Gå til innhold

CT viste bilder av cyste på eggstokken og væskeansamling i buken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk hastetime hos gynekolog og var der i dag allerede. Cysten/svulsten er forsvunnet, så var mest sannsynlig en ufarlig greie. Men når jeg leser gjennom rapporten så stod det jo væskeansamling i bekkenbunnen. Når jeg googlet dette er kreft og leversykdom er eneste jeg får opp. Men alt annet så fint ut på CT. Så hva er den væskedannelsen da? Var det pga cysten jeg hadde der og da? Kan cyster gi væskeansamling i bekkenet? Hvorfor står det ikke noe om det da? Vurderer å ta kontakt med lege igjen. 

Anonymkode: c909a...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, når cysten sprekker blir det væskeansamling i buken. Jeg har selv hatt en slik cyste som sprakk før jeg kom meg på ultralyd, og da var det væske og blod i buken. Det ordnet seg av seg selv. Det er sånn 15 år siden nå, så det var i alle fall ikke kreft 😅

Anonymkode: 4267a...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var en vanncyste som sprakk tenker jeg det vil være naturlig med en liten vannansamling? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bace0...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Altså det ble funnet en ganske stor cyste på eggstokken min og den var der da bildene ble tatt. Den sprakk mest sannsynlig noen dager etter, fordi jeg fikk mensen. Så det gir ikke mening egentlig. Eller kan det lekke ut væske av cysten?😅

Anonymkode: c909a...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...