Gå til innhold

Usikker på ham ...trenger råd:(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Meg2

Sukk føler behov for å lette litt på trykket som man sier .....Saken er den at for drøye tre mnd siden kom jeg i kontakt med en mann på nettet. Og jeg liker han bedre og bedre. Han har eterhvert kommet med flere og flere kose kommentarer...komplementer....søte ting....og jeg smelter jo, ikke akkuratt bortskjemt med slikt fra før :( Synes vi har funnet tonen og det har også han skrevet .Vi har ikke snakket med hverandre annet enn via chat. Har ikke villet være den som maser om det.

Men han er så lite presis. Når vi har avtalt et tidspunkt så har jeg ikke tall på alle de gangene jeg har sittet og ventet og ventet og ventet noen gangeri flere timer .....Da begynner jeg å føle meg patetisk og så blir jeg trist og lei og har bare lyst til å grine. Og unskyldningene de er overtid, en venn som trengte hjelp til noe , var så sliten at han sovna på sofan (ja jeg har vært sliten jeg også men jeg har da for s... :x satt på vekkerklokka da slik at jeg har kommet online i rett tid), at han fikk besøk + masse adre unskyldninger.

Blir både lei meg og irritert for jeg setter punktlighet svært høyt. Dersom jeg av en eller annen grunn ikke kan overholde emn avtale så sier jeg ifra om det. Han kunne vel sendt meg en rask mail da, så jeg slapp å vente? eller ? Blir så trist ... :(

Men så er han snill og omtenksom igjen og skriver søte ting ...og så er jeg på knærne for å be om tilgivelse for at jeg var sur....

Vi så gjerne gjøre han til lags ...men føler at han gir litt blaffen ?

Eller er det jeg som legger for mye i det? han er da voksen og kunne si fra hvis han synes det.....og han gir meg ikke intrykk av det heller.....men så møter han ikke opp da ...eller kommer online for seint ... og sender ikke engang mail....

Og jeg som mailer morgen og kveld for å si godmorgen og godnatt ...må likom det . :roll::)

Sukk......for et rot ......det eneste jeg vet nå er at jeg liker han ordentlig godt ...men jeg synes det er hensynsløst å la meg sitte og vente . Alle de timene jeg har brukt til venting ....dere skulle bare visst..... :(

trenger noen råd fra erfarne.....er ganske frustrert nå (har sittet i en time og ventet forgjeves nå.....) , trist og skuffet......blir deppa av slikt.

Men så blir jeg jo SÅ glad når vi har fått snakket igjen ....stråler som en sol....lever på det lenge .....Det gir så mye ha vite at han er til .....men også så mange sorger :(

Hjelp meg noen ......

Lille Meg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry Lille Meg..... men denne karen tror jeg ikke du skal bygge for store forhåpninger rundt.

At han ikke er i stand til å holde avtaler oftere enn han gjør, dersom han ikke på forhånd sier at han kanskje ikke vil være tilgjengelig, da syns jeg ikke han viser nok interesse for deg.

Han viser alt for lite respekt for deg med å ikke holde avtalene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lille meg2

ja min historie om igen :D mødte faktisk min samboer i dag via nette for 6 år siden, da boede jeg på island og han her i norge, det var ofte at forbindelsen blev brudt at vi båede han og jeg sad og ventede på hinande men der kom noget i vejen så ingen av os kunne møde på rette tid, vi blev ening om at hvis vore lille chat forhold skulle ende så ville vi sige det ikke bare stikke av eller skifte nick, måske du skulle lave en sådanne avtale med ham også, jeg har jo kun en solskinds historie at fortælle, chattede i 2 måneder havede aldrig set ham og han ikke mig, blev inv til norge på lang weekend og tog tilbudet, og da vi mødes ja så gik der ikke mere end en lille uges tid så flyttede jeg til norge noget jeg aldrig har fortrudt...

ønkser dig og chatvenne lykke framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Kristian..finnes andre fisker i havet også..

Hvis ikke fyrn har noen unike egenskaper i bakhånd da?

Hvis ikke du skal spille kostbar og slikt tilbake da ? hvise han at du ikke er der hele tiden for han..? la vær og ringe..være halveis uinteressert ?

Kankje han skjerper seg ? :)

Og hvis dere er i startfasenn så kanskje all mailinge og slik er litt slitsomt for han ? la han savne kontakte din litt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HEI

Sorry Lille Meg..... men denne karen tror jeg ikke du skal bygge for store forhåpninger rundt.

Han viser alt for lite respekt for deg med å ikke holde avtalene  :(

Jeg er nok enig med Kristian der ja Lille Meg.

Men hvorfor sitter du å venter på han i flere timer.

Gjør det du bruker å gjøre til daglig, gå innom chatten når det passer deg slik at han kan vente på deg også.

Er han interessert vil han ta kontakt oftere han også.

La han ta initativet neste gang. Du finner fort ut om han er noe å samle på.

Lykke til og klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Meg2

KJenner igjen det med at internettoppkoblingen svikter midt i en samtale ...og så bare sitter man der og er frustrert... :(

Har tenkt på det jeg også med å spille litt kostbar....ikke være den som logger på først og slikt ...men så gjorde jeg det en gang ..og da virket plutselig ikke nettet mitt og så fikk vi ikke pratet i det hele tatt :(

Er det barnslig av meg å overse han litt? Ikke maile god morgen foreksempel.....eller "glemme" en avtale jeg også ..kan jo si at jeg var på shopping og glemte tiden *leer litt*. :evil: ....? Men føler meg så stygg og så da ....men han aner nok ikke hvor leit det er for meg når han ikke holder avtalene våre.... :(

Sukk..han er så koselig å prate med ...så snill...omtenksom....morsom .....men IKKE flink å passe tiden.

Tror jeg prøver å ikke maile i morgen tidlig jeg.....selv om jeg får dårlig samvittighet da.....

kom gjerne med flere tanker....fortsatt nedfor jeg :(

Lille meg2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KJenner igjen det med at internettoppkoblingen svikter midt i en samtale ...og så bare sitter man der og er frustrert... :(  

Har tenkt på det jeg også med å spille litt kostbar....ikke være den som logger på først og slikt ...men så gjorde jeg det en gang ..og da virket plutselig ikke nettet mitt og så fikk vi ikke pratet i det hele tatt  :(  

Er det barnslig av meg å overse han litt?  Ikke maile god morgen foreksempel.....eller "glemme" en avtale jeg også ..kan jo si at jeg var på shopping og glemte tiden *leer litt*. :evil: ....? Men føler meg så stygg og så da ....men han aner nok ikke hvor leit det er for meg når han ikke holder avtalene våre.... :(  

Sukk..han er så koselig å prate med ...så snill...omtenksom....morsom .....men IKKE flink å passe tiden.

Tror jeg prøver å ikke maile i morgen tidlig jeg.....selv om jeg får dårlig samvittighet da.....

kom gjerne med flere tanker....fortsatt nedfor jeg  :(  

Lille meg2

Høres kanskje ut som du kveler han en smule..og hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for oog ikke maile han

Han har jo ikke tiid til å savne deg da..du er jo der hele tiden !

det er jo ingen spenning i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Enig med Kristian! - Han viser deg altfor lite respekt - og tenk på at det er en måte fra hans side å få kontroll/makt over deg på! -For all del; ikke gå rundt og syns synd på han - for alt du vet så kan fyren ha familie, i verste fall.

Har vært borti lignende ting, men kuttet fort ut da jeg skjønte at respekten ikke var der - flere måneder gikk, og så plutselig kom en mail om at han savnet meg! -Nå lar jeg stort sett bare han ta kontakt- det funker!- Prøv den du også, om du greier!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille meg2

Takk for mange svar.

Har ligget og tenkt masse i løpet av natten og ikke sovet særlig godt :( Kanksje det stemmer at det blir litt for mye den ene veien - at det er jeg som legger meg langflat for ham og mailer for mye........Han rekker sikkert ikke å savne meg da......Sukk, men jeg savner ham.....gruer meg til å gå på jobb nå....hadde vært lettere om vi hade fått den praten i går kveld som var avtalt.....da hade jeg vært "gladere" i kroppen liksom.....

Og så er jeg redd for å miste ham da......har vært noen perioder hvor vi nesten ikke har fått pratet pga nettproblemer og arbeidstider ...jeg holdt på å gå på veggene ...nesten kjærlighetssorg her da ...savnet ham... :cry:

Men tror han savnet meg mer også da....følte det slik i mailene...så det er vel det jeg bør prøve ...mindre kantakt fra min side ....men problemet er å finne ut hvor langt jeg kan gå uten at han bestemmer seg for å gi F...

Har avtale om at når den en ikke vil mer så sier den fra til den andre om dette...ikke bare kutter ut og blir taus....det ville vært for ille....

Kryss fingrer for meg dere at det hjelper å være litt kostbar......hvis ikke så går det sikkelig nedoverbakke for meg her kjenner jeg meg rett.... :lol:

Huff mannfolk...skulle aldri rotet meg opp i han ....og verat av alt - han driver på med en skilsmisse......men det visste jeg ikke først. Men han er jo så god........

Sukk

Lile Meg2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lille meg :D

Trøsteklem til deg,han er ikke mye å samle på unnskyld at jeg sier det.

Jeg mente ikke å være slem men han er ikke mye værd når han ikke respekterer deg.Han tråkker jo deg ned i søla, drit han full en lang marsj og prat med andre på nettet i stedet.

Prøv å skaff deg en annen hobby en dataen,gå på kurs og møt folk in RL-Kankje du da møter hjertevennen.

LYKKE TIL :D

hilsen

indianlady :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter de andre her. Finn deg noe annet å gjøre, og glem denne mannen. Han er kun i pc-en din, og vil du virkelig bruke så mye tid og energi i livet ditt på en som ikke er der for deg når du trenger det? Jeg forstår det sånn at dere ikke treffer hverandre IRL - vennen, det finnes mange menn der ute som er virkelige, som er der for deg, og som er verd tiden din.

Visst kan vi bruke tid på nettet, visst kan vi føle noe for de vi treffer, for det er klart at det er virkelige mennesker som taster sånn at vi får et lite lite innblikk i hvem du er. Men hvis ikke det mennesket ønsker å treffe oss på ordentlig, vel... da må den ordentlige biten i livet vårt justeres utenom disse menneskene.

Jeg håper du kommer over dette - for på nettet eller IRL, han der er en type som kun duger til en ting; komme seg over.

Klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Høres ut som meg du, da jeg traff mannen min.

*sukk*

Sikker på at det ikke er min mann du snakker med på nettet, for han hørtes ut som min mann.

Den usikkerhetsfølelsen du forteller om at du har nå, den har jeg hatt siden jeg møtte ham på nettet for to og et halvt år siden, og jeg har den til tider ennå. Ikke fordi han ikke er glad i meg, og viser det, men fordi vi er forskjellige på det området, og til tider føler jeg at han ikke legger nok i forholdet vårt. :x

Mitt råd til deg, selv om jeg ikke vil bytte ut mannen min med noen i verden, og jeg er verdens lykkeligste innimellom. Ikke legg for mye følelser i det, finn deg en RL venn som noen her foreslo.

Ikke gå på akkord med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Meg2

Hei igjen :)

Har hatt en fæl dag....mailet ham i morges og skrev at jeg følte meg usikker, og lurte på om jeg maste for mye ....etterpå angret jeg selvsagt :( og skulle ønskt at jeg aldri hadde sendt den mailen ..men sånn er det.....

På toppen av alt så er jeg "pre" nå og det er nok derfor jeg er så følelsesmessig i ubalanse ..og så kommer dete da på toppen av alt + masse masse annet som hender nå....sukk :( Har bare lyst til å grine..... :cry:

Men etter hvert som dagen gikk så følte jeg igjen at det var jeg som overreagerte så jeg sendte en ny mail med beklagelser og forklaringer....er jo håpløs.......

Nå har jeg sendt ballen videre til ham...er opp til han nå å ta skrittet videre......hvis jeg greier å ligge unna mailen da..... :roll:

har virkelig hjulpet å lese svarene deres ...føler at jeg har fått reflektert litt over ting og tang. Men jeg håper virkelig at han kan si noe om hvordan han ser på dette ..ikke sikkert at han forstår hvor fælt jeg har det når han ikke holder avtaler f.eks.......

Det verste er jo at alt dette går ut over folk rundt meg og de på jobben.

Huff skulle aldri rotet meg borti ham ...var mye enklere før liksom. *leer*..men så har det gitt meg så mye også ....og motivert meg til så mangt...gjort meg så glad - en ordentlig vitamin innsprøytning :D ..........men også gitt meg flere sorger og bekymringer enn noen gang før ....nei livet skal ikke være enkelt.

Takk alle samamen, har virkelig hjulpet å "prate" med dere :P

Lille meg2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille meg2

Nå har vi pratet litt sammen .. dvs han har lest mailene, kommantaren var "kjære vene".........så sa han at han forstod at jeg snakket fra hjertet og at han hadde dårlig samvittighet for de gangene han ikke møtte ...da var jo jeg omtrent frelst ...sukk.

Men han kom ikke inn på det jeg egentlig lurte på ..nemlig hva han føler for meg.....prøvde å hinte litt...men enten så er han treg eller så vil han ikke ta hintet ....

synes det var herlig å prate igjen, men så er det denne lille uroen som gnager inni meg ....hva mener han EGENTLIG......? Men har det uansett litt lettere nå selv om jeg ikke er så mye lenger ...nå vet i allefall HAN hva jeg føler og tenker ...

God natt :)

Lille meg2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk! Får helt vondt i hjertet mitt når jeg leser innleggene dine. Har nylig vært i en lignende situasjon. Traff en fyr på nettet i sommer. Etterhvert ble det telefonsamtaler nesten hver dag, og/eller chat og sms i snart fire måneder. Jeg syns han virket som en herlig fyr etc, men han har vist seg å være noe helt annet. Han hadde også små tendenser til det du beskriver. Ikke alltid helt med, men søte ord og påstått dårlig samvittighet smeltet jo meg.

Det som skjedde med meg var at vi faktisk traff hverandre for snart to uker siden. Vi bor egentlig i forskjellige deles av landet. Kvelden ble vel ikke helt som planlagt og forventet fra noen av oss sin side, men nå hører jeg ikke mer fra han, helt stille. Han har vært så til de grader avvisende at jeg har aldri opplevd maken. Det gjør vondt, og for meg er det helt uforståelig hvordan en person som virket såå utrolig hyggelig kan snu sånn. Er ikke verdt det. Mulig jeg er blitt kynisk nå, men ta vare på deg selv og dine følelser......des lengre du venter jo verre blir det.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille meg2

Hei Rosita.

Huff...det var ille ..håper ikke jeg opplever det samme nå da ... :cry:

Men er jo litt forberedt på det - hvis det i det hele tatt går an å forberede seg på noe slikt :(

Ja han lover å forbedre seg han jeg snakker med også ...men kommer likevel ikke til avtaler på nettet....sa i dag at jeg vil ha beskjed hvis han ikke kan overholde avtalen ...så nå får si se ..har avtale 21.00.....hååååååper han kommer ......

Føler med deg Rosita :)

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...