Gå til innhold

Tips om påkledning når det er varmt og man ikke vil vise kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier. Ender alltid med store jakker og vekker masse oppmerksomhet, nøyaktig det motsatte av hva jeg vil. 

Vil være mest mulig usynlig. Er liten og feit og ikke over seksuelle overgrep. 

Anonymkode: 0ec4e...942

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klær i lin, lin er svalende og det gjør heller ikke noe om det er litt «stort og formløst» 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir forholdsvis anonym i denne

il_794xN.4784962238_brf11.thumb.jpg.623b4c3134c4aae14b37b9ddf89f0e0c.jpg

Anonymkode: 7f106...64d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet som deg ts, men jeg er alt for tynn. Ikke ok det heller.

Anonymkode: a48e5...b65

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det har jo vært in med kjoler en lang periode, lange med ermer. Tenker det kan være luftig og sommerlig i tillegg til påkledd.

Endret av klarinetta
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange, flowy kjoler, bukser og skjørt? Lin og silke er svalt og pent:) 

Anonymkode: 4d259...f0f

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå i år er det jo mye lin. Sett med skjorte og bukse som matcher er stilig. Linbukser er deilig når det er varmt. Bare kjøp noen skikkelige, så de ikke blir slimsete og gjennomsiktige. 

Anonymkode: c2fbb...2b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, som tittelen sier. Ender alltid med store jakker og vekker masse oppmerksomhet, nøyaktig det motsatte av hva jeg vil. 

Vil være mest mulig usynlig. Er liten og feit og ikke over seksuelle overgrep. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Prøv å bytt ut jakkene med en skjorte der du evt kan rulle opp ermene litt så ser det mer sommerlig ut med en gang. Svale tynne bukser som er rette er også sommerlig men dekkende. 

Anonymkode: b7366...f2c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn bluse oppi lett bukse med vest slik at du slipper å føle at du må dekke magen. Eller jakke utenpå lett T-skjorte. Det viktige er at livet markeres, men stor kropp skjules med et ytterplagg. Du trenger selvfølgelig ikke å deg for min skyld, men jeg har ei venninne som kler denne stilen veldig godt, og hun synes det er så deilig å slippe å tenke på hvordan hun sitter eller bøyer seg. 

Anonymkode: 384a8...ed3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte med sånne "penere" loungewear-aktige sett. Langermet (noen ganger med hette også) og bukse. I tynnest mulig stoff. De har noen fine på Sparkjøp for øyeblikket faktisk, overraskende nok. Ellers har jeg funnet på f. eks. Cubus, Zara, Nelly, Zalando, Bikbok, Hunkemoller osv tidligere.

Anonymkode: 4ad4a...b19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tynn bluse oppi lett bukse med vest slik at du slipper å føle at du må dekke magen. Eller jakke utenpå lett T-skjorte. Det viktige er at livet markeres, men stor kropp skjules med et ytterplagg. Du trenger selvfølgelig ikke å deg for min skyld, men jeg har ei venninne som kler denne stilen veldig godt, og hun synes det er så deilig å slippe å tenke på hvordan hun sitter eller bøyer seg. 

Anonymkode: 384a8...ed3

Jeg har ikke lyst til å markere livet, jeg vil ha noe som skjuler. Viktig at det dekker rompa og puppene, og selvsagt ikke ettersittende eller utringet. 

Jeg vil ikke skjule at kroppen min er stor, jeg vil skjule alt som kan forbindes med sex. 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg går ofte med sånne "penere" loungewear-aktige sett. Langermet (noen ganger med hette også) og bukse. I tynnest mulig stoff. De har noen fine på Sparkjøp for øyeblikket faktisk, overraskende nok. Ellers har jeg funnet på f. eks. Cubus, Zara, Nelly, Zalando, Bikbok, Hunkemoller osv tidligere.

Anonymkode: 4ad4a...b19

Dekker det rompa? De jeg har sett slutter rundt livet. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prøv å bytt ut jakkene med en skjorte der du evt kan rulle opp ermene litt så ser det mer sommerlig ut med en gang. Svale tynne bukser som er rette er også sommerlig men dekkende. 

Anonymkode: b7366...f2c

Det kan jeg prøve. Men da ser jeg veldig firkantet ut, som en liten mann. Føler det også vekker oppmerksomhet her jeg bor. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (11 timer siden):

Det har jo vært in med kjoler en lang periode, lange med ermer. Tenker det kan være luftig og sommerlig i tillegg til påkledd.

Kjoler er litt vanskelig, rett og slett. Må ha noe utenpå, som beskyttelse, og helst også under. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du blir forholdsvis anonym i denne

il_794xN.4784962238_brf11.thumb.jpg.623b4c3134c4aae14b37b9ddf89f0e0c.jpg

Anonymkode: 7f106...64d

Det blir jeg selvsagt ikke. Mulig du bor et sted hvor det er vanlig for folk å gå rundt sånn, men det gjør ikke jeg. 

Anonymkode: 0ec4e...942

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke lyst til å markere livet, jeg vil ha noe som skjuler. Viktig at det dekker rompa og puppene, og selvsagt ikke ettersittende eller utringet. 

Jeg vil ikke skjule at kroppen min er stor, jeg vil skjule alt som kan forbindes med sex. 

Dekker det rompa? De jeg har sett slutter rundt livet. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Det å ha en fargeforandring i livet med et plagg over, det kan gjerne være langt for å skjule rompa, skjuler mye mer enn å ha en jevn flate over hele fordi øynene ser plaggene fremfor kroppen. 
Så vondt at du har en så vond opplevelse at du ikke stoler på folk❤️

Anonymkode: 384a8...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange luftige kjole er bra og så er det da fint også.

Anonymkode: 5d56f...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lange luftige kjole er bra og så er det da fint også.

Anonymkode: 5d56f...745

Som sagt, kjoler er vanskelig. 

Anonymkode: 0ec4e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det å ha en fargeforandring i livet med et plagg over, det kan gjerne være langt for å skjule rompa, skjuler mye mer enn å ha en jevn flate over hele fordi øynene ser plaggene fremfor kroppen. 
Så vondt at du har en så vond opplevelse at du ikke stoler på folk❤️

Anonymkode: 384a8...ed3

Tror ikke jeg helt forstår hvordan man gjør det i praksis. Har du et bilde-eksempel? Eller tusen takk, folk er folk, skulle vært som Disney hvor man så utenpå hvem som var snille og slemme. 

Anonymkode: 0ec4e...942

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg innendørs hvis du seriøst er så redd for å vise litt hud. Ikke alle tenker seksuelt om deg..

Anonymkode: 7dcc4...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hold deg innendørs hvis du seriøst er så redd for å vise litt hud. Ikke alle tenker seksuelt om deg..

Anonymkode: 7dcc4...8d2

Har du ikke bedre råd å komme med. Bør du avstå å gi råd på nett. Når til og med et enkelt råd om type klær blir for vanskelig. Hold deg til noe du fungerer bedre på

Anonymkode: ae21e...26f

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...