Gå til innhold

Han jeg dater spurte om jeg kunne tenke meg å bleke underlivet og baken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i starten av 30 årene og har datet en fyr som er like gammel som meg i et par uker, og det virket som ting gikk veldig bra lenge. Forrige helg tok han opp at han ikke tenner på meg når han tar meg bakfra fordi jeg er så brun/mørk i baken. Jeg svarte at alle er vel mørkere i underlivet, men han mente at jeg er mørkere enn andre han har vært med og at det gjør at han synes jeg er mindre tiltrekkende. Han spurte om jeg kunne tenke meg å prøve kremer han har sett at blant annet sinful selger som skal bleke huden. Jeg ble så lei meg og følte meg så ekkel at jeg har ikke orket å snakke med han hele uka. Jeg vet jeg aldri kommer til å føle meg komfortabel sammen med han mer så jeg planlegger å avslutte det helt med han. 

Men jeg vet også at dette nå kommer til å være en ny usikkerhet hos meg med evt nye partnere. Er dette virkelig noe menn synes er ekkelt? Jeg har sjekket selv med speil og jeg ER veldig mørk i skrittet i forhold til at jeg er mørk blond med relativt lys hud ellers. 

Anonymkode: 5a85d...5b3

  • Liker 1
  • Hjerte 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en svært liten andel menn som tenker på slikt.

  • Liker 26
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også det, og har aldri merket noe annet enn at menn elsker med både forran og bak. 

Anonymkode: ff8ba...7ef

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂

Anonymkode: 6af3f...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint mørkt rumpehull her. Fikk komplement slengt etter meg av X-en på at det var fint.

Anonymkode: fd474...ffc

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump ham. Han er toxic!! 

Anonymkode: 63068...7b3

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen det er noe galt med- ikke deg!!!! 
de kremene inneholder stoffer som er skadelige og kreftfremkallende. 
At han i det heletatt foreslår dette er noe av det sykeste jeg har hørt. 
Finn deg en ny mann og vær stolt av din naturlige kropp ❤️

Anonymkode: 134ba...080

  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeligste jeg har hørt, ja trur du gjør lurt i å gå videre. For alt du vet er dette bare starten på mange kommentarer som vil gjøre deg mer usikker på deg selv i fremtiden. Hadde aldri sakt noe slikt selv.

Anonymkode: ac266...a52

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buh-bye loser

Anonymkode: 9695f...8ae

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han får legge det som et krav på datingprofilen..  og så får han ha det så godt 😆

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er pen akkurat som du er. Vær så snill å ikke la han påvirke deg ❤️ det er han som er tufsen

Anonymkode: 63576...a1a

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner dere disse mennene?!?! 😂

 

Anonymkode: 43dcc...806

  • Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ting man kan tenke seg å fikse på kommer liksom bleking av rass ikke engang på lista! 

Anonymkode: 43dcc...806

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann ikke tenner på deg på grunn av fargen på rompehullet ditt … nei… 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det er sånn at når du er lys i huden vil det bli en større kontrast mot det mørke? Er også lys og mørk, men kommer ikke til å bleke. Da er det bedre å si adios til mannen og krysse fingrene for bedre hell neste gang. Det er så mye å være usikker for, burde vi bosette oss med noen som vil gjøre det til et større problem en det trenger å være? Nei.

Du er bra nok som du er 😊

Anonymkode: 4b7f1...181

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp ham og finn en normal mann med vanlige verdier. For menn er vanligvis ikke opptatt av hudfargen i rompa. Og hvis feil farge i rumpa gjør deg lite attraktiv i hans øyne - dropp dusten, le og gå videre

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja det er virkelig ekkelt med mørk rasshøl på blonde kvinner. Sorry. Det er bare preferanser. Jeg liker heller ikke lyserøde, røde, lyserosa eller rosa. Liker kun pale, lysebrunt eller hudfarge. Den samme fargen du har på huden din.

Anonymkode: bc290...077

Jeg tenner ikke på rasshøl - generelt. Jeg bryr meg ikke om han er lysebrun eller blek rosa. Rasshøl er rassøl. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiot🤡

Glem han og finn den en ordentlig mann. De fleste hetro menn elsker damers underliv og bryr seg null om farge. Ikke la dette gå innpå deg. Det er han det er noe feil på, IKKE deg.

Anonymkode: dfdbf...6a3

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...