Gå til innhold

Jeg er bifil og hadde sex med en Kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på❤️

Anonymkode: 170b4...537

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du liker henne og vet at hun liker deg, sier jeg også kjør på 😊

Anonymkode: 1d6de...1e5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri før man har prøvd.  Kjør på.

Anonymkode: 0a718...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Var det du eller hun som fikk 6 orgasmer og kommer nesten ikke 1 gang. Skjønte ikke helt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Så deilig! Kos dere sammen og nyt hverandre 💕

Anonymkode: ba737...889

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på, ta konsekvensene etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

Har takket Ja til en date neste helg

Anonymkode: d8baf...855

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (19 timer siden):

Var det du eller hun som fikk 6 orgasmer og kommer nesten ikke 1 gang. Skjønte ikke helt her.

Tolker det som at hun fikk orgasme 6 ganger, og pleier nesten ikke komme 1 gang når hun er med en mann

Anonymkode: b2935...581

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, men ha god kommunikasjon og tenk over hva dere gjør senere også.

Anonymkode: f28bc...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tolker det som at hun fikk orgasme 6 ganger, og pleier nesten ikke komme 1 gang når hun er med en mann

Anonymkode: b2935...581

stemmer

Anonymkode: d8baf...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Hei TS,

Det er ingen grunn til å ikke utforske videre, snakk sammen, kos dere og nyt! Vi mennesker kan ikke gå gjennom livet, hverken på eller utenfor jobben, og frykte at noe skal gå galt eller ikke virke. 

Lykke til! Det er vår, det er sol og det er snart sommer.

Kos dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (Akkurat nå):

Hei TS,

Det er ingen grunn til å ikke utforske videre, snakk sammen, kos dere og nyt! Vi mennesker kan ikke gå gjennom livet, hverken på eller utenfor jobben, og frykte at noe skal gå galt eller ikke virke. 

Lykke til! Det er vår, det er sol og det er snart sommer.

Kos dere!

Tusen takk :)

ja deilig tid vi går i møte nå

Anonymkode: d8baf...855

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Kjør på👌 Hadde gjort det samme om det var en kvinne som gav meg så mange orgasmer,men kjæresten gir meg mange så😅 Viktig å gjøre det som føles bra , med mindre hun er i et forhold da.

Anonymkode: d32f6...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2024 at 9:00 PM, AnonymBruker said:

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Litt dumt å kanskje gå glipp av en sjelevenn og den perfekte livspartner fordi man er redd for at det kanskje kan bli litt kleint på jobb?
Så viktig er vel ikke den jobben... ?

Og om den ER så viktig, så overskygger del det eventuell kleinhet uansett. Og om den ikke overskygger eventuell kleinhet, var vel jobbe ikke The One, den heller. Ut og Finn.no en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (13 timer siden):

Litt dumt å kanskje gå glipp av en sjelevenn og den perfekte livspartner fordi man er redd for at det kanskje kan bli litt kleint på jobb?
Så viktig er vel ikke den jobben... ?

Og om den ER så viktig, så overskygger del det eventuell kleinhet uansett. Og om den ikke overskygger eventuell kleinhet, var vel jobbe ikke The One, den heller. Ut og Finn.no en ny.

Takk for svar. Jeg skal gi det en sjans , så vi skal ut til lørdagen

Anonymkode: d8baf...855

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 21.00):

Jeg og Kollegaen var på en fest sammen da vi er gode venner, trodde helt ærlig at hun var Hetrofil, men det tror jeg ikke lengre etter jeg lå med henne, hadde orgasme 6 ganger med en mann kommer jeg nesten ikke 1 gang igjen.

hun vil ha mer,men usikker på grunn av jobben, hva tenker dere ? redd at det blir kleint på jobb hvis det blir slutt, jeg er en veldig privat person ,men hun er mye mer åpen. så vet ikke om det kan funke,men vil prøve

Anonymkode: d8baf...855

Waow! Gav hun rett og slett SÅ mye bedre sex enn menn du har hatt sex med?

Kjør på! 

Anonymkode: f6c96...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Waow! Gav hun rett og slett SÅ mye bedre sex enn menn du har hatt sex med?

Kjør på! 

Anonymkode: f6c96...397

det gjorde hun :)

Anonymkode: d8baf...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

det gjorde hun :)

Anonymkode: d8baf...855

🤣🤣 OMG!! 💃💃💃💃💃

Anonymkode: f6c96...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 13.16):

Takk for svar. Jeg skal gi det en sjans , så vi skal ut til lørdagen

Anonymkode: d8baf...855

Good luck! Heier på deg!

Anonymkode: f6c96...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...