Gå til innhold

Sjenert? Fortell meg hvordan jeg skal møte deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har match med en mann sier skriver at han er så sjenert. Men han er veldig tiltrekkende og hyggelig å skrive med. 

Jeg er introvert selv og ønsker å ha det stille og rolig. 

Men kan noen som betegner seg selv som sjenert si noe om dating? 

😊 Jeg er kvinne på 48 😊

Anonymkode: 0b778...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han sjenert så kan det være like greit å spørre matchen din hva han legger i det? Trolig så er det mye lettere for han å skrive det fremfor å si det ansikt til ansikt.

Kanskje han har møtt en del damer som blir skuffet fordi han ikke er pågående og flørtete? De forventer at han skal sjarmere de og ta de med storm, men så er han heller litt stille og vet ikke alltid hva han skal si. 

Jeg tenker han helgarderer seg med å si det til deg, så du ikke skal bli skuffet over at han bruker litt tid på å bli kjent. Da har du det i bakhodet når han ikke vet helt hva han skal si og det blir en litt pinlig stillhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sjenert, men dette er noe som blir borte med en gang jeg blir kjent med noen og begynner å bli trygg. Da kommer min ekstroverte side frem. Jeg har aldri bedt noen på date, jeg har aldri tatt begynnende initiativ. Men jeg har hatt mange kjærester.

Selv en sjenert ønsker seg kjæreste, og kan gå og dagdrømme om mennesker vi er forelsket i. Det som har funket for meg og jeg har vært veldig heldig med, er at mine kjærester har tatt styringen og initiativene i begynnelsen. Det var også en som ba meg be henne ut på en kaffe. Jeg trenger med andre ord virkelig å kjenne at den jeg er interessert i viser at hun er interessert i meg før jeg tar noen steg

Anonymkode: 88629...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...