Gå til innhold

beste hårkur/hårpleie?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

håret mitt er bleket og blitt utrolig slitt.. ser de har sånn frisørprodukter til litt billigere pris på lookfantastic.com.. noen som kan fåreslå det beste som fins der?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favoritt er kerastase. Jeg ville brukt resistance serien om jeg var deg, da den gjennoppbygger håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis håret ditt er veldig slitt, kan kanskje Redken Extreme-serien være noe for deg?

PS: Kerastase er ikke spesielt billig på LF, du sparer kun noen få tiere i forhold til frisører her hjemme (når portoen regnes inn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joico har en veldig god; K-Pack. Anbefaler at du kurer håret en gang i uken, og la da kuren sitte i noen timer før du skyller ut (en hel kveld el over natten). Det gjør underverker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt både kerastase,joico.sebastian,redken og div andre.Men Lanza er veldig bra ,fins både grønn med fuktighet og blå med protein.

Jeg bruker shampooen med fukt og balsamen i den blå protein.Kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joico har en veldig god; K-Pack. Anbefaler at du kurer håret en gang i uken, og la da kuren sitte i noen timer før du skyller ut (en hel kveld el over natten). Det gjør underverker!

er flere av de K-pack produktene...hvilken mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis håret ditt er veldig slitt, kan kanskje Redken Extreme-serien være noe for deg?

PS: Kerastase er ikke spesielt billig på LF, du sparer kun noen få tiere i forhold til frisører her hjemme (når portoen regnes inn).

ja jeg tenkte litt på cat kuren fra redken...den skal vist være veldig bra for sånn slitt hår.....protein kur..men åssen er d med lookfantastic..? den koster ca 10 dollar..må jeg betale noe toll da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-pak reconstructor. Det er en kur og ikke vanlig shampo eller balsam.

Du finner den under merket joico->K-pak.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...