Gå til innhold

Mannen vil ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første mnd med eggløsningstest. Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld (litt små rosa), fikk positiv eggløsningstest på morningen på fredag, hadde litt mer eggløsningsslim på fredag kveld og litt på morningen idag. 
vi har hatt sex hver andre dag, to ganger på torsdag og to ganger på fredag. Vi er unge og friske med et barn fra før. Men nå vil mannen naturlig nok ta en pause fra sex, vi ble nok litt ivrig på torsdag og fredag. Men redd for å stoppe for tidlig….

IMG_2494.png

Anonymkode: 3aa59...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at dere er 2 i dette...om han kanskje synes det at det har blitt litt mye i det siste så slapp litt av.

Pluss dere hadde sex i går..det holder nå. Vent 14 dager nå

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal la han slappe litt av....Stress hjelper nok ikke på sædkvaliteten vil jeg tro, uten at jeg skal si noe sikkert.

Er ingen ekspert sånn sett....

Hvordan ville du følt det om det hadde vært motsatt?

Om han bare var skikkelig gira, og sa kom igjen nå bare kjører vi på?

Hæla i taket 😂😂😂.

Hadde du likt det, eller hadde du synes det var avtennende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det må du respektere at han vil.. På samme måte som han måtte ha respektert om du ikke ønsket sex. Dere er to om å lage barn. 

Anonymkode: 9c0b8...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at sæd kan leve i opptil 5-7 dager, så nå er det bare å vent i 14 dager å se. 

Det holder lenge å ha sex annenhver dag i perioden før eggløsning. 

Anonymkode: 2758b...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problem med å akseptere det og ta hensyn. Jeg er bare redd for at vi ikke blir gravid nå fordi vi ga oss for tidlig. Derfor jeg spør dere, er det sjanse for at det klaffer eller startet vi for tidlig? 

Anonymkode: 3aa59...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen problem med å akseptere det og ta hensyn. Jeg er bare redd for at vi ikke blir gravid nå fordi vi ga oss for tidlig. Derfor jeg spør dere, er det sjanse for at det klaffer eller startet vi for tidlig? 

Anonymkode: 3aa59...7f4

Om dette er 1 mnd dete prøver..ja du bør slappe av. Dere hadde sex i går og antageligvis eggløsning idag...så nei dere gav dere ikke for tidlig 

Om det klaffer er det ingen annen en test test om 14 dager som kan fortelle deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid nå i uke 4 og vi hadde sex én eneste gang den syklusen, som var dagen jeg fikk positiv EL-test. Han var syk med forkjølelse og derfor ble det ikke mer enn det. Men den ene gangen var nok. Så du må stresse ned. Hvis du ikke blir gravid nå denne mnd, er det ikke fordi dere ikke hadde nok sex. 

Anonymkode: 88a82...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ingen problem med å akseptere det og ta hensyn. Jeg er bare redd for at vi ikke blir gravid nå fordi vi ga oss for tidlig. Derfor jeg spør dere, er det sjanse for at det klaffer eller startet vi for tidlig? 

Anonymkode: 3aa59...7f4

Det kan absolutt klaffe. Sex en gang rett tid er nok. Sperm lever optimalt i ca 6 dager - avhengig av spermkvalitet og forhold inni deg. 

Ha litt is i magen og se. Kan gå på første forsøk, kan ta lang tid ❤️ 

Anonymkode: 9c0b8...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hatt sex på riktig tidspunkt i forhold til eggløsning og kan med god samvittighet ta det med ro nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...