna dro på turer, var ikke hun hjemme, men reiste rundt med nye typen🤣

Nå, nytt forhold som er dårlig. Seriøst, er mer happy som singel. Mer sex og som singel. Det er mitt råd. 
 

Om du kan, få dine EGNE barn. Ha DIN EGEN bolig, ALLTID. Det går til helvete forholdet uansett. Folk nå er seriemonogame. En partner av gangen. Men ting varer aldri. Ting blir ikke bedre når barna blir større (jo litt), men etter 10år så er det enden på det uansett, eller man kan pine seg gjennom 10år til. 

Anonymkode: 64df1...b96

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (3 timer siden):

Er jo du som hører ut som en usympatisk kjerring. Og ble ikke DU sliten kan jeg vedde på at du egentlig ikke gjorde så mye. Best for slike å bare la være å få barn, så kan damene heller være fornøyde med noen andre. Som bidrar på likere linje.

Jeg gjør MEST og klager MINST. Gjelder de fleste menn i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars1009 skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør MEST og klager MINST. Gjelder de fleste menn i dag...

Er du mest ydmyk også? 

Anonymkode: a44b3...be0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars1009 skrev (23 minutter siden):

Jeg gjør MEST og klager MINST. Gjelder de fleste menn i dag...

Hva defineres som "mest"? Betyr det at du av dere er den som har minst fritid?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...