Gå til innhold

Var jeg noensinne tiltrukket av eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i 9 år, og har lenge lurt på hvorfor jeg hadde så utrolig lite sexlyst gjennom store deler av forholdet. Første året hadde vi mye, men veldig lite etter det. Faktisk ingenting det siste 1,5 året. Jeg ble bare ikke våt, og han hadde også lav sexlyst og tok sjelden initiativ, til slutt var det bare umulig. Men når jeg tenker tilbake kan jeg aldri huske at jeg ble direkte kåt av ham. Jeg husker jeg måtte fantasere om at jeg var i andre situasjoner for å klare å bli tent, eller å ha rollespill fungerte også bra. Han la på seg ganske mye gjennom årene, og jeg syns jo ikke han hadde en fin kropp, selv om jeg sa det. Jeg syns jo ikke han var direkte sexy i starten heller, men han var veldig pen og jeg var forelska. 

Men nå har jeg møtt en ny mann som jeg har data i litt over en måned bare. Og jeg syns han er ekstremt sexy, men jeg lurer på om det bare er fordi det er nytt og spennende at jeg lurer meg til å tro at han er sexy? Men når vi er nakne sammen klarer jeg ikke holde hendene unna han, jeg blir nesten helt gal over hvor sexy han er. Han er relativt bredbygd, han har litt mage og "ekstra" kilo, men det kler ham sykt godt. Han er ganske mandig og selvsikker i framtoninga. Men hvordan vite om man virkelig er tiltrukket? 

Anonymkode: cf96b...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at du bare skal kjøre på med følelsen du har nå, nyte det uten å overtenke eller sammenligne. For å si det sånn så var jeg sammen med en som var sammen med ei i 9 år før han møtte meg, og han opplevde akkurat det samme. Bare han sa at hun sluttet å ville ha sex, og at han derfor sluttet å ta initiativ. Selv tror jeg kanskje han ikke var helt ærlig på det, da han generelt har lav sexlyst, noe som også negativt påvirket min egen sexlyst og gjorde meg mindre seksuelt tiltrukket av han. Jeg tror rett og slett man må holde sexen levende, og at det må komme fra begge sider. Litt som et bål der begge må slrge for at det ikke slukker, for å holde varmen. 

Anonymkode: 16e33...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...